види мотивації
види мотивації

Існує величезна кількість різновидів мотивацій: зовнішня і внутрішня, природна і штучна і т.д. Уміння відрізнити види мотивації один від одного можуть навчити правильно надихати на успіх себе та інших. MinimalWork подбав про вас і підготував перелік видів мотивацій з прикладами.

6 видів мотивації

1. Природна мотивація

Тобто мотивація, яка з’являється з-за природних причин. Припустимо, що ви тяжко працювали і втомилися. Перше, ніж захочеться зайнятися – поповнити запас енергії (їжа, сон).

2. Штучна мотивація

Мотивація, яка створюється ззовні і навіюється людині з тих чи інших причин. Наприклад: телевізійна реклама, мета якої є продати рекламований продукт.

3. Позитивна мотивація

Викликає позитивні емоції і заснована на позитивних стимулах. Для більш чіткого розуміння, можна уявити ослика, перед яким висить морквина. Він буде готовий на все заради коренеплоду.

4. Негативна мотивація

На відміну від позитивної мотивації працює з точністю до навпаки. Заснована на негативних емоціях. Треба «щось» зробити, щоб «чогось» уникнути. Повернемося до ослику. Його можна змусити працювати менше гуманним способом.

5. Зовнішня мотивація

Дана мотивація пов’язана із зовнішніми причинами. Наприклад можна привести природні явища. Цунамі або виверження вулкана відмінний мотиватор, щоб скоріше піти на безпечне місце.

6. Внутрішня мотивація

Мотивація, яка безпосередньо залежить від внутрішніх відчуттів людини. Наприклад: працівник займає певну посаду в більшій мірі через задоволення, яке приносить сама діяльність.

Чим ці знання можуть допомогти?

Чим ці знання можуть допомогти?
Чим ці знання можуть допомогти?

Для того щоб людина почала щось робити, потрібна причина, тобто необхідно знайти мотивацію. Ці знання можуть допомогти як людям займають керівні посади, так і тим, хто приділяє увагу саморозвитку.

Припустимо, що ви директор компанії і у вас є близько 15-ти підлеглих. Компанії треба виконати певний план. На щотижневому зборах ви говорите дуже емоційну промову, яка, на вашу думку, повинна мотивувати кожного з слухачів, але відбувається з точністю до навпаки. Перш ніж використовувати шантаж, варто спробувати знайти ті важелі, які одночасно запустять мотивацію кожного із співробітників. А зі знаннями, які є в даній статті, це можна виконати в рази швидше і простіше.

Також, ці знання можуть допомогти в налагодженні контактів, наприклад в сфері бізнесу. Знаючи те, що мотивує потенційного партнера, будь то інвестор або співробітник, можна з легкістю маніпулювати і непомітно для нього впливати на кінцеве рішення.

Наступний приклад буде вже з повсякденного життя. Кожна людина точно стикався з такою ситуацією. Ось ви загорілися бажанням ввести в життя будь – яку корисну звичку. 1-ий день – все здорово, але частіше за все на цьому все зупиняється. Чому це відбувається? Ви були мотивувати невідповідним для вас способом. Так, комусь потрібно представити саме дно, на якому він може опинитися, якщо не почне добре заробляти, а кому-то необхідно там опинитися. Кому-то уявити вілли, машини, пляжі, які він зможе собі дозволити, а комусь достатньо одного позитивного відгуку.

Читайте також: Міфи про мотивацію, в які пора перестати вірити

Підписуйтесь на наш Telegram канал, Щоб бути в курсі всіх нових статей minimalwork.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я