Як встигати більше? Збережіть собі 17 простих порад. Вони дійсно працюють!

1. Прокидайтеся на годину раніше

Навіть якщо ви не вважаєте себе жайворонком, ви можете їм стати. Просто поставте будильник на годину раніше, ніж звичайно (і не продовжуйте спати, відключивши його вранці!), Так ви отримаєте цілу годину спокійного робочого часу.

Деякі дослідження пов’язують раннє пробудження з продуктивністю і успіхом. Ранні пташки мають відчутну перевагу – у них з’являється більше часу і в цілому вони відрізняються більш оптимістичними поглядами на життя.

2. Складайте список справ на день

Щодня складайте список реалістичних планів на майбутні годинник. Нехай він буде максимально простим. Не варто записувати справи, на виконання яких піде кілька годин. Якщо вам потрібно випрасувати білизну, внесіть цю справу в список. Треба подзвонити доктору? Додавайте і це завдання.

Ці плани простих справ допоможуть щодня встигати більше, а також допоможуть досягати більш глобальних цілей.

3. Спочатку виконуйте найскладніші завдання

Першими краще виконувати найскладніші завдання. Після того як ви позбудетеся від їх гніту, залишок дня звільниться для більш приємних справ. Так ви не тільки зменшите рівень стресу, а й станете більш продуктивним.

4. Розберіть робочий стіл

Як говорить народна мудрість, з очей геть, із серця геть. Її можна застосувати і до необхідності зберігати концентрацію. Перед тим як приступити до роботи, потратьте декілька хвилин на прибирання, створіть робоче місце, яке допоможе вам зосередитися і не відволікатися на дрібниці. Викидайте непотрібні речі і сортуйте потрібні.

5. Тренуйтеся вранці

Вийдіть на пробіжку або займіться йогою. Ранкове тренування поліпшить настрій і позитивно позначиться на продуктивності. Професор психіатрії з Гарварду доктор Джон Рейт пояснює, що вправи є необхідною умовою «ефективності інтелектуальної праці».

6. Створіть систему

Чітка система і організація дій дасть вам чітке розуміння поточних проектів. Так вам буде легше фокусуватися і контролювати те, що відбувається. Це допоможе розставити пріоритети.

7. Концентруйтесь тільки на одній меті

Закінчите один проект і лише потім переходите до наступного. Вважається, що мультизадачність допомагає встигати більше, але насправді метання між завданнями не приносять великої користі. Як показує дослідження Американської асоціації психологів, спроби наздогнати двох зайців негативно позначаються на продуктивності. І хоча більшість з нас неохоче відповідає на дзвінки, друкуючи повідомлення, дисципліну розкладають не дрібні, а більш глобальні завдання. «Наш мозок не створений для роботи в режимі багатозадачності», – підводять підсумок дослідники.

8. Почніть говорити «ні»

Іноді сказати це коротке слово буває складніше за все. Але відмовляти – це нормально. Важливо відповідати очікуванням оточуючих, так що якщо ви не впевнені, що впораєтеся із завданням на відмінно, краще взагалі за нього не братися.

9. Висипайтеся

Це само собою зрозуміло, але все одно дуже багато з нас просто-напросто не висипаються вночі. Згідно з даними Національного фонду з вивчення питань сну, в середньому дорослій людині необхідно 7-9 годин сну на добу. Ви точно приділяєте відпочинку достатню кількість часу?

Може, варто раніше лягати спати. Здоровий сон значно позначиться на вашій продуктивності і хорошому стані.

10. Наведіть порядок у поштовій скриньці

200 непрочитаних вхідних повідомлень будь-якого змусять нервувати. Але також має значення не пропустити важливі листи. Підтримуйте свою поштову скриньку в порядку, відповідаючи на важливі і видаляючи непотрібні листи відразу після прочитання.

11. Відмовтеся від соціальних мереж

Передохніте від суєти зовнішнього світу і намагайтеся уникати Фейсбуку, Твіттера і Інстаграмма. Вони вас лише дезорієнтують. Тим же, кому соціальні мережі потрібні для роботи, можемо порадити заходити туди виключно з робітників акаунтів, щоб не відволікатися на дрібниці.

12. Читайте, а не шукайте

Важливо уважно читати, а не просто переглядати документи, що потрапляють до вас в руки. Намагайтеся робити так, навіть якщо ви не налаштовані на вдумливе сприйняття, адже швидке переглядання навпаки займе більше часу, так як підвищується ймовірність, що ви пропустите важливу інформацію, до якої згодом доведеться повертатися.

13. Не відволікайтеся під час періодів роботи

Якщо вже ви взялися за роботу, не відволікайтеся. Звичайно, легше сказати, ніж зробити. Вам варто визначити для роботи часові відрізки, протягом яких вас ніхто і ніщо не буде відволікати. Можливо, це означає, що вам потрібно вимкнути телефон і закрити вкладку з електронною поштою. Створіть середу, в якій ви зможете сфокусуватися виключно на своєму завданні.

Згідно з даними дослідження Microsoft, мозку потрібно 15 хвилин, щоб знову сфокусуватися на завданні після того, як вас відволікли. Так що якщо вас постійно переривають, на виконання завдання піде набагато більше часу.

14. Одягніть навушники

При цьому неважливо, чи буде в них грати музика. Люди з меншою ймовірністю стануть вас відволікати, якщо побачать, що ви відгородилися від решти світу за допомогою навушників.

15. Медитуйте перед роботою

Відразу після пробудження пару хвилин присвятіть медитації. За даними фонду «Мистецтво життя», ранкові медитації особливо ефективні, тому що вони дають заряд енергії і готують вас до майбутніх звершень.

16. Знизьте кількість необов’язкових зустрічей

Приватне ділове спілкування необхідно, але іноді нескінченні довгі наради можуть бути просто марною тратою часу. Плануючи зустрічі, упевніться, що вони дійсно необхідні, що ви не зможете обговорити виниклі питання по телефону або в листуванні.

Якщо ви плануєте особисту зустріч, виділіть їй всього 30 хвилин, щоб говорити конкретно і по суті. Коли люди обмежені в часі, вони швидше перейдуть до важливих питань.

17. Приймайте рішення за 60 секунд

Якщо ви хочете встигнути більше, то повинні працювати швидше. Намагайтеся приймати рішення в більш стислі терміни.

Прийняття рішень – один з найбільш витратних за часом процесів, прискоривши його, ви звільните безліч вільних хвилин, а то й годин. До того ж, швидше за все, ви приймете той же рішення, на якому б зупинилися після двадцятихвилинних роздумів.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я