Що робити, коли накопичилося багато справ?
Що робити, коли накопичилося багато справ?

Сучасний світ вимагає від кожної людини уміння жити і працювати в умовах багатозадачності. Через це голова часто стає занадто перевантаженою, намагаючись пам’ятати всі справи, дедлайни і необхідні дії. Особливо коли терміни починають горіти, ми починаємо метушитися і розкидати свої сили на все і відразу, в результаті чого страждає якість, терміни «з’їжджають», а нерви здають. При цьому з’являються все нові і нові завдання, створюючи замкнуте коло нескінченного авралу. Життя і робота в такому режимі не приносять ніякого задоволення і лише виснажують нервову систему.

Але замість того, щоб страждати і опускати руки, насправді досить виконати ряд нехитрих дій, і до вас знову повернуться сили, продуктивність і впевненість в собі.

Як розірвати замкнене коло

1. Перестаньте метушитися

Скажіть своєму мозку «стоп» і зробіть пару глибоких вдихів. Налийте собі чай і постарайтеся в цей час максимально відволіктися і заспокоїтися. Не переживайте через терміни: зайві 5 хвилин погоди не зроблять, зате дадуть вам можливість реорганізувати свою діяльність в більш продуктивному ключі.

2. Запишіть всі свої завдання

Запишіть всі свої завдання
Запишіть всі свої завдання

Візьміть листок і ручку і складіть список всіх-всіх справ і завдань, які вам потрібно зробити і які висять над вами. Не поспішайте. Перерахуйте дійсно всі справи.

3. Поставте пріоритети

Поставте пріоритети кожного завдання в списку. Для кожного завдання вкажіть її важливість і дедлайн. Так стане зрозуміліше, які завдання першочергові, а які цілком можуть почекати.

4. Відокремити завдання, які не можете виконати

Виділіть справи, які ви поки не можете виконати з якихось причин. Наприклад, хтось повинен принести щось, і після цього ви зможете виконати завдання. Випишіть такі завдання окремо – не потрібно зараз думати про них, але, як тільки вони будуть готові до виконання, ви будете знати їх пріоритет і дедлайн.

5. Складаємо другий список

Поверніться до основного списку і виділіть завдання з самим найближчим дедлайном. Випишіть їх окремо відповідно до пріоритетом.

6. Пишемо третій список завдань

А з останків списку сформуйте перелік завдань так само відповідно до пріоритетом.

три списку

Отже, у вас на руках три списки завдань. Для початку візьміться за завдання з пункту 5 із самим найближчим пріоритетом. Потім переходите до завдань з пункту 6. У разі необхідності переривається на завдання з пункту 4, якщо їх дедлайн і пріоритет перевищує дедлайн і пріоритет вашої поточної задачі.

Такий метод дозволяє розвантажити мозок, який не повинен тепер пам’ятати всі справи і умови їх виконання. І ви самі тепер спокійніше і швидше виконайте кожну задачу послідовно, укладетеся в терміни і не будете нервувати.

Читайте також: Поради, які допоможуть впоратися з будь-якими труднощами.

Підписуйтесь на наш Telegram канал, Щоб бути в курсі всіх нових статей minimalwork.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я