Як налаштуватися на продуктивну роботу?
Як налаштуватися на продуктивну роботу?

Дедлайни горять. На робочому столі височіє вежа з брудних кухлів, а на електронній пошті накопичуються непрочитані повідомлення. Ви хапається за голову і не розумієте, чому у вас накопичилася така величезна кількість завдань.

У нашому світі, який з кожним днем ​​стає все швидше і заплутаніше. Багато людей задаються питанням, як же підвищити свою особисту продуктивність? Якщо людина не бачить результатів своєї діяльності, він відчуває негативні емоції і стрес. Що ніяк не зможе позитивно відбитися на підвищенні власного успіху. Тому, пропонуємо ознайомитись з кількома пунктами нижче, які допоможуть навчитися бути ефективним.

Найперше правило: вміння контролювати свій час.

Як налаштуватися на продуктивну роботу?

1. Чи не забагато, а продуктивно

Дослідження показують, що більше часу ми приділяємо будь-якої задачі, тим менш якісним стає результат. У 1926 році Генрі Форд, американський промисловець і засновник Ford Motor Company, провів експеримент: він скоротив кількість робочого часу своїх співробітників з десяти до восьми годин і зменшив кількість робочих днів з шести до п’яти. Результат виявився досить дивним: продуктивність робочих різко зросла.

Читайте також: 5 прийомів ефективності

2. Впорядкувати не тільки свої думки, але і робочий простір

2. Впорядкувати не тільки свої думки, але і робочий простір
2. Впорядкувати не тільки свої думки, але і робочий простір

Багато хто помилково вважає, що безлад на робочому столі – це показник високого творчого натхнення і ентузіазму, але насправді це не так. Підсвідомо творчий безлад призведе не до геніального осяяння, а до творчої кризи.

По-перше, правильно організоване робоче місце скоротить час пошуку потрібних паперів або того самого жовтого маркера, тим самим звільняючи пару зайвих хвилин на виконання більш важливого заняття.

По-друге, порядок надихає на продуктивну роботу і підвищує концентрацію. Адже куди приємніше почати робочий день в чистій обстановці, ніж дивитися на підвітряного шматок сендвіча, який випадково опинився загорнутим в листок з річним звітом компанії. Привести робоче простір до тями можна за допомогою органайзеров, які будуть не тільки спрощувати щоденні справи, а й просто радувати око.

Читайте також: Як стати організованим?

3. To Do List – від більшого до меншого

Такий простий і очевидний спосіб, не завжди використовується в повсякденному житті. Як зробити так, щоб блокнот став не накопичувачем нескінченних пунктів, а незамінним помічником у вирішенні завдань?

Для початку потрібно записати всілякі справи на окремому аркуші, а потім розставити їх в пріоритетному порядку, від більшого до меншого. Найоптимальнішим алгоритмом буде принцип 1-3-5. Тобто: одне важливе завдання, три трохи простіше і п’ять зовсім простих.

Що ж робити, коли всі завдання вже впорядковані, а планувальник завдань все одно тріщить по швах? Подумайте, чи всі пункти настільки важливі? Якісь справи можна виконати в наступні кілька днів, якісь легко можна передати менш завантаженим людям, а ще від частини можна і взагалі відмовитися.

Потрібно вибрати три найважливіших завдання і відштовхуватися від них. Саме в них потрібно вкласти 80-90% свого часу.

4. Метод помідора

Більшість людей вважають, що чим більше ми працюємо, тим успішніше ми стаємо. Набагато правильніше буде направляти свою діяльність не на швидкість, а на результат, і з цим відмінно впорається метод помідора.

Можна привести в приклад художників, які ніколи не малюють свої картини за один раз. Згодом погляд «замилюється», і в результат може вийти вельми сумнівним, тому дуже важливо відриватися від роботи і очищати свою голову від непотрібних думок.

Одного разу, в далекому 1980-му році якийсь студент, Франческо Чирилло, відчув себе абсолютно непродуктивним, і вирішив взяти собі помічника – кухонний таймер, який мав ту саму форму помідора. Він запропонував розбити завдання на 30-хвилинні періоди, звані «Помідори». Один «помідор» триває 30 хвилин: 25 хвилин для роботи і 5 хвилин для відпочинку. Спосіб простий, так як дотримуватися концентрацію такий короткий відрізок часу зможе абсолютно будь-яка людина, а ефективність роботи підвищується в рази.

Читайте також: Як позбутися від поглиначів часу?

висновок

Завдяки цим простим радам можна збільшити свою продуктивність в кілька разів. Виконуючи їх, практично відразу можна помітити поліпшення своєї ефективності.

Читайте також: 8 способів зробити робочий день приємніше

Підписуйтесь на наш Telegram канал, Щоб бути в курсі всіх нових статей minimalwork.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я