У сьогоднішній статті мова піде про вправу, яке допоможе впоратися з будь-якими складними ситуаціями. Адже абсолютно кожна людина, в певний відрізок свого життя, стикався з різним стресом, після якого доводилося довго приводити себе до тями. А якщо ви прямо зараз перебуваєте в цьому стані, то розцінювати цю статтю, як знак згори.
Отже, як же виглядає ця вправа? Треба завести окремий блокнот і щодня писати список подяк з 10 пунктів.
Для початку варто визначитися навіщо взагалі вести такий список? Чим він буде корисний? І найкраще це пояснити на прикладі. Тоні Роббінс, який по праву носить звання найвідомішого і харизматичного бізнес-коуча, на своїх тренінгах проводить експеримент:
- Озирніться по сторонах і знайдіть 7 різних предметів чорного кольору;
- А тепер закрийте очі і назвіть предмети зеленого кольору.
Звичайно, ви можете здивуватися і обурюватися про те, що так не чесно, адже завданням було вважати чорні предмети, але в цьому то і суть. Коли люди сконцентровані на чорному, вони забувають про існування зеленого, але ж це не означає, що зеленого не існує.
Те ж саме відбувається з людиною, коли він знаходиться в стресовій ситуації. Всі сили йдуть на «чорне», в той час як «зелене» залишається без уваги. Але якщо перебороти себе і почати концентруватися на хорошому, людина помітить, що «зеленого» навколо нього набагато більше.
Так, умовити себе не зациклюватися буває досить складно, саме тому й існує техніка «список подяк».
Читайте також: Універсальні секрети щастя для кожного
Як вести список подяк?
По-перше, варто відзначити, що вдячність повинна бути максимально щирою. В іншому випадку вся суть цієї вправи зійде нанівець.
По-друге, найкраще зробити цю техніку своїм щоденним ритуалом. Наприклад, щоранку, замість перегляду стрічки заглянути в щоденник і записати новенькі 10 пунктів і наповнитися вдячністю.
Читайте також: Навіщо вести особистий щоденник?
По-третє, не забувайте дякувати оточуючих, сім’ю, роботу, повз які проходять людей і найголовніше – себе!
Якщо не знаєте що писати, то не забувайте про «Так, але» і «Зате». Тобто ви приймаєте факт невдачі, але виносьте з ситуації, що склалася плюси. Наприклад: «Так, мій бізнес-проект не вдався, але тепер я розумію що так робити не треба і стала ближче на крок до своєї мети. Дякую за досвід ».
Звичайно ж не забувайте дякувати за різні дрібниці, які оточують нас щодня:
- цікава книга;
- смачний сніданок;
- зручне взуття;
- гарна погода;
- дружелюбного сусіда в громадському транспорті;
- зелений на світлофорі і т.д.
Подяка змусить вас зупинитися і відпочити від вічної погоні за кращим життям. Навчить вас фокусуватися на перемогу і успіх, радіти тому, що вже є.
«Замість того, щоб знайти щастя за допомогою досягнень, я вважаю за краще бути щасливим і з цього стану досягати», Тоні Роббінс.
Підписуйтесь на наш Telegram канал, Щоб бути в курсі всіх нових статей minimalwork.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.