1. Створіть на своєму сайті каталог безкоштовних електронних книг по темі, прямо відноситься до тематики Вашого сайту і Ваших товарів і послуг. Відвідувачі, що прийшли на Ваш сайт для того, щоб завантажити ці книги, побачать рекламу Вашого комерційної пропозиції, що відноситься до тієї ж самої сфері.

2. Зробіть найбільш інформативну та корисну частину Вашого сайту закритою, забезпечивши приватний доступ до неї. Але разом того, щоб стягувати плату за цей доступ, запропонуйте його в якості бонусу для Ваших товарів і послуг.

3. Створіть на своєму сайті безкоштовну дошку оголошень. Таким чином, Ви зможете обмінюватися посиланнями і рекламними матеріалами з власниками сайтів, що мають на своїх ресурсах такі ж дошки.

4. Для того, щоб підвищити динаміку підписки, зробіть версію розсилки, що не включає текстових рекламних блоків, що вставляються сервісами. В ідеалі краще взагалі позбутися від послуг подібних сервісів і обзавестися власним інструментом, який дозволить Вам випускати Вашу розсилку без докучливих текстових блоків. Краще використовуйте це місце для власної реклами.

5. Додайте на своєму сайті архів попередніх випусків Вашої розсилки. На сторінках архіву розмістіть відповідні форми підписки. Такий підхід до роботи, безперечно, збільшить Ваш цільовий трафік, а разом з ним – і кількість Ваших продажів.

6. Продавайте рекламне місце в своїх товарах і послугах. Для цієї мети Ви можете використовувати різного роду купони, буклети, брошури та інші друковані матеріали в тому випадку, якщо Ви продаєте товар, який має фізичну оболонку. Якщо ж Ви торгуєте цифровими товарами, тоді все ще простіше.

7. Запропонуйте своїм відвідувачам так звані «щоденні» і «щотижневі» призи та безкоштовні бонуси. Це автоматично збільшить Ваш повертається трафік і продажу, тому що люди будуть постійно повертатися на Ваш сайт для отримання зазначених призів і бонусів.

8. Пропонуйте своїм відвідувачам, які призводять на Ваш сайт своїх друзів і знайомих, спеціальні подарунки. Цим самим Ви будете сприяти їх активності в даній області.

9. Пропонуйте усім, хто приєднується до Вашої партнерській програмі, знижку на Ваші товари та послуги. Цим Ви збільшите кількість своїх продажів і кількість партнерів, які бажають продавати Ваші товари та послуги.

10. Запропонуйте видавцям тематичних розсилок, що працюють в тій же сфері, що і Ви, зареєструватися в Вашої партнерській програмі і, розміщуючи в своїй розсилці Вашу рекламу, отримувати комісійні від скоєних таким чином продажів в автоматичному режимі.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я