Часто не знаєте, з чого почати і як взагалі взяти себе в руки? Сьогодні поділимося деякими прийомами, які допоможуть систематизувати ваші робочі будні.

1. Задаємо правильний настрій

Пам’ятайте, як в минулій статті Володимир лоцманів говорив, що починає ранок з спорту? Так ось, щоб задати дня правильний настрій, починайте його з справ, які приносять задоволення: перегляд ютуба, написання поста в особистий блог, перегляд серіалу і т.п. Варіації ранкових справ можете чергувати, головне – стартуйте ні з рутини.

2. Дайте собі час на розкачку

Хвилинка мотивації: згідно з дослідженням Томаса Корлі, в якому він порівнював звички багатих і бідних людей, багаті прокидаються мінімум за 3 години до початку роботи.

Ні, ми не закликаємо прокидатися з півнями. І все ж вставати за 3 години корисно тому, що у вас є час прийти в себе, поснідати і зробити домашні справи. Коротше кажучи, налаштувати себе на робочий день.

3. Правило 9 справ

Один із секретів продуктивності: не плануйте на день більше 9 завдань. З них:
– 1 дуже важлива і глобальна;
– 2-3 завдання середньої важливості;
– 4-5 дрібних завдань, на які піде до 1 години.

Складіть з них список, і жити стане легше ?

«Більшість людей здатне продуктивно працювати лише чотири-п’ять годин на день. Все інше – біг на місці » Томас Лімончелло

4. Умійте відмовляти

У нашій професії часто трапляється, що замовник терміново просить щось зробити, і все нібито в вогні. Стоп! Видихніть і скажіть «ні» багатозадачності, якщо в даний момент ви виконуєте іншу. Уміння концентрувати увагу на чомусь одному добре позначається на вашій продуктивності. Але якщо ситуація і справді «горить», то виділіть в своєму графіку час на неї.

5. Правило 6 питань

Коли проект потрапляє до вас в руки, задайте 6 питань: навіщо, що, хто, коли, де і як. Важливо зрозуміти:

  • навіщо цей проект (його цілі)
  • що він пропонує (товари, послуги, ідеї, інновації)
  • хто цільова аудиторія проекту (люди)
  • коли він повинен бути зданий (дедлайни)
  • де шукати клієнтів, де вони мешкають і інші «де?»
  • як буде працювати проект і інші «як»

Правильно поставлена ​​задача – половина успіху. Тому не соромтеся їх задавати, а краще відправляйте замовнику бриф, в якому він детально розкриє деталі проекту, щоб вам не довелося тикати пальцем в небо.

6. У будь-якій незрозумілій ситуації – малюй

Погодьтеся, буває так, що рішення задачі ні в яку не йде в голову. Тому на допомогу приходять майнд-карти або аркуш паперу. На платформі Школи SMM TargetHunter є уроки, присвячені складанню карт. Не нехтуйте цим методом, він дійсно рятує в скрутні хвилини.

7. Декомпозиція

Іноді завдань стільки, що просто починаєш їх не вивозити. Насправді, так може здаватися через страх.

Метод декомпозиції якраз відмінно допоможе впоратися з величезним грудкою справ: розбийте одну велику задачу на кілька дрібних і поетапно виконуйте їх. Так, страх буде залишати вас, а завдання виконуватися.

8. Їжа ваш друг

Часто фрілансери нарікають або ж, навпаки, говорять з гордістю, що «за день їли всього разочок і то кава». І це сумно, адже інтелектуальна праця забирає більше енергії. Тому не забувайте повноцінно харчуватися. В іншому випадку посадіть не тільки шлунок, але і свою продуктивність.

9. Правило двох хвилин

Часто відкладаєте дрібні завдання на потім? Метод двох хвилин відучить вас від цієї поганої звички. Тому якщо завдання займає не більше цього часу – швидко сідайте і виконуйте її. В іншому випадку дивіться 4 пункт 🙂

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я