Тайм-менеджмент: 7 правил успішних людей
Тайм-менеджмент: 7 правил успішних людей

У чому головна відмінність процвітаючих людей від людей неспроможних? Успішні люди вміло використовую такий інструмент, як тайм-менеджмент. Ефективне планування – мистецтво, якому слід вчитися. Так як же навчитися продуктивно використовувати свій час?

1. Завести звичку робити записи

Необхідно придбати записну книжку або щоденник, Щоб завжди була під рукою для коригування розкладу. Фіксація на папері раптово прийшли думок і ідей дозволить зберегти цінну інформацію.

2. Складання плану

Планування може бути короткостроковим, Середньостроковим і довгостроковим. Складання докладного плану дій і подій, як на короткострокову, так і на довгострокову перспективу, дозволить об’єктивно оцінити поточні справи, розрахувати свої сили і можливості.

3. Виключити порожні справи

Порожні розмови і справи забирають час і мотивацію на шляху досягнення поставлених завдань. Необхідно виключити зі свого часу або звести до мінімуму речі, які не несуть суттєвої користі і засмічують цінний час.

Читайте також: Як відмовитися від неважливого.

4. Використовувати час з користю

Використовувати час з користю
Використовувати час з користю

Що маєш на вході – отримуєш на виході. Не варто завантажувати свою свідомість переглядом серіалів і ток-шоу, в той час як можна приділити його читання книг, прогулянці на природі або справі. Щоб правильно використовувати час, можна скористатися перший законом Паркінсона. Детальніше в цій статті.

5. Багатозадачність і однозадачность

Необхідно виробити навик перемикання між завданнями і паралельного виконання відразу декількох справ, наприклад прослуховування курсу англійської мови в поїздці, розмови по телефону і приготування їжі. Такий підхід дозволяє оптимізувати свій час і зберігати концентрацію уваги.

Але підходячи до головних і важливих справ, потрібно відмовитися від багатозадачності і повністю приділити увагу тільки на мету. Таким чином, нам не треба концентруватися кожен раз на одній і тій же задачі.

6. Навчитися відмовлятися

Навик дотримання особистих кордонів дуже важливо дотримуватися не тільки в плануванні свого часу, але і в цілому по життю. При невмінні сказати «ні» людина віддає свій час і сили для того, щоб робити непотрібне йому справу. Важливо навчитися відмовляти ввічливо і впевнено, чітко розставляючи пріоритети для себе і оточуючих.

7. Не варто ідеалізувати свою мету

Якщо чіплятися до дрібниць і намагатися довести до досконалості то, що, по суті, не грає великої ролі, досягнення запланованого буде тільки віддалятися. Прагнення до недосяжного може спричинити за собою стрес і втрату мотивації.

Післямова

Підводячи підсумок, можна сказати, що в плануванні свого часу головне – дисциплінованість і націленість на успіх. А чітко розпланований час – це опора людини в структуруванні не тільки своїх думок, а й усього життя.

Книги по темі

Підписуйтесь на наш Telegram канал, Щоб бути в курсі всіх нових статей minimalwork.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я