Щоб почати продавати свої речі на такого роду порталах (наприклад, на Etsy, американському сайті, який є посередником між продавцями) необхідно просто зареєструватися, тобто завести свою власну назву (login) і пароль (password). Як правило, обмеження по відкриттю магазину мінімальні. Необхідно, щоб людина, що відкриває магазин, був повнолітнім, і щоб усі товари, представлені в магазини, були зроблені руками продавця. Таким чином гарантується унікальність представлених товарів.

Після відкриття магазину відразу ж виникає питання про те, як буде відбуватися оплата, за куплений товар. Найпоширенішим способом оплати речей в Інтернеті за межами Росії є система оплати PayPal. Для того цього необхідно мати банківський рахунок в фінансовому установа за межами СНД і кредитну картку міжнародного банку. Не у кожного з наших співгромадян є можливість відкрити рахунок в PayPal. Тим не менш, це не повинно вас зупиняти. Для майстрів, які проживають і працюють в Росії, існують альтернативні способи прийому і пересилання платежів за кордон.

Можна скористатися послугами системи Контакт. Ця система працює на комісії і дуже поширена серед користувачів Інтернету. До того ж при використанні цієї системи з’являється можливість зняти гроші з рахунку і вільно витратити їх поза Інтернетом. Альтернативна система прийому платежів через інтернет – це Webmoney. Для відкриття рахунку там необхідно зареєструватися на сайті. Єдина проблема – це отримані гроші можна витрачати тільки на покупки в Інтернеті. Безумовно, такі системи беруть комміссія за свої послуги.

Інша проблема, яка може виникнути у наших співгромадян – це пересилання своїх виробів поштою. Поштові послуги коштують недешево, особливо коли мова йде про відправку речей за кордон. До того ж терміни доставки дуже сильно розрізняються і залежать від країни призначення. Бувають, що посилки просто губляться. Якщо ви плануєте відправляти за кордон дорогі речі, то має сенс посилати посилку реєструється поштою, щоб була можливість відстежити її доставку. Також просто чудово познайомитися з працівниками тієї пошти, де ви відправляєте посилки. Швидше за все, ви будете бачити цих людей досить частини і від того, як вони якісно працюють, буде в деякій мірі залежатиме успіх вашого Інтернет-магазину.

Наповнення магазину handmade виробів

Коли всі основні питання вирішені, можна безпосередньо приступати до створення і наповнення свого магазину.

Для початку завжди має сенс вивчити своїх конкурентів, тобто інші магазини порталу, де ви будете продавати свої речі. Наприклад, якщо ви створюєте ювелірні прикраси (наприклад, намиста) і хотіли б саме їх продавати через Інтернет, буде дуже корисно дізнатися, які намиста в даний момент виставлені на продаж на порталі, який їхній дизайн, забарвлення, розміри, з яких матеріалів вони зроблені , а також ціни на них.

Вивчивши уважно окремі магазини та їх товар, у вас напевно з’являться ідеї, як краще оформити свій магазин, як краще сфотографувати вироби, які ціни на них ставити. Всі ці кроки, безумовно, будуть сприяти вашому успіху! Можливо те, що ви створюєте зараз, не зовсім актуально. Якщо змінити колірну гамму або трохи вдосконалити дизайн ваших виробів, то вони постануть зовсім в іншому світлі. Розібратися в цьому якраз і допоможе вивчення асортименту в Інтернет-магазинах.

Просування магазину handmade

На багатьох порталах існують додаткові можливості для підтримки і просування окремих магазинів. Це може бути створення колекцій з речей різних магазинів, підібраних за кольором або стилю.

Ідея таких колекцій – це познайомити потенційних покупців з асортиментом, що знаходиться на даному порталі. Всі ці речі вже підібрані за колірною гамою і певного стилю і потенційному покупцеві стає легше зробити свій вибір.

Одна з додаткових можливостей підтримки окремих магазинів на порталі – це групи за інтересами. Такі групи об’єднують різні магазини з метою надання їм допомоги в просування і рекламу. Існують групи, де об’єднуються магазини з певної країни або навіть міста.

Завдання таких груп – це, з одного боку, допомогти новим магазинам швидше розібратися що до чого, з іншого боку, допомогти вже існуючим магазинам збільшити їх продажу і залучити побільше покупців.

З цією метою в групах можуть проводитися конкурси, результати яких публікуються в Інтернеті. Можуть влаштовуватися зустрічі, коли люди-власники магазинів збираються разом, щоб обговорити свій досвід торгівлі через Інтернет. Це дуже хороша можливість обговорити наболілі питання, дізнатися про нові напрямки в рекламі, поділитися своїми творчими планами і напрацюваннями.

Всі ці можливості, що надаються окремими порталами в Інтернеті, допомагають майстрам розібратися, як найкраще представити свій товар і продати його, як займатися просуванням магазину. Адже що може бути приємніше, ніж постійний інтерес з боку покупців! Одна справа – це дарувати речі, свої вироби родичам, які все одно не зможуть відмовитися від такого подарунка. Зовсім інша справа – коли абсолютно незнайома людина готовий заплатити гроші за створену тобою річ!

Для багатьох можливість продажу своїх речей через Інтернет здається нездійсненною мрією. Але це не так! Це реальність, яка стає все більш і більш доступною з кожним роком. В Інтернеті з’являється все більше і російських, і міжнародних порталів, які “зводять” продавців з покупцями і таким чином дають нам можливість продемонструвати свої унікальні творіння не тільки рідним, а й абсолютно незнайомим людям, які проживають в інших країнах і навіть на інших континентах.

Єдина різниця між російськими порталами такого типу і міжнародними Інтернет-сторінками в тому, що вони мало відомі за межами Росії. Незважаючи на те, що інтерес до речей, зроблених руками майстрів, стає дедалі більше, в Росії цей ринок за своїми обсягами все рівне поки ще не може зрівнятися з ринками Америки і Європи.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я