Аудиторія соціальної мережі Інстаграм переступила позначку в 1 млрд. Користувачів. Серед зареєстрованих акаунтів – сотні тисяч сторінок брендів, виробників, магазинів і компаній, що надають послуги. Зараз вже не працює принцип: «зареєстрував сторінку – отримуєш цільовий трафік». Звернути увагу на фірмовий профіль можна тільки одним способом: провести особистий брендинг Instagram і створити унікальні (або добре впізнавані) елементи стилю.

Що включає в себе брендування

  • Аватар
  • опис
  • Stories
  • контент
  • хештеги

Як створити фірмовий логотип для публікації: 2 способу
Вибір правильних розмірів фото для аккаунта
Оптимальний розмір картинки профілю
Параметри опублікованих фотографій
– висновок

Що включає в себе брендування

Персональний брендинг Instagram – це створення набору візуальних інструментів, які забезпечать впізнаваність і популярність аккаунта. В основі фірмового стилю – такі елементи:

Аватар

Це головне фото, на якому повинен бути зображений логотип або портрет (якщо мова йде про брендування аккаунта людини). Рекомендації: гарна якість, відсутність нерозбірливих написів. На аватарі компанії повинен бути логотип (особливо, якщо він відомий) або символ, який вказує на вид діяльності. Аватар для персональної брендованої сторінки – великий портрет в світлій гаммі на нейтральному фоні.

Аватар аккаунта компанії Adobe (974 тис. Передплатників) – логотип бренду на червоному фоні.

Опис

Це короткий текстовий блок (до 150 символів), в який бажано помістити назву, слоган, коротку інформацію про товари / послуги, контакти. Можна створити унікальна торгова пропозиція, вказати зручні способи зв’язку, види доставки. Тут же можна інформувати про довгострокові акціях. Опис рекомендується міняти приблизно один раз в 14 днів, відстежуючи реакцію аудиторії – так вийде добитися ідеального варіанту.

Рекомендації до візуального оформлення опису: кожне речення писати з нове рядки, користуватися емодзі, вибрати вирівнювання тексту по центру. У бізнес-акаунтах є оформлення кнопки «Зв’язатися»: можна налаштувати можливість швидкого дзвінка або вказівки офісу на карті.

Інтернет-магазин модного одягу Trends Brands (29 тис. Передплатників) має короткий і конкретний опис аккаунта. Є контакти, основна інформація для ЦА і смайли для акцентування уваги.

Stories

Так називають закріплені історії з однаково оформленими іконками. У бізнес-акаунтах вони служать місцем розміщення додаткових даних. Що рекомендується для сторіз брендованого бізнес-аккаунта: FAQ, інформації про акції, пост-знайомство (щоб нові відвідувачі розуміли, куди прийшли), умови конкурсів, промокодом, відгуки, тематичні категорії і т.п. Рекомендується використовувати брендовані обкладинки в єдиній стилістиці.

Цікава серія Stories зараз у компанії General Electric (411 тис. Передплатників): розповіді ключових фахівців про їх роботі оформлені в єдиному стилі. До речі, ця компанія однією з перших стала використовувати сторіз: буквально з моменту появи функції.

Контент

Потрібні високоякісні фото для аккаунта, в оформленні яких буде простежуватися єдиний стильовий підхід, що гармонує з аватаром і stories. Єдине правило: якісні авторські знімки, що не порушують правила сервісу. Якщо фотознімки можуть порушити чиїсь морально-естетичні принципи (наприклад, знімки проведення косметологічної процедури), краще заховати їх в галерею під красивою нейтральної обкладинкою. У галереї можна публікувати до 10 фотографій. Описи до контенту повинні бути в єдиній стилістиці.

У виробника GoPro (16 млн. Передплатників) контент спрямований на емоції, які відчуває ЦА бренду (екстремали, спортсмени, мандрівники). Поширена тема: «Фото дня»: знімки з цією рубрикою набирають сотні тисяч лайків.

Хештеги

Це інструменти для швидкого пошуку постів, що містять назву компанії і тематичні слова, які підходять під напрямок бізнесу. Ліміт для поста – 30 тегів. Рекомендується використовувати теги всіх рівнів частотності. Але покладатися на них як на елемент просування, вже не варто. Але для підвищення впізнаваності можна скористатися рекомендаціями:

використовуйте побільше хештегів. Найважливіші вживайте на початку;
якщо у вас регіональний бізнес – вказуйте географічний хештег;
в кожному пості використовуйте тег з назвою бренду для підвищення впізнаваності;
відстежуйте тренди і використовуйте у відповідних по темі публікаціях%
користуйтеся безкоштовним сервісом Websta для пошуку відповідних слів і словосполучень.

Дизайнер Марина Конєва (8338 передплатників) практично кожен свій пост супроводжує надихаючим розповіддю і добре підібраними хештегом.

Як створити фірмовий логотип для публікації: 2 способу

Аватар – елемент брендованого профілю. Він привертає увагу аудиторії. Якщо бренд відомий, йому досить використовувати свій впізнаваний фірмовий елемент. Що робити компаніям, які тільки підкорюють ринкову нішу?

Перший варіант – знайти дизайнера або студію для розробки фірмового стилю. Переваги: ​​унікальність і (в більшості случаева) висока якість. Недолік: ціна. Професійне брендування коштує дорого.

Другий варіант – скористатися сервісами для генерації лого. Наприклад, на сайті Logaster досить ввести назву компанії (або сторінки) в поле на головній сторінці, і система автоматично підбере варіанти брендування.

Вибір правильних розмірів фото для аккаунта

Оптимальне налаштування зображення Instagram – при якому картинка не спотворюється і не втрачає своєї чіткості. Вимоги до аватару і контенту для постів у стрічці відрізняються.

Оптимальний розмір картинки профілю

Вимоги до фотографії профілю Інстаграм – 110х110 пікселів. Плюс, потрібно враховувати круглу форму аватара. Можна вибрати інший дозвіл, фотографія може виявитися нечіткої або занадто розтягнутою.
Параметри опублікованих фотографій

Всі параметри стандартизовані. У соцмережі є три орієнтації завантажуються зображень:

Стандартний квадрат. Відображається на екрані в форматі 600х600 точок. Рекомендований формат 1080х1080 пікселів: це максимальний розмір фото Instagram для постінгу в стрічці.

.Пейзажне або альбомне фото (горизонтального формату). Мінімум (в пікселях) – 600х337, допустимий варіант – 1080х607. На більшості пристроїв такий фотознімок буде відображатися без спотворень. Граничний параметр – 1920х1080.
Портретні (вертикального формату). Мінімум – 400х600, максимум – 1080х1035.

Для stories стандарт – 1080х1920 пікселів.

Якщо параметри будуть не відповідають, сервіс автоматично їх змінить. Це може негативно позначитися на пропорціях і вмісті знімка.

Висновок

Величезна аудиторія соціальної мережі – це перевага. Але в той же час аккаунт компанії або людини легко загубиться серед мільярда акаунтів. Брендування – можливість привернути увагу цільових користувачів.

  • Робіть унікальними все елементи: аватар, опис, сторіз, публікації.
  • Користуючись інструментом для створення візуального контенту, не забувайте про особливості просування брендованого бізнес-аккаунта:
  • дотримуйтеся єдиного стилю, користуючись однаковими фільтрами (максимум трьох);
    в кожен знімок для публікації додавайте зображення лого;
  • всі написи оформляйте фірмовими шрифтами, щоб з часом вони стали впізнаваними;
    створюйте тематичні рубрики з корисним для аудиторії контентом (огляди, акції, новини тощо).
Далі важливо створювати якісний контент і грамотно просувати його.

Візуальна складова – можливість правильно піднести аккаунт, виділити його. Це – перший крок. Далі важливо створювати якісний контент і грамотно просувати його.

У прикладах до цієї статті ми використовували матеріали акаунтів, які вважаємо одними з кращих в плані брендування. Перейдіть по посиланнях і розгляньте профілі і публікації уважніше, щоб надихнутися на власні ідеї.

 

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я