Від того яку мережу Ви виберете буде залежати успіх чи неуспіх всього просування. Публікую інструкцію щодо вибору оптимальної площадки.

?️ВКонтакте. Всупереч поширеному міфу – це не мережа школярів, найбільший сегмент тут 25-34. За аудиторією, можливо сама універсальна платформа: є школярі, є банкіри. ⠀
➕Главний плюс: люди схильні підписуватися на сторінки і групи. ⠀
➖Главний мінус: розпещеність аудиторії контентом. ⠀
Вконтакте найпростіша і ефективна точка входу в SMM.

?️Instagram. З мережі, де дівчинки викладають Селфі, Instagram перетворився в універсальний бізнес-інструмент. ⠀
➕Главний плюс: безмежна любов аудиторії до формату Instagram. ⠀
➖Главний мінус: складно (але можна) отримувати трафік. ⠀
Використовуйте Instagram, в-першу чергу, для просування візуально цікавих товарів і послуг (Fashion, Beauty, туристичні послуги, авто і т.д.). ⠀ До речі, завтра, в рамках марафону проведу прямий ефір, на якому розповім про нові можливості SMM в Instagram. Не пропустіть – 14 червня, 11-00.

?️Facebook. Аудиторія великих міст, сегменти – менеджери, підприємці, креативний клас. ⠀
➕Главний плюс: високий чек ⠀
➖Главний мінус: тримайте в голові що просуватися зовсім безкоштовно не вийде (виняток, якщо Ви просуваєте персональний бренд). ⠀
Використовуйте, якщо Вам потрібна бізнес-орієнтована аудиторія.

?️Однокласники. Знаю-знаю, Ви запитаєте: «А що, Однокласники ще живі?». Ще як живі! Більш того, відмінно себе почувають на другому місці за популярністю в Росії. ⠀
➕Плюси: неймовірне залучення аудиторії. ⠀
➖Мінуси: низький середній чек. ⠀
Вибирайте ОК, якщо Ви продаєте недорогий продукт для жіночої аудиторії. ⠀

?️YouTube. Ще одне перетворення гусениці в метелика – з звалища для відео YouTube перетворився в самий «хайповий» канал комунікації. ⠀
➕Главний плюс: можна просуватися безкоштовно ⠀
➖Главний мінус: трудомісткість
Використовуйте, якщо готові давати багато експертного контенту.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я