1. Необхідно знищити її. Найефективніший спосіб впорається із завданням – викреслити її. Якщо її не обов’язково робити, то зніміть її з порядку денного.

2. Щоденні цілі. Без фокусування легко відволіктися. Ставте цілі на кожен день заздалегідь. Вирішіть, що ви повинні робити. А потім зробіть це.

3. Спочатку – найгірше. Щоб перемогти зволікання і відкладання на потім потрібно навчитися робити найнеприємніші завдання вранці замість того, щоб відкладати їх на інший час дня. Ця маленька перемога дозволить провести дуже продуктивний день.

4. Пік активності. Визначте час, в яке ви працюєте найбільш ефективно і заплануйте на нього важливі завдання. Над другорядними завданнями працюйте нема на піку активності.

5. Зона без взаємодії. Додайте блоки часу для роботи, що вимагає концентрації, один за одним. Заплануйте прості завдання і завдання, виконуючи які можна відволікатися в зоні взаємодії, а важливі завдання – в зоні без взаємодії.

6. Міні кілометрові стовпи. Коли ви приступаєте до завдання, визначте мету, яку повинні досягти, перш ніж припинити працювати. Наприклад, якщо ви працюєте над книгою, ви можете вирішити не вставати до тих пір, поки не напишіть хоча б 1000 слів. Досягайте цієї мети не дивлячись ні на що.

7. Обмеження часу. Відведіть собі певний час, наприклад 30 хвилин, щоб зрушити завдання з місця. Не хвилюйтеся про те, наскільки далеко ви зможете зайти. Просто працюйте протягом цього часу.

8. Групування. Згрупуйте аналогічні завдання, такі як телефонні дзвінки або доручення в один блок і розправтеся з ним за один захід.

9. Рання пташка. Вставайте рано вранці, годині о 5 ранку і відразу починайте працювати над найважливішим завданням. Швидше за все, до 8 ранку ви зробите більше, ніж більшість людей робить за день.

10. Куточок тиші. Візьміть ноутбук без доступу до інтернету і WiFi і сходіть туди, де можна працювати до упаду без ризику того, що вас відвернуть, наприклад, в бібліотеку, в парк, в кав’ярню або на свій задній двір.

11. Темп. Обдумано виберіть потрібний ритм і постарайтеся діяти трохи швидше, ніж зазвичай. Говоріть швидше. Ходіть швидше. Друкуйте швидше. Читайте швидше. Приходьте додому раніше.

12. Розслаблення. Зменшіть свій стрес, створивши розслаблюючу і охайне робоче місце.

13. Порядок денний. Видавайте письмову повістку дня всім учасникам нарад. Це значно збільшує їхню увагу і ефективність. А ще її можна використовувати для телефонних дзвінків.

14. Принцип Парето. Принцип Парето, або принцип 80-20, стверджує, що 20% зусиль приносять 80% результату. Сфокусуйте енергію на цих важливих 20% і не перестарайтеся на менш важливих 80%.

15. Готуйся-Цілься-Вогонь. Переможете зволікання, починаючи діяти відразу після того, як поставили собі за мету, навіть якщо дії не дуже добре сплановані. План завжди можна підправити по ходу справи.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я