Бізнес план є обґрунтуванням економічної ефективності відкриття магазина подарунків. Мета відкриття магазину – пропонувати різноманітної цільової аудиторії широкий асортимент подарунків. Для цього спочатку треба визначити ціновий сегмент товарів, що продаються в магазині і їх постачальників.

Основні позиції бізнес плану:
• Визначення необхідного обсягу початкових інвестицій
• Характеристика торгових площ;
• Планування середньої націнки на продукцію
• Прогнозування чистої місячного прибутку
• Терміни окупності магазину.

Аналіз привабливості ринку:
• Оцінка обсягів продажів на ринку подарункової і сувенірної продукції в регіоні;
• Аналіз динаміки ринку, темпів зростання і змін попиту і пропозиції
• Визначення потенційних конкурентів, основних напрямків їх діяльності, обсягів продажів, потреб в подарунковій і сувенірної продукції, оцінка бар’єру входу на ринок.

На основі отриманої інформації розробляється маркетингова стратегія, якої повинен дотримуватися відкривається магазин, що включає в себе його внутрішнє структурування. Внутрішня структура магазину залежить від місця положення, торгової та виставкової площі.

На основі розробленої стратегії оцінюються ризики та шляхи їх скорочення ..

Бізнес план магазину подарунків передбачає наявність фінансового плану, метою якого пов’язати доходи, які буде приносити продаж подарунків, і необхідні на відкриття витрати. Проаналізувавши виручку, прибуток, податкові виплати, можна зробити висновок про прибутковість проекту.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я