1. Продаж морозива і холодних напоїв

Незважаючи на гадану «затерте», дана ідея завжди буде актуальна в літні місяці. Організувати такий бізнес під силу навіть недосвідченому підприємцю. Схема організації гранично проста:
Купуємо холодильник-скриня. Бажано мобільний (на колесах).
Знаходимо постачальника морозива і напоїв (маються на увазі безалкогольні напої – Кока-Кола, Пепсі і т.д.) або ж робимо закупівлі на який-небудь оптовій базі самостійно.

Орендуємо місце. Місце має бути прохідним. Найбільш вдалі місця торгівлі – парки, пляжі, площі. Єдина умова – поблизу повинен знаходитися джерело електромережі для підключення холодильника.
Наймаємо продавця. На перших порах (або в разі, якщо точка у вас одна) можна торгувати самостійно, що позитивно позначиться на одержуваної прибутку.
Чекаємо перших покупців.

У літні місяці ціни на морозиво і холодні напої злітають до небес, що робить продаж цих вершкових і молочних ласощів (і, звичайно ж, напоїв) вельми вигідним бізнесом. Хоч і сезонним …

2. Літня кафе-майданчик

Також досить поширена ідея літнього бізнесу. Організувати цю справу трохи складніше, ніж точку з продажу морозива, але воно того варте.

Що собою являє річна кафе-майданчик?

Це або стаціонарна майданчик, обладнаний столиками зі стільцями, барною стійкою і навісом, вкривають від примх негоди, або мобільна майданчик, до складу якої входять пластикові стільці і столики, переносні холодильники і все це пишність вінчає пластиковий навіс. Напевно ви вже не раз бачили подібні майданчики на узбережжі.

Бізнес, потрібно сказати, досить примхливий, адже він пов’язаний з громадським харчуванням. Але здатний за літній сезон збагатити свого власника. Так що є сенс попрацювати. До речі, не забудьте встановити неподалік від свого майданчика парочку біотуалетів. І вашим клієнтам буде комфортно і вам додатковий дохід.

3. Зорбинг

Це атракціон, головною дійовою елементів якого є зорб – пластикова сфера, всередину якої поміщається Зорбонавт. Тобто людина, керуючий Зорба. Ось з цього «пілота» ми і беремо гроші за катання. Кататися на сферах можна як по поверхні води, так і по землі (знадобиться більш міцний і дорогий зорб). Встановлюють атракціон поблизу пляжів, де на них найбільш яскраво виражений ажіотаж.

Що стосується суми входження в цей бізнес, то вона починається з позначки 15 000 рублів. Саме стільки коштує найпростіший варіант зорба.

4. Тир з призами

Ви можете відкрити арбалетної-лучний тир. Ідея досить перспективна, до того ж стартові вкладення становлять від 20 тисяч рублів. Звичайно ж, дійсно класний арбалетної-лучний тир обійдеться вам в суму, не менше 400-500 тисяч рублів.

Крім того, ви можете задуматися про відкриття невеликого тиру, в якому всі бажаючі можуть постріляти з пневматичних пістолетів і гвинтівок. Такий варіант є більш популярним і бюджетним. Вартість хустки складе не більше 10 000 рублів, а ціна одного рушниці – близько 3000 рублів. Почати можна з однієї гвинтівки і одного пістолета.

В якості призів в тирах можуть виступати найрізноманітніші предмети, а також грошові винагороди. Найбільш популярні призи – м’які іграшки, які «стрілки» намагаються виграти для своїх дам. Дуже перспективний сезонний бізнес.

5. Літній кінотеатр

Потрібно сказати, що при правильному підході цей бізнес здатний принести не один десяток тисяч доларів. Навряд чи такий кінотеатр зможе по прибутку конкурувати з сучасними 3D-кінотеатрами, але він напевно зацікавить сотні і навіть тисячі відвідувачів. Є у такого типу кінотеатрів і свої мінуси, причому досить серйозні. Наприклад, фільми в такому кінозалі можна дивитися виключно в темний час доби, так як він розташовується на відкритому майданчику. Але є і свої незаперечні плюси, такі як свіже повітря і неймовірні відчуття від перегляду фільму під зоряним небом.

6. Пиво і квас на розлив

Влітку холодне пиво і квас – найпопулярніші напої, які розходяться на ура. Особливо це стосується розливного пива та квасу, які за смаковими якостями часто випереджають свої темно-зелені аналоги, але коштують значно дешевше.
Організувати бізнес з продажу пива та квасу на розлив досить просто. Вам знадобиться приміщення, мінімум – невеликий ларьок, обладнання для розливу й охолодження і самі напої. Плюс – продавець, в ролі якого спочатку можете виступати ви самі. Пиво і квас ви можете замовляти у постачальників або ж їздити за кегамі самостійно. Все залежить від вашого бюджету.

7. Лохотрон, або стовідсоткове справу

Російська людина дуже любить халяву, і цю любов нічим не витравити, і ім’я цього солодкого слова в матеріальному втіленні – «лохотрон». Таку назву майже відразу ж виникло з появою самих безпрограшних атракціонів. Їх господар ніколи не програє, тому і «безпрограшний». Сам клієнт обов’язково швидко відчує, що грає в «лохотрон», але особливо не засмутиться: мовляв, ну, то він і є обман, щоб господар міг заробляти гроші, а клієнт їх витрачати – такий негласний договір. І на курорті його ніхто не порушує. Тепер перейдемо до конкретики. Який прибуток можна отримати за допомогою найпростішого «лохотрону»?

Наприклад, атракціон «накинь кільце». Необхідний інвентар: пластиковий стіл, кілька ліхтарів і пристойний набір пляшок з алкоголем (вино, пиво, коньяк). Суть гранично проста: що стоїть, зовсім близько від столу, тісно заставленого пляшками, гравець повинен накинути кільце на пляшку, точніше на її шийку. Якщо потрапив – пляшка дістається гравцеві в якості призу.

Видаткова частина дивно мала: алкогольні напої – близько 2000 рублів, стіл 800 рублів, освітлювальні прилади 300 рублів. Всього трохи більше 3000 рублів. З одного клієнта виручка становить 50 рублів / 5 кидків. Гроші не що, азарт все! За день один такий атракціон приносить його власнику не менше 1000 рублів. Відповідно за курортний сезон – 90 000 рублів, і окупається в 30 разів.

8. Спів і фотоколажі

Співоча країна, співають всі: від малого, до великого, причому, незалежно від здібностей. А курортна обстановка, гарна компанія, тільки сприяють цьому. На цьому і заснована народна співоча забава, що має заморське назву «караоке». На кожній набережній, будь-якого курортного містечка є не один такий острівець з співаючими людьми.

Караоке, як і основна маса атракціонів, більшу частину своєї виручки приносить у вечірній і нічний час, як наїлись народ бажає вилити душу в попсовому хіті. Результативним маркетинговим ходом тут є наявність людини, що володіє пристойними вокальними даними, який своїм виконанням буде залучати бажаючих.

Заробляти гроші на караоке дуже просто. Вартість музичного обладнання 14 000 рублів. В середньому за робочий день набирається близько 30 «виконавців», а виручка – 1500 рублів. За сезон виходить: 135 000 рублів.

Хотілося б так само згадати про атракціон «фотожаба» або «фотошоп». На сто відсотків виграшний хід: запропонувати відпочиваючим виявитися в обіймах якої-небудь знаменитості або прикинути на себе бюст Памели Андерсен. Нехай на фотографії, але все одно дуже приємно. Сфотографувавши бажає (або бажає), з використанням комп’ютерної техніки та відповідного програмного забезпечення, підставляємо його обличчя до будь-якого вподобаного йому тілу, вибір яких практично необмежений. Вартість такої послуги становить 100 рублів, за цю суму клієнт отримає новий образ. При наявності фотопринтера фото видається на місці, або ж на наступний день, але дешевше. Даний вид курортного бізнесу є найбільш витратним: комп’ютер, обійдеться не менше 17000 рублів (дешевший просто не потягне роботу), пристойний набір клипартів – це близько 1000 рублів, штендер рекламний – 3000 рублів, стільки ж принтер, а «головна частина літака» – цифровий фотоапарат 7000 рублів. Всього 31 000 рублей для організації цього бізнесу.

Охочих моментально перевтілитися в Сильвестра Сталлоне або Сінді Кроуфорд досить, близько 30 осіб в день. Протягом сезону таким видом діяльності можна заробити до 270 000 рублів. «Основна проблема у нас з часом: милі дівчини зазвичай не можуть швидко вибрати собі відповідне тіло, вельми прискіпливі до всього. На це витрачається час, а значить, має місце упущена вигода, так як за цей час, цілком можна було б обслужити кілька людей. Сильній статі найчастіше все одно, як вони будуть виглядати в новому образі, аби було смішно »- каже Ігор, працівник« фотожаби »на узбережжі поблизу Анапи.

9. «Яйцетір» – тир, в якому не потрібна ліцензія на зброю

Для старту знадобиться: щит з ДСП середніх розмірів, пара пластикових стільців, два ліхтарі, на кшталт тих, що підсвічують банери, вільна територія, площею близько сорока квадратних метрів, підведене електрика, спритний підліток – «жива мішень» в загальновійськовому захисному костюмі і масці , і, звичайно ж, звичайні курячі яйця.

Атракціон дуже простий. Хитрий підприємець тут експлуатує таємне прагнення кожної нормальної людини запустити в собі подібного курячим яйцем, причому абсолютно непомітно. Тут же ховатися абсолютно не потрібно. На відстані близько 10-12 метрів від «живій мішені» з яєчками в руках знаходиться мисливець і намагається потрапити в неї, а мішень, в свою чергу, повинна намагатися уникати прямих влучень від летять в неї яєчних куль. Пролітають повз жертви снаряди, розбиваються об дерев’яний щит. Цінність призу зростає з кожним попаданням. Призи господар атракціону виставляє, які хоче. Як правило, це величезний плюшевий ведмідь, бочонок або ящик пива, або призові постріли.

Організація такого атракціону обійдеться недорого, витрати складуть близько 5000 рублів на матеріальну частину: захисний костюм, дошка, стільці, фарба, освітлювальні прилади. Як правило, підприємець не реєструє навіть ІП, і не через те, що буде весело пояснювати чиновникам суть атракціону, а тому, що простіше оплачувати кожен день оренди господареві майданчики, на якій розташований «яйцетір». Розмір орендної плати складе близько 20% від суми заробітку. Витрати підприємця в день дорівнюють приблизно одній тисячі рублів (яйця – 300 рублів, стільки ж «мішені» і 400 рублів за оренду майданчика).

Чистий прибуток від такого атракціону складе приблизно 2000 рублів за «середній» день, а всього, за літній сезон, власник зможе заробити до 180 000 рублей. При всьому при тому, що початкові вкладення всього 5000 рублів, які підприємець збільшить в 36 разів.

«Найбільшою проблемою є не самі яйця-кулі, і не величезна небажання платити кожен день за оренду, а вечірня прибирання» – каже один із початківців цього бізнесу в Анапі Євген. Купи розбитих яєць у щита, і всю цю масу потрібно вигрібати і прибирати, щоб на ранок не залишилося слідів сміття і запаху.

10. Установка кондиціонерів

Воістину великий річний бізнес! На ньому можна заробити дуже-дуже багато, так як вартість установки кондиціонерів влітку значно зростає (часто установка коштує більше, ніж обладнання), а число бажаючих зростає в геометричній прогресії. Компанії, що займаються продажем спліт-систем, просто не справляються з обсягом роботи і з радістю забезпечать вас великою кількістю замовлень (можливо, за невеликий відсоток, можливо за «просто так»).