Деякі підприємці побоюються, що маркетинг є занадто дорогим, інші не можуть знайти на це часу. Якщо не оголосити, хто ви і що продаєте, хто тоді про вас дізнається? Ось 40 маркетингових ідей для роздрібного бізнесу.

1. Створіть календар для клієнтів з назвою вашого магазину і його адреси
2. Помістіть інформацію про продукти та послуги на задню сторону своєї візитної картки
3. Завжди носіть з собою візитки і розміщуйте їх в місцях знаходження вашої цільової аудиторії
4. Увійдіть в торговельної асоціації або організації пов’язаної з вашої галуззю
5. Зробіть подарунковий сертифікат і використовуйте анкету при його видачі для збору контактної інформації ваших клієнтів
6. Розробіть брошуру з продуктами або послугами вашого магазина
7. Регулярно приймайте участь в семінарах по темі вашої галузі
8. Роздрукуйте слоган вашого бізнесу на фірмовому бланку, у вашій факсового формі, електронній пошті, на накладних і рахунках-фактурах
9. Розробіть веб-сайт для ваших продуктів або послуг. Підберіть запам’ятовується адресу і включіть його в усі маркетингові матеріали
10. Включайте відгуки клієнтів в ваші друковані видання та на сайт
11. Пишіть в якості експерта статті та поради на теми пов’язані з вашою галуззю
12. Відправляйте статті в місцеві газети, журнали і торгові видання
13. Влаштовуйте зустрічі в неробочий час для ваших співробітників їхніх друзів і родичів
14. Одягніть співробітників в безкоштовні футболки з вашим логотипом
15. Відправляйте прес-релізи про варті уваги події так часто, як це необхідно
16. Створіть щорічну премію і опублікуйте цю інформацію
17. Розробіть власну ТВ-шоу по вашій спеціалізації і надайте його на місцевому каналі або громадської радіостанції
18. Створіть прес-кит (комплект відео, аудіо, друкованих матеріалів про продукцію та послуги компанії)
19. Створіть автовідповідач або систему голосової пошти, в яку необхідно ввімкнути головну інформацію: робочий час, адреса компанії, веб-сайт і т.п.
20. Увійдіть в торговій палаті, де ви зможете спілкуватися з власниками подібних бізнесів
21. Запросіть до себе видатних міських чиновників і пресу
22. Отримайте безкоштовний номер телефону 8-800 ….
23. Розміщуйте оголошення для читачів вашої цільової аудиторії
24. Поширюйте сувеніри з вашим логотипом, ручки, кружки, килимки для миші і т.п.
25. Реклама в громадських місцях: лавки, автобуси, популярні веб-сайти і т.п.
26. Поліпшити ваші вивіски (візуалізацію)
27. Візьміть участь у виставці і оформите свій стенд
28. Відвідуйте дні кар’єри в середніх школах
29. спонсорує різні заходи
30. Приділіть свого часу благодійним і некомерційним організаціям
31. Надайте вашу продукцію на благодійну акцію
32. Публікуйтеся в жовтих сторінках присвячених вашій галузі та суміжних галузей
33. Створіть програми лояльності для існуючих клієнтів
34. Роздрукуйте бюлетень для ваших клієнтів зі спеціальними пропозиціями, порадами та іншої своєчасною інформацією
35. Відправляйте рукописні листи подяки важливим клієнтам, при кожному зручному випадку
36. Використовуйте яскраві конверти при відправці прямої поштової реклами
37. Показуйте демонстрації продуктів в телевізорі, який встановіть в магазині
38. Запросіть знаменитих гостей на захід в вашому магазині. Широко висвітліть цю подію в телевізійних новинах
39. Створіть виставкові вітрини в віддалених від вашого магазину місцях: аеропорти, лікарні, великі офісні будівлі
40. Об’єднаєтеся з не конкурентами по бізнесу і створіть спільне пакетну пропозицію

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я