Солодощі вже давно виділилися в окрему нішу в продуктовому сегменті ринку. Сталося це в першу чергу за рахунок кількості виробників, самих виробів в асортименті та можливості здійснювати поставки такої продукції з Європи, Америки чи східних країн. Ви напевно помічали, що зараз солодку продукцію презентують окремим сегментом магазину, і часто під цей напрям виділяють продавця.

У цій статті ми розглянемо, як відкрити магазин солодощів в вашому місті і які основні кроки для цього вам потрібно буде пройти.

Плюси і мінуси бізнесу Магазин солодощів

Давайте виділимо як позитивні, так і негативні сторони цього бізнесу.

До плюсів можна віднести:

  • високий попит на продукцію.
  • широкий вибір асортименту різних виробників.
  • можливість стартувати практично в будь-якому населеному пункті.
  • порівняно невеликі стартові вкладення.

мінуси:

  • висока конкуренція, не тільки серед приватних магазинів, але і великих продуктових мереж.
  • невисока націнка на товар.
  • терміни зберігання продукції. Якщо говорити про випічці або тортах, то вам потрібно продати дані вироби за все за кілька днів.

 

Це основні моменти і якщо вони вас влаштовують, то ви можете спробувати почати працювати в цьому напрямку.
документи

Для того щоб вести легальний бізнес на торгівлі солодощами, вам потрібно оформити всі документи і дозволи від перевіряючих служб.

Ось те, що вам буде потрібно:

  • відкрити ВП.
  • вказати КВЕД на діяльність. Для Росії це – код 52.11, 52.2. Для України – 47.
  • оформити на роботу персонал.
  • у співробітників повинні бути медичні книжки.
  • отримати у постачальників сертифікати якості на продукцію.
  • укласти договір оренди на приміщення.
  • отримати дозвіл від СЕС та пожежної служби.
  • оформити куточок покупця.

 

Це основний пакет документів. Щоб грамотно підійти до цього питання, ми рекомендуємо звернутися за допомогою до досвідченого юриста, він допоможе скласти всі документи і проконсультує там, де будуть виникати якісь питання.

Місцезнаходження та приміщення

По-перше, основним і, напевно, найважливішим фактом при запуску бізнес на солодощах є торгове місце. Відмінним варіантом буде зв’язка продуктового магазину з відділом «смачних виробів». Саме в такому режимі працюють багато підприємців.

З варіантів пошуку місця для оренди можете розглядати: торговельні комплекси з продуктовими відділами, дитячі розважальні центри, парки розваг, продуктові магазини.

Ми радимо звернути вам особливу увагу саме на оренду стаціонарного приміщення, оскільки це забезпечить вам цілорічний дохід, в той час як торгівля на вулиці буде рентабельна тільки в теплу пору року.

Приміщення варто шукати площею близько 10 – 25 кв.м. Цього цілком достатньо, щоб розташувати невеликі вітрини і виставити продукцію. Плюс, бажано, наявність невеликого складського приміщення. Оренда при цьому становитиме $ 300 – $ 1000, все залежить від регіону, в якому ви плануєте працювати.

Обладнання

Другий момент – це підбір обладнання для бізнесу з продажу солодощів. Тут важливо поєднувати прилавки і скляні ємності, для додання презентабельного вигляду для вітрин.

З основного обладнання можна виділити:

  • стенди для розміщення продукції;
  • прилавок з відділеннями під продукцію;
  • стійки та обладнання для продажу молочних і кисневих коктейлів;
  • соковижималка;
  • холодильна камера для морозива і йогуртів;
  • електронні ваги;
  • касовий апарат.

Загальна сума витрат на обладнання торгової точки площею 15 – 25 кв.м. складе близько $ 4600 – $ 7500..

Особливу увагу приділіть висвітлення вітрин і полиць із солодощами. Грамотна підсвічування може істотно поліпшити зовнішній вигляд вашого магазину і підвищить обсяг продажів.

Асортимент

Ось при складанні асортименту вам потрібно буде провести ціле дослідження, щоб не тільки возити найбільш затребувані товари, а й уявити щось унікальне, щоб відрізнитися від конкурентів. Наприклад, багато хто при відкритті магазину виділяють сегменти полиць під продукцію з Європи, Америки чи східні солодощі. Люди часто йдуть за такою товар саме до вас і крім цього завжди беруть суміжну продукцію. До того ж використовуючи дані метод на вас, добре буде працювати «сарафанне радіо», оскільки вас будуть радити знайомим і друзям. Ще один приклад – це відділ корисних солодощів, виготовлених з натуральних продуктів без хімії. Такий асортимент можна пропонувати в великому місті, оскільки цінник на продукцію досить високий. Але тема актуальна, в зв’язку з ростом популяризації здорового способу життя.

З класичного асортименту можна виділити:

  • цукерки (шоколадні, карамель, желейні та ін.);
  • шоколадки, і шоколадні батончики;
  • цукерки в коробках (різного цінового сегмента);
  • продукція на вагу (вафлі, печиво, тістечка, драже і ін.);
  • вироби з желатину;
  • морозиво і йогурти;
  • з напоїв: соки, фреші, кисневі коктейлі, солодка вода.

 

На сьогоднішній день існує величезна кількість різних виробників солодких виробів, тому знайти відповідних не складе труднощів. З особливою обережністю слідкуйте за якістю продукції, воно завжди має бути на висоті.

Також щодня відстежуйте свіжість всієї продукції – це запорука успіху цієї бізнес ідеї. Вашими цільовими клієнтами, часто будуть діти, тому продавши несвіжий товар, батьки забезпечать вам погану рекламу і відновити репутацію буде дуже складно.
постачальники продукції

Якщо у вас в наявності бути власний транспортний засіб, тоді ви можете без проблем самі їздити на оптові ринки і закуповувати продукцію. В іншому випадку, при відсутності такої можливості, або ж ви перебуваєте далеко від обласних центрів, де розташовані оптові продуктові ринки, вам потрібно задуматися про співпрацю з торговими представниками.

У майбутньому, якщо обсяги реалізації солодкої продукції будуть зростати, можна виходити безпосередньо на виробників і купувати вироби з ще більш вигідною ціною, збільшуючи ваш заробіток від бізнесу. Ту ж випічку або торти можна брати у місцевих підприємців, які займаються цим напрямком діяльності.

Персонал

Для нормального функціонування вашого магазину вам потрібні будуть продавці. Їх потрібно як мінімум двоє, з позмінним графіком роботи. Зарплату варто призначати у вигляді невеликого окладу та процентної ставки від отриманого прибутку.

Продавців необхідно буде оформити і сплачувати за них щомісячний податок.

Оскільки більшість продукції в цьому сегменті продають на вагу, в такому випадку дивіться і нас швидкість обслуговування клієнтів, як відомо ніхто не любить чекати. Повільний продавець може приносити вам збитки, тому постійно контролюйте сам процес і при необхідності шукайте нові кадри.

Реклама

Маркетингові акції можна розділити на два основних типи: класичні і оригінальні. До першого типу можна віднести: яскраву вивіску, листівки зі знижками, рекламний стенд біля магазину та інше. До оригінальних підходів можна віднести: дегустацію солодощів, безкоштовний сік при покупці на певну суму та інше. Це добре працює і допоможе залучити в ваше магазин все більше клієнтів.

Скільки коштує цей бізнес?

Уже на етапі складання бізнес плану магазину солодощів, ви зможете прорахувати вкладення в бізнес і спрогнозувати прибуток. Ми постараємося вам з цим допомогти.

Стартові вкладення:

покупка обладнання – $ 4600
оформлення документації – $ 300
фірмовий стиль – $ 250
початкова закупка продукції – $ 6000.

Щомісячні витрати:

оренда приміщення – $ 400
комунальні платежі – $ 40
податки – $ 120
заробітна плата – від $ 200 на одного співробітника.
поповнення запасів продукції – $ 3500 – $ 3900
реклама – $ 20
транспортні витрати – $ 60

Щоб заощадити на стартовому капіталі можна купувати б / в обладнання, або ж спочатку бізнесу працювати продавцем самостійно, а вже коли магазин розкрутиться наймати персонал.

Скільки вийти заробити?

З одного невеликого магазину солодощів можна мати чистий дохід близько $ 1000 – $ 1200. Звичайно ж, ці цифри не настільки вразливі, як хотілося б, але все ж це стабільний бізнес на довгі роки, оскільки популярність на солодощі навряд чи коли-небудь, впаде.

Окупність бізнесу – 9 – 12 місяців.

Висновки. Ми показали вам приблизний шлях відкриття свого магазину солодощів, і привели деякі розрахунки, вирішувати чи вигідно починати чи ні вже вам, виходячи з рівня конкуренції і наявності відповідного приміщення під цей бізнес. Попит на цю продукцію високий і якщо все робити правильно, можна непогано заробляти.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я