1. Вибір товару
2. Вибір майданчика для продажу
3. Тестування попиту
4. Пошук постачальника
5. Замовлення товару (при необхідності)
6. Запуск реклами
7. Підрахунок прибутку

Важливо усвідомити основні моменти:

▪ На самому початку ми не купуємо товар, щоб не залишитися з ним на руках, якщо гіпотеза не спрацює. Чи спрацює вона чи ні ми дізнаємося на третьому кроці – тестування. На цьому кроці ми рекламуємо товар і дивимося, чи будуть замовлення. Якщо замовлень немає, беремо інший товар. Якщо замовлення є, можете себе привітати, ваш інтернет-бізнес готовий, тому що далі залишилися тільки організаційні моменти: знайти постачальника, закупити товар (якщо треба), домовитися з аутсорсингової компанією (якщо треба).

▪ На початку ми будуємо гіпотезу – ось цей товар ось на таких умовах ось цим людям буде продаватися. Це гіпотеза, її треба перевірити. І це нормально, якщо гіпотеза не підтвердиться. Так що треба бути готовим до того, що запустите тестування і замовлень не буде. Лікується це просто – беремо інший товар.

▪ В бізнесі найголовніше правило – чий кунг-фу сильніше, той заробляє більше. Тому один і той же товар один запускає і отримує гроші, другий запускає і отримує мізер або зовсім нічого. Майже в кожній ніші є конкуренти, але хтось заробляє, а хтось ледве-ледве зводить кінці з кінцями. Чим більше ви варитеся в інтернет-торгівлі, тим кунг-фу сильніше і тим легше і більше заробляєте.

⚠ Останній момент, до речі, найважливіший. Багато новачків здаються при першій же невдачі. Багато новачків лізуть в торгівлю “на авось” і отримують відповідні результати, замість того, щоб навчитися, витратити час і зусилля на освоєння хоча б бази.

Уявіть, що ви, не вміючи кататися на лижах, в перший же день лізете на 50-метровий трамплін. Що буде? І навіть якщо ви 1000 разів бачили, як це роблять інші, результат очевидний.

Або, перший раз прийшовши в спорт зал, і ви будете лежати під штангу 100 кг. Що буде? Відповідь знову очевидна.

⛔ Однак, коли мова заходить про бізнес, чомусь новачки думають, що вчитися не треба, зусилля і час витрачати не треба, достатньо взяти перший-ліпший товар, написати аби як текст і все, тримай ширше кишеню.

А потім ці новачки, які без знань кинулися в торгівлю і, природно, не вийшло, кажуть іншим новачкам:

– Не лізь, я пробував, в інтернет-бізнесі не заробити.
– Так там купу грошей треба ввалити, щоб заробляти.
– Скрізь конкуренти, зжеруть, тільки гроші витратиш даремно.
– І т.п.

І ви не лізете, навіть не спробувавши вивчити це кунг-фу, довіряючи одному Васі. А Вася адже розумний, він буквар прочитав :)) Йому варто довіряти.

Першим кроком буде вибір товару. Вже зараз треба почати шукати щось цікаве і набрати список товарів ще до початку занять.

1) Згадайте, які останні 5-10 товарів, вартістю від 500 грн, ви купили через інтернет. Якщо не купуєте в інтернет-магазинах, запитаєте ваших близьких і друзів. Якщо і вони не купують, то запишіть 5-10 товарів, вартістю від 500 грн, які ви купували в звичайному магазині. Напишіть в коментарях ці товари.

2) Завдання для тих, хто купує через інтернет. Коли ви в минулий раз купували щось в інтернеті, ви вибрали в підсумку конкретний інтернет-магазин. Постарайтеся пригадати, а чому ви вибрали цей магазин серед всіх інших? Ідеально, якщо у вас зберігся адреса сайту і ви зможете зайти, щоб оновити в голові цю інформацію. Напишіть в коментарях причини вибору магазину.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я