Зараз практично всі сидять вдома, і перегляди в інстаграм тільки збільшуються. Ця соціальна мережа тож була однією з найпопулярніших в світі, а з початком самоізоляції інстаграм отримав новий поштовх до розвитку.

Економісти прогнозують, що ситуація з пандемією назавжди змінить економіку в країні і в світі. Багато бізнесів перейдуть в онлайн. Школярі та студенти, почавши навчатися дистанційно, з великої ймовірністю в майбутньому також будуть шукати віддалений заробіток. Настає ера онлайн. І світ вже змінюється, навіть якщо хтось не готовий це визнавати.

Як розпочати вести блог в Інстаграмі?

Кожен день блогери, магазини, експерти та звичайні люди заробляють через інстаграм. Решта задаються питанням: “Як розпочати?”

Є 5 кроків, які потрібно пройти, якщо ви хочете заробляти в цій соціальній мережі:

1) Визначитися з концепцією і темою свого блогу

Чому на вас будуть підписуватися інші люди? Можна вести блог про своє життя, ділиться корисною інформацією якою ви володієте, заробляють в таких блогах, як правило, на рекламі інших продуктів. Якщо ви є експертом в чомусь (бухгалтер, рукодільниця, юрист, візажист і т.д.) можна вести експертний блог, розповідаючи про свою сфері і заробляти на продажу курсів, майстер-класах або консультаціях. Також можна відкрити свій онлайн-магазин товарів або послуг і продавати їх через інтернет. А можна допомагати іншим блогам, працюючи дистанційно. Також важливо визначитися з темою вашого блогу. Це важливо для майбутнього поступу.

2) Оформлення аккаунту

Після того, як ви визначилися з концепцією і темою свого блогу, необхідно оформити аккаунт. Перше з чого слід почати – це шапка профілю. Це ті кілька пропозицій, які бачать передплатники, перед тим як підписатися на вашу сторінку. Якщо не зацікавите на цьому етапі, далі ваш блог читати не будуть. Також необхідно оформити аккаунт. Звичайно, фотографії багато значать в цій соціальній мережі. Але відкрию вам секрет. Зараз тренд на простоту і натуральність. Практично всі знімають на свій телефон. Якщо не знаєте що знімати, на першому етапі найпростіше повторювати вдалі кадри інших.

Тексти. Це, останній, але не менш важливий пункт. Користувачі здійснюють 2 помилки. Виставляють фото без підпису і пишуть тексти, які не збігаються з їх тематикою блогу. І в тому, і в іншому випадку просуватися буде складно.

3) Залучення підписніків

Тільки після оформлення профілю можна просувати свій блог. Запам’ятайте, якщо ви добре пишіть і робите хороші фотографії, ваш блог просто так не буде рости! Щоб з’являлися нові підписніки потрібно просування. Є безкоштовні, малобюджетні і платні методи просування. Кожен вибирає індивідуальну стратегію, виходячи зі своїх цілей і можливостей.

4 безкоштовних способи розкрутки і просування в Інстаграм

4) Регулярне ведення профілю

Щоб передплатники залишалися з вами необхідно підтримувати інтерес. Робити нові публікації, підтримувати активність, вести Сторіс. Найкраще це робити не спонтанно, а прописувати спеціальний контент план на тиждень, а краще на місяць вперед. Таким чином у вас не виникне питання в останній момент “про що писати”?

5) Монетизація свого профілю

Спочатку блог заводять щоб він приносив не тільки задоволення, але і заробіток. Грамотне ведення свого блогу може приносити від 10 000 грн на місяць.

А ще онлайн-зайнятість часто займає набагато менше часу, ніж звичайна робота (хоча б тому що не потрібно витрачати час на дорогу, розмови з колегами, наради, планерки і т.п.). І працюєш ти в вільному, зручному для себе графіку. І тут немає “карантину”, як в “офлайн” бізнесі, який можуть затягувати на невизначений час.

Як заробляти в Інстаграм: самі топові способи

Може все-таки варто створити для себе такий запасний план? Тим більше, що зараз з’явився вільний час, якого завжди так не вистачало!

Як вести Instagram

5 складових успіху:
1) корисний контент
2) послідовність
3) знати свою аудиторію
4) шукати способи залучення трафіку аудиторії
5) створювати вірусність

Помилка 1 Неправильне оформлення аккаунта
– Ім’я, опис, посилання на сайт
– Ні призову до дії в описі
– Ні ключового запиту. Хто ви, чим займаєтеся, як зв’язатися?
– Скільки разів на тиждень постите?

Помилка 2 Немає повної ідеї контент-плану
– Одноманітні фото
– Ваші фото спрямовані тільки на продаж
– Взагалі немає контенту

2-3 поста (9:00, 12: 00-14: 00, 19: 30-21: 00)

Помилка 3 Немає хештегів або занадто багато
розділяти абзацами смайликами

1) Постійно різноманітний контент
2) хештег
3) Організація конкурсів
4) Обмін постами
5) Зовнішні майданчики
6) Пошук цільової аудиторії
Підписатися на 500 осіб 5-10% підпишуться у відповідь ЛІМІТИ ПОДИВИТИСЯ
7) Відзнач одного
8) Вірусний контент
9) Бартер

Як оцінити потенціал ЦА у вашій ніші

Всі перераховані способи викликають інтерес у користувача, по відношенню до якого вони були застосовані. В результаті він відвідує ваш аккаунт і вивчає його. А потім підписується. Однак підписки не відбудеться, якщо відвідувачеві профілю не сподобаються ваші пости в Інстаграм. У цьому випадку він просто покине ваш профіль і, швидше за все, ніколи до нього не повернеться. Саме тому дуже важливо створювати якісний, оригінальний контент, який буде цікавий вашої цільової аудиторії.

1) Поставте цілі, яких хочете добитися за допомогою Інстаграм-аккаунта.

Люди тут не люблять прямої реклами. Бізнес в Інстаграм працює по-іншому: ви створюєте собі репутацію, завойовувати довірливе ставлення людей, які потім стають постійними покупцями і приводять до вас своїх друзів.

2) Детально вивчіть, хто ваша цільова аудиторія і чи є вона в Інстаграмі.

Необхідно дізнатися, які її статево характеристики, географія, сімейний стан, соціальний статус, інтереси, проблеми. Чим більше ви заглибитися у вивчення ЦА, тим простіше буде зрозуміти, чи є вона в Інстаграме. На основі отриманих даних подумайте, в яких спільнотах можуть складатися потенційні клієнти.

3) Тематичні та комерційні сторінки, відповідні  інтересам ЦА

Визначивши загальні запити, які задає ЦА, знайдіть через пошук Інстаграма тематичні та комерційні сторінки, відповідні її інтересам.

4) Кількість підпісників конкурентів

Вивчіть кількість підпісників цих сторінок, оцініть їх активність (лайки, коментарі, а для комерційних акаунтів – обговорення товарів, попередні замовлення).

За допомогою цих рекомендацій ви отримаєте приблизне уявлення про те, наскільки великий охоплення вашої ЦА в Інстаграме і приймете рішення про доцільність просування в цій соцмережі.

Представлення компанії – 50% успіху: заповнюємо профіль і придумуємо унікальний стиль.

«Шапка» аккаунта, що містить ім’я користувача, аватар, опис сторінки – це перше, що чіпляє погляд користувача. За 1-2 секунди він приймає рішення, чи варто переглядати контент сторінки і підписуватися на неї. «Гарячий» клієнт може навіть зв’язатися з вами по наданим контактам, перейти на сайт і зробити замовлення. Ось чому варто пильну увагу приділити заповненню профілю.

1) Придумуємо ім’я користувача (логін) і Заповнюємо поле «ім’я». Подумайте, яке головне ключове слово для пошуку вашого товару в Інстаграме використовують клієнти найчастіше, і відобразіть його в логіні. Справа в тому, що вдало вибраний логін з пошуку соцмережі за рік може привести від 1 до десятків тисяч цільових користувачів безкоштовно!

2) Заповнюємо поле “Про себе”. Тут у вас є 150 символів. В описі бажано також використовувати головне ключове слово / фразу з пункту 1.1. Це важливо, тому що зв’язка «логін + опис» визначає, наскільки вигідно ви будете представлені в пошуку Інстаграма серед своїх конкурентів.

В описі також використовуємо:
– символи емодзі (тобто картинки в тексті);
– розбиття на рядки (робиться в налаштуваннях облікового запису в веб-версії); – контактні дані та адресу;

ВАЖЛИВО! Не забуваємо робити комерційну пропозицію в описі. У ньому може міститися користь для клієнта, унікальна торгова пропозиція (УТП), заклик до дії. Наприклад, можна запропонувати всім передплатникам вашого облікового запису знижку або подарунок при купівлі товару.

3) Продумуємо стартовий контент. Найкраще, якщо ви з самого початку подумаєте над створенням єдиного стилю для всіх фото. Це допоможе вам надалі виділитися в новинній стрічці серед тисяч інших фото, і передплатники будуть дізнаватися по відмінних рис, що це саме ви опублікували для них свіжий контент. Таким способом ви підвищите залученість користувачів в життя свого аккаунта.

Унікальний стиль можна створити за допомогою використання на всіх або більшості фото:
– однакових фільтрів;
– якогось персонажа або об’єкту;
– кольори або сукупності квітів;
– унікального шрифту;
– єдиного формату (наприклад, всі фото знімаються з одного і того ж ракурсу, публікуються тільки Селфі на тлі визначних пам’яток і т.п.).

Для початку достатньо 12 фотографій, щоб заповнити екран смартфона. Якщо їх менше, то аккаунт здається порожнім і викликає підозри: зазвичай напівпорожні сторінки використовують фірми-одноденки, шахраї, боти.


Пам’ятайте, що зображення не повинні продавати безпосередньо. Інстаграм – це майданчик, де люди показують свій спосіб життя. Зробіть те ж саме: нехай фото і відеоматеріали розповідають про закулісне життя вашого офісу, про те, як клієнти вирішують проблему за допомогою вашого продукту / послуги, як цей самий продукт виробляється (особливо актуально для ресторанів і інших подібних закладів), як співробітники проводять час в компанії – кумедні випадки з трудових буднів. Нехай фото викликають позитивний емоційний відгук. Для наочності можете погортати Інста-сторінку пошукової системи Яндекс.

Викрадення і бан аккаунта? Ні не чула.

Хакери викрадають, як правило, погано захищені сторінки, в які власники вже встигли вкласти значну грошову суму. Безповоротно банять і тимчасово блокують сторінки за недотримання правил Інстаграма. В обох випадках піклуватися про безпеку потрібно починати з початку існування аккаунта.

1) Задаємо базові настройки для безпеки:

– прив’язуємо аккаунт до номера телефону;
– створюємо прив’язку до Facebook сторінці.
Наступні 2 пункту необов’язкові, але їх не варто недооцінювати. Якщо аккаунт поженуть хакери, то без цих заходів відновити права на зламану сторінку буде практично неможливо.
– Створюємо кілька порожніх акаунтів і підписуємо їх на основну просувається сторінку, щоб в разі зміни її URL-адреси (імені користувача) можна було зрозуміти, що вона ваша.
– Завантажуємо хоча б 1 приватне фото, де видно ваше обличчя, і зберігаємо посилання на цю фотографію у себе в надійному місці (в разі злому і видалення постів на вашій сторінці вся інформація зберігається на сервері Інстаграма, так що її можна відновити, якщо ви доведете адміністрації соцмережі, що власник аккаунта – саме ви).

2) Як залишатися «білим і пухнастим», щоб аккаунт не забанили за порушення правил соцмережі.

– авторізуемся і заходимо на свою сторінку тільки з одного ip-адреси. Якщо ви використовуєте для просування якийсь софт для массфолловінг і масслайкінга і програма виконує дії з іншого ip, то ви ризикуєте отримати блокування.

– Використовуємо взаємний лайкінг / підписки тільки на початковому етапі просування або не використовуємо зовсім. Це «сірий» метод просування, який працює все гірше. Ви отримуєте «холодну» аудиторію, не готову купувати, і до того ж ризикуєте потрапити під фільтри Інстаграма і заробити бан. Обов’язково дотримуйтеся ліміти (про це трохи пізніше). Ось чому массфолловінг / масслайкінг не варто застосовувати, якщо ви вже вклали певну суму грошей і свого часу в просування аккаунта «білими» способами.

– Завантажуємо тільки свої фото, не займаємося плагіатом. Якщо ви хочете запозичити фотографію з іншого аккаунта, то обов’язково ставте посилання на її автора виду @username.

А тепер про те, чого робити НЕ варто:

– Не використовуйте логотип Інстаграма в своєму контенті.

– Пам’ятайте, що відкладений постинг ви застосовуєте на свій страх і ризик. Якщо фільтри помітять, що ви користуєтеся сторонніми сервісами для цієї мети, то ви можете потрапити під бан. Інстаграм не любить автоматизацію. Відомий випадок повальної блокування акаунтів, які працювали з платної платформою автопостінга Novapress.

– Чи не накручуйте аккаунт ботами. По-перше, за це можна отримати бан. По-друге, боти не купують і не несуть абсолютно ніякої користі для бізнесу. Краще вкладіть гроші в залучення «живих» користувачів.

– Чи не видавайте особисту інформацію інших людей на своїй сторінці (скани посвідчень особи, номери пластикових карт і т. П.).

– Не створюйте аккаунт за допомогою сторонніх програм;

– Не заходьте на сторінку і не запускайте софт для массфолловінг з різних ip.

CHIANG MAI THAILAND – MAY 11 2016: Man hand holding LG G4 with screen shot of new Instagram application and new logo using LG G4. Instagram is largest and most popular photograph social networking.

4. Перші підпісники майже даром: масслайкінг і массфолловінг

Масово підписуватися і ставити лайки варто з обережністю, особливо, якщо ви задієте софт, а не ручний метод. Можете зовсім пропустити цей пункт і відразу перейти до «білих» методів просування або ризикнути новим аккаунтом і отримати першу порцію майже безкоштовних підписників.

1) Купуємо індивідуальний проксі, реєструємо, заповнюємо аккаунт і заходимо на нього завжди з одного ip. Придбати проксі-сервер можна на Fine Proxy, proxy-sale.com, goldproxy.net, proxyprivat.com і на інших подібних сервісах.

2) Збираємо базу цільової аудиторії за допомогою програми-парсера. Чим вона якісніша, тим більше «живий» і цільової вийде база, тому не скупіться на хороший, перевірений софт, наприклад, Tooligram Pro, Instasoft, Bootup.me, Instaplus. Існує кілька методів збору:

– по геолокації (задаємо програмі широту і довготу місця на карті – і вона парсит логіни людей, які відзначали свої фото в цьому місці),

– по конкурентам (збираємо список передплатників сторінок конкурентів),

– по хештегом (шукаємо c допомогою сервісів на зразок http://websta.me/search теги, які можуть проставляти наші потенційні передплатники до своїх фотографій – і Парс їх).

3) Фільтруємо з того, що зібрали, «сміттєві», комерційні акаунти, «мертві душі». Для цього задаємо в налаштуваннях програми наступні критерії:

– для парсинга по конкурентам: парсити тільки тих, хто залишав лайки / коментарі на сторінці конкурента останнім часом;

– Парс тільки тих, у кото є аватар, хто недавно додавав фотографії в свій аккаунт;

– для всіх методів парсинга – задаємо програмі фільтрувати сторінки за списком стоп-слів, які використовують комерційні акаунти (наприклад, «магазин», «купити», «продаж», «організація» і т. П.).

4) Починаємо фолловінг і лайкінг по відфільтрувати списку. Ліміти в Інстаграм:

не більш 1300 підписок / відписок і лайків на добу;
не більш 7500 підписок в цілому на акаунти (періодично потрібно відписуватися);
не більш 65 лайків і 60 підписок за годину.

Природно, всі ліміти приблизні, алгоритми Інстаграма удосконалюються, тому даний спосіб ненадійний. Також, якщо ви кожен день будете підписуватися рівно на 1000 аккаунтів, можливе блокування. Знижуйте час від часу активність і влаштовуйте перерви.

Перед массфолловінг дайте новому аккаунту відлежатися 2-3 дня, щоб знизити ймовірність бана.

Цукерочно-букетний період: ведемо аккаунт, підтримуємо активність і підвищуємо залученість

Закоханість – найпрекрасніший період у відносинах з передплатниками. Перш ніж зробити їм пропозицію руки і серця ваших послуг, потрібно домогтися їхнього розташування. Спочатку – непросто, зате потім продажі йтимуть на напівавтоматі. Далі – про те, як подружитися зі своєю аудиторією.

1) Підтримуємо регулярність публікацій, але не більше 4 постів в день. Частота залежить від тематики. Для визначення оптимального числа постів необхідно тестування.

2) Публікуємо цінні інформативні пости, привабливі професійні фото по темі, розважальний контент і фото / відео, які розповідають про життя вашого бізнесу, про те, як ведеться виробництво товарів, обслуговування клієнтів і т. П. В цілому, необхідно зробити все, щоб передплатники почали проявляти лояльність і симпатію до вашого бренду.

3) У підписі до посту прописуємо популярні хештеги і унікальний тег бренду на свій розсуд. Відзначимо, що відчутно допомагають в залученні користувачів лише хештеги-рейтинги на кшталт #VSCO і #IGRUSSIA. Вони можуть вивести фотографію в ТОП рейтингу і зібрати величезну аудиторію, якщо пощастить.

4) Задаємо питання в підписі до посту. Можна злободенні, провокаційні, що стимулюють до роздумів і висловом думок. Вони допомагають розгойдати аудиторію, оживити її.

5) Публікуємо спірне контент. Такий, який стимулює обговорення. Наприклад, про веганство, нестандартні методики виховання, схуднення, шокуючі фото авто / мото переробок в стилі стімпанк, відео, зняте на відеореєстратор … У будь-якій темі можна знайти щось, що спонукає до висловлення відносин, емоцій, думок.

6) Просимо ради. Який колір логотипу вибрати – червоний або чорний? Яке плаття краще – в смужку або в квіточку? Як оформити нове фірмове блюдо – так чи інакше? Люди люблять роздавати поради і не скупляться на коментарі.

7) Висловлюємо негатив. Вас обманули? Сталася неприємність в офісі? Ви можете про це розповісти і показати, що ви – такий же, жива людина зі своїми проблемами. Тільки не переборщіть: надмірний негатив у великій кількості псує репутацію.

8) Використовуємо тренди. Пости з тегами # налабутенах і подібними на світанку популярності приносять багато трафіку. Пишіть про щось свіжому, вибуховий, ловите тренд і залучайте людей в обговорення.

9) Пишемо надихаючі історії про свій бізнес, про успіхи, труднощі, провалах, невдалих угодах. Люди люблять щирість.

Прицільний вогонь по клієнтам за допомогою офіційної реклами Інстаграм.

Офіційна реклама дозволяє налаштувати набагато більш точний таргетинг, ніж інші способи просування. З нею можна максимально точно потрапити в свою ЦА.

Як за тиждень поліпшити роботу бренду в Instagram

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я