На сьогодні є маса способів, щоб просувати себе і свій товар в соціальних мережах, спеціалізованих блогах для хедмейта, безкоштовних дошках і т.д Але є ще краще варіант, на сьогодні дуже успішний і доступний. Це продажу через Інстаграм. З чого почати швидко і продуктивно продавати свої творіння?

Отже, ви вже створили свій аккаунт в інстаграм і вже навіть закинули фото своїх виробів. Перше на що ви повинні звернути увагу це ваші фотографії. Створіть невелику фотозоні для ваших виробів. Фотографії повинні бути не тільки якісними, але й цікавими, щоб привернути увагу.

Ваш аккаунт повинен мати всі можливі контакти: номер телефону (бажано не стільниковий, якщо замовлення оформляється не через What`sApp), адреса електронної пошти, і адреса фізичний, якщо він є.

Публікуйте реальні # фото вироби, процес роботи, інгредієнти або предмети, які ви використовуєте. Деліться своїми фішечками.

Обов’язково публікуйте реальні позитивні # відгуки. Одним з найважливіших елементів побудови довіри є позитивні РЕАЛЬНІ відгуки. Самі по собі позитивні відгуки клієнти навряд чи будуть надсилати. За залишення позитивних відгуків робіть клієнтам невеликі «# подарунки». Це може бути невелика # знижка, або невеликий подарунок (часто майстри вкладають у вартість щоб окупити таку витрату)

Створюємо профіль

Назва. Без цифр типу «Маша85», без номерів авто (так і таке трапляється). Краще починай на прізвище, але ніколи не став спочатку нижній пробіл – люди забувають про нього і можуть не знайти твою сторінку в пошуку. А якщо не обмежишся ім’ям і прізвищем, а придумаєш цікавий нікнейм – чудово. Адже дуже важливо запам’ятатися.

Аватар. Два «ні» – фото в дзеркалі і фото, де тебе знімали здалеку. Чому? Тебе буде дуже погано видно.

Опис. Будь інформативною. Людині нічого не скаже опис: «Надихає / Люблю життя / 19 років. Тернопіль / Люблю Андрюшку ». В описі найкраще подавати факти про себе, про свої роботи. Розповіді про них можна знайти по хештегом ».

Ведемо сторінку

Вибери нішу. Не розпиляйся але і не бери на себе занадто багато. Важко писати про все відразу. Вибери один напрямок. Будь активною. Щоб тебе помітили і підписалися, потрібно «світитися» в Instagram. Це означає не просто гортати стрічку, а лайкати і коментувати пости.

Публікуй щирі записи. І слідкуй їх: спочатку інформативний пост, потім – смішна історія з життя. Це дуже зближує з підписниками. До речі, ефективно діють пости на кшталт «20 фактів про себе», адже люди дізнаються в них себе. В кінці кожного поста став риторичне питання: «А ви потрапляли в схожу ситуацію?», «А що б ви зробили?» І, звичайно, текст повинен бути грамотним. Не лінуйся зайвий раз перевірити написання того чи іншого слова. Дотримуйся графік. Оптимальна кількість постів – 1-2 в день. Перший можеш публікувати вранці, з 9 до 12, другий – ввечері, з 19 до 21. Обов’язково користуйся чернеткою: спочатку напиши пост, а Instagram запропонує зберегти його перед публікацією. Зручно, адже ти зможеш подивитися, поєднується фото з попередніми. Якщо все добре – сміливо пость.

Розкрутка в Instagram: бюджетні способи

Взаємні Шаута з блогерами. Шаута – це згадка в пості з активним посиланням на твою сторінку. Вибери блогера твоєї категорії (тобто з приблизно однаковою кількістю передплатників) і запропонуй зробити Шаута. Не соромся писати першим.

Суть Шаута: завантажити на свою сторінку фото з профілю блогера, написати про нього кілька слів. Він зробить те ж для тебе. Так частина його передплатників підписується на тебе, а частина твоїх – на нього. Після цього пост можна видалити.

Хештеги. Їх безперечно потрібно ставити – так твої фото буде легше знайти. Але не використовуй дуже популярні хештеги на кшталт «#instagram», «#like», оскільки постів з ними дуже багато. Твоє фото моментально опуститься вниз і ніхто не побачить. Також дратує, коли в описі фотографії багато хештегів, тому краще їх ставити в коментарях. Просто завантаж фото і в першому ж коментарі напиши потрібні хештеги.

SFS. Розшифровується як «shout out for shout out», тобто «згадка в пам’ять». Суть: блогер оголошує SFS, а його передплатники постять у себе на сторінці фото з його профілю і пишуть про нього. Блогер вибирає одного або декількох людей, які йому найбільше сподобалися і розповідає про них у себе на сторінці. Власні SFS можна проводити, коли маєш 4-5 тисяч передплатників. Мінімум – 3000. Конкурси та розіграші. Їх слід починати проводити, коли у тебе є хоча б тисяча передплатників. Можна дарувати чохол для телефону, косметичку. Це працює, адже люди люблять халяву, охоче поширюють такі пости, а у тебе з’являються нові передплатники. Друг Аліни, наприклад, коли для жарту розігрував «Мівіну» і у нього додалося передплатників. І це при тому, що вартість доставки треба було оплачувати самостійно – виходило дорожче, ніж сам подарунок. Відмітки друзів. Якщо друзі виставляють фото з тобою, проси, щоб додавали посилання на профіль через @. Наприклад, «Творили сьогодні з Марією», а «Творили сьогодні з @maria».

Як зняти шедевр на смартфон

Питання про фото є одним з ключових для успішних продажів хендмейд в інтернеті. Адже знімок – єдиний спосіб показати покупцеві, що робота якісна, унікальна і коштує запитуваних за неї грошей. Рівень фотографій відрізняє професіонала від кустаря, говорить про рівень майстра, його ставлення до роботи, тому, наскільки він уважний до дрібниць.

Що найважливіше в фотографуванні робіт? Спробуємо висвітлити основні нюанси.

Звичайно, багато що залежить від того, на який фотоапарат і в яких умовах знімають роботи. Втім, не варто думати, що без дорогої «дзеркалки» затія з рукодільні фотосетом неодмінно прогорить – підійде і середнього рівня цифрова камера.

Для зйомок хендмейд дуже важливо правильне освітлення. Звичайно, найкраще підійде професійна студійна підсвічування, проте, ці умови здатний забезпечити собі далеко не кожен майстер. Тому знімати найкраще в денний час. Також потрібно стежити за тим, щоб на роботи не падала тінь або, навпаки, не було відблисків. Останнє в першу чергу стосується лакованих виробів, варто пам’ятати: їх не можна знімати зі спалахом.

Дрібні вироби, а також деталі робіт, фактуру матеріалу варто знімати в режимі макросьемка – інакше фото просто не вийде.
Найкраще знімати роботи на світлому тлі, зверніть увагу на те, як його фактура перегукується з фактурою матеріалу, з якого зроблена робота. Ніяких сторонніх і випадкових речей на фото не повинно бути.

Не забувайте про правильне антуражі, якихось характерних дрібницях, які будуть супроводжувати роботу на фото. Створюйте композиції з вираженим настроєм, історії, в яких ваша річ буде головним героєм – тоді вона неодмінно доведеться комусь до смаку і знайде свого покупця. Пам’ятайте – фото повинно стати продовженням хендмейд-легенди

Фотографія повинна відображати основні якості роботи, на ній повинен чітко вгадуватися розмір речі, її забарвлення, малюнок візерунка.
Якщо робота досить велика, зніміть кілька планів, відбито найцікавіші деталі, фактуру матеріалу. По-можливості, покажіть на фото, наскільки акуратно зроблено виріб.

Використовуйте графічні редактори для того, щоб вирівняти кольору, освітлення на фотографіях, однак, не захоплюйтеся спецефектами. Знімок повинен виглядати натуралістично, а не показувати рівень володіння «фотошопом».

Фотографії роботи в різних ракурсах можна скомпонувати в цифровий колаж, доповнивши відповідною фоном.

 

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я