Або іншими словами, як монетизувати свій блог з мінімальними витратами.

Наприклад,  в ВКонтакте 175 мільйонів блогів, і лише тільки одиниці є дійсно активними і корисними для передплатників. Основна маса – це тухлі сторінки, які нікому не цікаві.

Причому кількість передплатників не грає особливої ​​ролі. У багатьох є групи по 5-10 тис. Передплатників, але вони ніякі, там немає життя.

І наприклад в моєму блозі трохи більше тисячі людей, але це реальні живі люди, яким цікава тема продажів в соцмережах. На нашому порталі хороша активність і, як не крути, в місяць група приносить в середньому 20.000 грн.

А на рекламу свого блога я витрачаю 2 тисяч в місяць.

Так в чому ж тут секрет?

Я думаю вам не варто пояснювати, що всіх зустрічають по одягу. І блог тому не виключення.

Потенційний клієнт, потрапляючи на нашу сторінку повинен чітко розуміти:
– для кого цей блог
– про що тут пишуть і на які теми
– яку цінність він тут отримає
– чим цей блог відрізняється від сотні тисяч інших
– хто автор цього блогу і його експертність

Здавалося б все просто. Але ось більшість оформляють і ведуть свій блог так, що передплатники не розуміють про що блог і що в ньому цінного.

А весь секрет криється в дрібницях!

Для того щоб у ваших майбутніх клієнтів склалося правильне думка про вас і про ваш блог необхідно привести в порядок наступні елементи:

1. Назва вашого блогу

Як правило, більшість називає так як подобається. Це помилково. Є два основних правила, як дати потрібну назву, яке буде привертати увагу.

2. Шапка і аватарка

У більшості застосовують графічний дизайн, який на сьогоднішній день вже приївся.

3. Статус вашого блогу і розділ інформація.

По суті це перший текст, який бачить ваш потенційний клієнт. І то що там написано і створює перше уявлення про вас.

4. Закріплений пост.

Існує 3 основних ідеї, які ідеально підходять для закріпленого поста.

5. Блок товари.

Якщо ви хочете автоматизувати продажу в своєму блозі, то товари найкращий інструмент на сьогоднішній день.

6. Авторассилка.

Авторассилка виконує 2 основні функції: збір бази передплатників і масова комунікація.

7. Допоміжні елементи: обговорення, фото, відео, стрічка і т.д.

Ось 7 основних пунктів, на які необхідно звернути увагу прямо зараз. І якщо у вас неактивна група, або мало продажів, почніть з зовнішнього оформлення.

 

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я