Кожен, хто проходив співбесіду більше п’яти разів задається питанням: «Що я роблю не так?». Справа не в прискіпливому роботодавця або в тому, що ви могли комусь припасти не до душі зовні, хоча і це відіграє значну роль у працевлаштуванні.

Найімовірнішою помилкою є власна поведінка здобувача і його неправильна подача.

У кожній посаді є свої відмінні боку, і якщо для однієї професії така риса характеру, як активність – джерело, то для іншої зовсім без потреби. Наприклад, для журналіста любов до зміни обстановки необхідна, а архіваріуса це в професійній діяльності ні до чого.

Позитивні якості і негативні якості людини для роботи

Тому важливо визначитися з професією, виділіть основні переваги, якими повинен володіти співробітник, і застосувати їх на собі. Тим часом, є певні позитивні якості, які визначають будь-якого успішного фахівця.

Висловимо їх в списку:

  • впевненість в собі
  • ініціативність
  • відповідальність
  • бажання домогтися результатів
  • новаторство
  • повага

Ким би ви не були, потрібно захотіти працювати в тій чи іншій компанії і показати це бажання роботодавцю.

Позитивні якості людини при влаштуванні на роботу якими повинні бути

Отже, якими мають бути позитивні якості людини при влаштуванні на роботу і на що звертає увагу роботодавець? Спершу при прийомі на роботу звертають увагу на те, як і що людина говорить, потім на його хід думок, жестикуляцію і погляд. При влаштуванні на роботу необхідно продемонструвати бажання працювати і набиратися досвіду.

Найважливішим достоїнством на співбесіді служить зацікавленість в вакансії і готовність до роботи. Потрібно ставити якомога більше запитань про посади, про компанії, про відносини в колективі.

Це не тільки покаже, що здобувач дійсно налаштований на трудову діяльність, але і дасть повне уявлення про роботу, яка не почерпнеш з інтернет ресурсів.

Мати повне уявлення про вакансії значить мати перевагу. Другий важливий показник – це впевненість в собі. Багатьом важко побороти в собі боязкість, однак це необхідно зробити. Сміливі і відкриті люди завжди цінуються в колективі. Сором’язливого людини видає навіть голос, так що підготовку до краще провести за кілька днів до такого.

Позитивні якості людини при влаштуванні на роботу

Багато менеджерів охочіше наймають на роботу чоловіків, ніж жінок. Це пов’язано зі страхом, що молода співробітниця може вийти заміж і візьме оплачувану декретну відпустку, толком не відпрацювавши. Відмовляти на такій підставі офіційно не можуть, але готовим до такого результату бути потрібно, моральні сторони здобувача і мораль не завжди беруться до уваги.

Список позитивних якостей для резюме

Складання резюме відповідальний і складний процес. Перше, що оцінить роботодавець, це його обсяг. Не треба писати п’ять листів, де розповідається про досягнення в дитячому саду – як ми вміло і краще за всіх малювали гурток аквареллю. Але і в два рядки теж не варто все укладати.

Напишіть в резюме кілька позитивних ваших якостей і навичок. Це створить сприятливе враження. Оптимальний обсяг півтори-дві сторінки формату А4. Описувати потрібно те, що викликає гордість: грамоти, навички, дипломи, нагороди, досвід, вміння, освіту тощо.

Навіть недоліки можна повернути на свою користь. Перелік прикладів:

  1. Швидко налагоджую відносини з колегами (люблю бовтатися у кулера і «чесати» мовою).

2. Мобільний (при першій-ліпшій можливості покину офіс).

3. Швидко приймаю рішення (лінуюся довго думати над питанням).

І так далі. Погані і хороші риси характеру є в кожному, важливо подати їх у вигідному світлі.

Позитивні професійні якості для резюме англійською

Ті ж правила діють і на резюме англійською. Складати його слід при повній впевненості в мові. Потрібно воно часто в міжнародні компанії або на вакансії, які передбачають добре знання іноземної мови.

Перевірити ще раз обов’язково кілька разів на наявність будь-яких помилок. Якщо ви погано володієте мовою, або недостатньо впевнені в правильності написаного, перевірте зазначені професійніше якості за допомогою словника. Інакше ви справите негативне враження, показавши свою безграмотність.

Погані якості людини для роботи – список негативних якостей для резюме

В першу чергу, не варто бути відвертим і чесним, цього ніхто не оцінить. Не потрібно розповідати про свої помилки або негативні риси характеру.

Список негативних рис і показових ситуацій, які не варто упомяналось при влаштуванні на роботу:

1. Робив дрібні крадіжки з магазину, де працював. Проводив махінації з касою.

2. Перераховувати всі свої негативні якості.

3. Активно використовувати інтернет-штампами.

Які особисті якості оцінить роботодавець в резюме – гарна характеристика про себе

Щоб влаштуватися на роботу, потрібна хороша характеристика. Зазвичай в резюме роботодавець оцінює такі позитивні якості, як:

  • пунктуальність;
  • працездатність;
  • бажання працювати;
  • бажання вчитися новому;
  • старанність;
  • креативність;
  • обов’язковість;
  • стресостійкість;
  • витримка.

Менеджери по сотні резюме дивляться кожен день, і від фраз-кліше в особистих характеристиках у них вже двоїться в очах. Здивувати, описати все давно знайоме іншими словами. Не забути вказати досвід, освіту, основні досягнення, контактні дані.

Часом буває, що після, здавалося б, успішної співбесіди, хедхантер НЕ передзвонює і не пише. Важливий пункт ділового етикету кожного сучасного мисливця за кадрами оповіщення всіх кандидатів без винятку, підійшли вони на вакансію чи ні. Середній термін рішення про кандидатуру різний – він становить від тижня до місяця.

При виникненні будь-яких питань завжди можна особисто зв’язатися з відділом кадрів або прийти на прийом, і дізнатися необхідну інформацію. Але навіть при негативній відповіді, буває так, що пропонують зовсім інше місце, на яке ще відкритий набір персоналу.