Заповнити профіль, зробити гарні знімки і підготувати контент-план – це лише частина роботи на шляху до успішного блогінгу. Щоб всі старання були оцінені по достоїнству, необхідно зібрати на своїй сторінці аудиторію з фоловерів.

Можна запустити рекламу і навіть найняти таргетолога, який допоможе в ній розібратися. Але все це вкладення грошей, а початківцями блогеру часом просто не вистачає коштів для платної розкрутки. В такому випадку можна вдатися до безкоштовного залучення аудиторії. Цей шлях довший, але все ж ефективний.

Зробити це можна кількома способами.

  • Хештеги
  • геолокація
  • взаємний піар
  • Масслайкінг

Хештеги

Хто не в курсі, хештеги – це ключові слова. Ставиться символ «#» і до нього додається слово, яке є ключовим у тексті.

Наприклад, якби ми ставили хештеги до нашої статтею, вони б виглядали так: «# просування # блогінг; # корисні поради”.

За цим словам користувачі легко знаходять потрібний їм контент. Але користуватися тегами потрібно дуже вміло, інакше вони будуть лише засмічувати пост.

По-перше, хештеги ставлять тільки в кінці поста. Краще відокремлювати їх від основного тексту невидимим прогалиною. Якщо не знаєте, як його ставити, просто ставте крапку в наступному рядку після поста, знову переходите на новий рядок і вже там пишіть ключові слова. Так вони будуть відокремлені від основного тексту, і у читача не буде рябіти в очах.

По-друге, не перестарайтеся. Перебір ключових слів – відлякує. Краще нехай це буде всього п’ять слів замість п’ятнадцяти, але зате точно описують суть вашого поста.

По-третє, вибирайте не дуже популярні хештеги. Подумайте самі, поставивши хештег з мільйонним охопленням, ви не просто не потрапите в топ запитів, ваш пост швидко загубиться серед інших. Чим рідше згадувався ваш тег, тим більше шансу, що пост помітять. Наприклад, тег «# доброгоранку» краще замінити на «# доброгоранкукиїв», але це для прикладу. Додавайте в такий тег своє місто, якщо хочете зібрати саме місцеву аудиторію. Але стежте, щоб хештег хоч якось згадувався, тобто мав згадки хоча б в 100 публікаціях. Кількість згадок відображається відразу ж, як тільки ви вводите свій тег.

По-четверте, встаньте на місце своєї аудиторії. Якщо ви пишете корисні поради по красі, навряд чи ви зберете аудиторію на тезі «# пріветсвіт», нехай це буде щось на зразок «# порадикраси; #жіноча краса; # Девочісекрети ». Подумайте, а як би ви шукали подібного роду тексти, які запити вводили?

І візьміть на замітку лайфхак. Якщо не хочете щоб передплатники бачили що ви використовуєте хештеги, просто публікуйте їх в коментарях відразу ж після того як викладіть пост. Там їх мало хто помітить.

 

Геолокація

Багато хто чомусь не ставлять на свій пост геометкамі, тобто не відзначають, в якому місці зроблено фото. Але ж люди дивляться ці локації, коли хочуть подивитися, як виглядає те чи інше місце, або просто шукають фото зроблені неподалік від них.

Наприклад, вирушаючи кудись в подорож, люди в першу чергу дивляться це місце в Instagram. Так можна підібрати хороший маршрут, знайти цікаві місця і пам’ятки.

Поставити геолокацію легко, виставляючи фото, натисніть на кнопку «вказати місце» і сервіс сам підбере вам локації поблизу. Можна ввести місце самостійно, написавши його назву вручну. Так можна вказувати місто, заклад і навіть окремі вулиці. Правила такі ж, як і з тегами: чим менше людина вказали ту ж локацію що і ви, тим простіше буде вийти в топ, а значить, вас побачить більше людей.

Взаємний піар

Реклама у успішного, що проглядається широкою публікою блогера – це добре. Але і коштує це дуже великих грошей. А ось микроблогери, ті, у яких менше 30 тисяч передплатників, зможуть пропіарити вас за взаємний піар.

Суть досить проста. Шукайте блогерів з цікавить вас аудиторією, бажано чимось схожих на вас. Пишіть їм в директ повідомлення з пропозицією про взаємне піарі. Обов’язково привітайтеся, розкажіть про себе і своєму блозі, згадайте, чому ваш блог заслуговує на увагу.

При отриманні позитивної відповіді залишиться підготувати пост про себе. Підберіть яскраве, барвисте фото. Таке, що чіпляє погляд. І напишіть текст в стилі:

«Івана Іванова – дівчина, на чий блог вам варто підписатися.
У неї ви завжди знайдете:
корисні статті, безліч порад … ».

Просто опишіть всі переваги вашого блогу так, ніби про вас говорить подружка, і надайте все це блогеру. У відповідь він надішле вам таку ж інформацію. У призначений термін ви обидва викладіть цей пост в своїх профілях. Це відмінна можливість привернути до себе вже готову аудиторію з іншого блогу.

Масслайкінг

Безкоштовний, ефективний, але найбільш витратний за часом спосіб просування. Багато їм нехтують, посилаючись на брак часу. Але якщо ви не готові вкладати у просування, доведеться витратити хоча б годину часу в день.

Масслайкінг – це простіше кажучи, масовий лайкінг. Знаходьте людей, що підходять під вашу цільову аудиторію, і ставите лайки на їх фото. Як результат – вони бачать, що їм поставив лайк незнайома людина, переходять в його профіль, і якщо сторінка їх зацікавить, підписуються.

Тут важливо врахувати кілька важливих моментів:

  1. Лайкати потрібно тільки свою цільову аудиторію. Підібрати її дуже легко. Подумайте, яким людям буде цікавий ваш профіль? Визначте їх стать, рід занять. Наприклад, блог по материнству зацікавить мам з дітьми, а не студенток і підлітків. Подумайте, які хештеги використовують ці люди. Для мам це будуть теги «# моєсонечко; # Материнство; # Діти ». Просто вбивайте ці теги в пошук і лайкайте все фото поспіль.
  2. У Instagram є обмеження. У тому числі на лайки. Якщо вашого профілю менше шести місяців, ви можете ставити 30 лайків за одну годину, і 720 за добу. А якщо аккаунту більше шести місяців, рівно в два рази більше. При цьому не можна ставити лайки дуже швидко, по кілька в секунду. За це можна отримати тимчасове блокування від сервісу.
  3. Бажано поєднувати масслайкінг з массфолловінг, ставити лайк і підписуватися на акаунти одночасно. Більшість користувачів будуть взаємно підписувати на вас. Так працює психологія: «мені щось зробили – я повинен зробити щось взамін». Але і тут є обмеження по кількості підписок, точно такі ж, як і з лайками. До речі, від усіх цих користувачів після можна буде відписатися. Але готуйтеся, багато одпишуть натомість, а хтось ні, так і набереться аудиторія.

На початкових етапах можна використовувати такі прості способи, і вже розвиваючи блог переходити на спеціальні додатки для просування і замовляти рекламу.

І наостанок лайфхак, якщо хочете набрати передплатників для кількості. Іноді це корисно, адже люди охочіше підписуються на сторінки з великим числом передплатників. Зайдіть на сторінку відомої людини, підпишіться і залиште пару лайків і коментарів. Вже протягом години на вас підпишеться пара магазинів і сторінок для розкрутки. З усіма цими порадами ви наберете 1 000 передплатників всього за один місяць.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я