Товари ручної роботи можна продавати різними способами.

Роздрібні магазини

Найпопулярніший спосіб продажу виробів ручної роботи – через спеціалізовані ремісничі лавки або магазини подарунків. Ви також можете спробувати їх в спеціальних відділах універмагів. Можна почати оффлайн продажу з невеликих магазинчиків, пропонуючи їм знижки на оптову покупку (від 12 виробів). Також ви можете віддавати свої товари на реалізацію. Власники магазинів будуть платити вам в міру продажу виробів ручної роботи. Зазвичай магазини беруть від 20 до 60 відсотків з суми продажів.

Ярмарки і виставки

Місцеві ярмарки є відмінною можливістю продати свій товар. Люди, які відвідують ці ринки, приходять туди цілеспрямовано здійснювати покупки. Ви можете створити невеликий стенд, і масово продавати свої товари на порівняно невеликому просторі.

Інтернет аукціони і магазини

Інтернет став важливим каналом просування і збуту для майстрів. Ви можете створити власний сайт рукоділля (інтернет магазин), або продавати свої товари на інтернет аукціонах. Можна дуже вигідно продавати вироби ручної роботи на платформі Etsy

Оцініть витрати на використання кожного онлайн-каналу, і можливості, які вони можуть вам дати в залученні потенційних клієнтів. Варто вивчити і максимально використовувати різні маркетингові інструменти, які надає інтернет. Дізнайтеся, як зробити гарні, якісні фотографії, адже ваші продажі безпосередньо залежать від цього. Слід зазначити, що успішний інтернет-маркетинг вимагає часу, терпіння, наполегливості і знання принципів маркетингу.

Реклама і просування

Найбільш ефективною формою маркетингу в бізнесі з продажу виробів ручної роботи – ваша репутація і висока якість роботи. Якщо ви здатні надати клієнтам високоякісний товар і відмінний сервіс, зможете розраховувати на саму дієву рекламу – «сарафанне радіо». Задоволені клієнти будуть рекомендувати ваш магазин своїм друзям і рідним.

Інші ефективні маркетингові ідеї:

Візитні картки і ілюстровані рекламні брошури, що описують вашу роботу Цікава розповідь про ваш ремісничому бізнесі. Це може бути розповідь про оригінальний товар, який ви придумали, старовинному ремеслі, яким навчилися у бабусі, або про те, як ваше дитяче хобі перетворилося на серйозне захоплення.

Ви можете помістити свою історію на вашому веб-сайті або в інтернет магазині. Людям подобається купувати не безликі речі, а ті, у яких є своя історія і «характер»

Створення портфоліо ваших кращих робіт з використанням якісних фотографій допоможе потенційним клієнтам дізнатися, наскільки ви талановиті

Підтримуйте зв’язок з вашими колишніми клієнтами. Організуйте періодичну розсилку листів, де ви зможете розповідати про новинки асортименту, а так само про знижки та рекламні пропозиції.

Завжди приурочується рекламні акції до популярних свят. Люди напередодні свят шукають, де купити вироби ручної роботи та вибирають подарунки рідним. Вони цілком можуть захотіти вибрати кілька сувенірів зі знижкою у вас

Маркетинг вашого бізнесу буде займати значну кількість часу. Переконайтеся, що ви розробили план, як ефективно займатися просуванням вашого бізнесу.