Інстаграм – один з найбільш прогресивних об’єктів доходу в даний час. Темп зростання цієї платформи неймовірний, і з лишком обганяє соціальну мережу Вконтакте. На гідну капіталізацію аккаунт здатний вийти за все за 6 місяців. Інстаграм приваблює тисячі великих і дрібних компаній-рекламодавців. А також існує перспективна можливість продажу товарів «безпосередньо». Привабливість інстаграм в плані заробітку тільки зростає.

Кращі способи заробітку в Інстаграм зі своєю спільнотою

Методів заробітку на спільнотах інстаграм кілька, ось кращі способи:

  • рекламні пости;
  • партнерські програми;
  • продаж своїх товарів і послуг;
  • заробіток на проведенні Giveaway конкурсів.

За видами такі сторінки інстаграм діляться на акаунти з фото контентом і відео паблік. На практиці швидше і простіше розвиваються спільноти з відео. Вагомі учасники ринку заробляють 800 000 – 1000 000 р. в місяць з однієї тематичної сторінки.

Рекламні пости

Виставляти платні публікації від замовників можуть сторінки, які мають значну передплатну базу. І чим вона більша, тим дорожче коштує рекламний пост. Наприклад, в акаунті з кількістю підписок 4к (1к тут і далі = 1000 осіб) публікація коштує 1000 р., Коли ж число передплатників 100к, то рекламу можна продавати за 7000 р. Існують спільноти, які продають таку послугу за 25000 -70000 р.

Здійснити продаж рекламного місця можливо на спеціальних біржах. Три популярні платформи:

  • Adstamer;
  • Epicstar;
  • Sociate.

На їх сайтах можна ознайомитися з тарифікацією акаунтів різної величини і тематики, і дізнатися, скільки заробляють спільноти за один рекламний пост.

Партнерські програми в інстаграм

Спочатку Інста-спільнота не відомо користувачам і потребує просування. Один з варіантів популяризації свого аккаунта – «партнерка». Її необхідно шукати самостійно, і якщо спільноти ще не популярно, то, ймовірніше, всього піар буде проходить на умовах компанії-партнера.

Знайти пропозиції з партнерських мереж можливо на сайтах:

  • Adcombo;
  • Rekl.pro;
  • CPA;
  • Tlight.

На них розміщені сотні варіантів партнерських програм. Крім цього, «партнери» майже всі бренди, незалежно від рівня свого розвитку. Для укладення угоди, можна зайти на аккаунт фірми або її сайт, і в особисті повідомлення або на e-mail вислати свою пропозицію про співпрацю.

Продаж своїх товарів і послуг в інстаграм

Коли є товар на продаж або навички, які можна продавати, як послуги, то Інстаграм стає перспективним майданчиком для джерела клієнтів. Не має особливого значення, продаж здійснюватиме оформлена юридично фірма або фрілансер. Люди купують у тих, і у інших.

Досить щодня (або хоча б регулярно) постити продукцію або робити цікаві описи послуг. Такі дії привернуть трафік і потенційних покупців.

Заробіток на проведенні Giveaway конкурсів

Формат гіва відрізняється від стандартних консурсов тим, що тут в якості спонсорів поста виступають кілька компаній / інвесторів. Для підвищення залучення аудиторії під Giveaway створюється окрема сторінка. Кожен учасник оплачує свою частину за просування конкурсу, і робить подарунок виграв. Ціна такої участі, в середньому 40000-70000 р., В залежності від популярності піар-учасника.

Способи заробітку в Інстаграм без своєї спільноти

Розглянемо найпоширеніші методи отримання доходу, коли не використовується свій особистий профіль або тематична сторінка.

Заробіток на лайках, коментаріях та підписках в інстаграм

Це найпростіший метод отримати дохід з мережі Instagram. Але і багато грошей на цьому не заробити. Однак, такі завдання виставляються стабільно. Для пошуку такої роботи використовують спеціальні біржі по розкрутці коментарями, лайками і підписками:

  • Soclike;
  • Vktaget;
  • Qcomment.

Багато студентів і школярі заробляють на них. Робота не складна. Потрібно ставити лайки, коментувати і підписуватися на зазначені сторінки інстаграм. За таке дію заплатять від 5 до 15 р.

При наявності вільного часу, за день можна заробити 100 – 300 р.

  • адміністрування акаунтів
  • адміністрування інстаграм

Більшість сторінок інстаграм в зв’язку зі своїм розвитком потребують більшої штаті, або передачу ведення публікацій сторонньому адміністратору. Для цього, компанії шукають людину, якій на постійній основі будуть платити зарплату за наступні послуги:

  • систематична (можливо навіть щоденна) викладка контенту;
  • аналітика статистичних даних;
  • взаємодія з передплатниками;
  • видалення неугодних коментарів;
  • складання текстів постів;
  • знаходження і налагодження зв’язків з рекламодавцями;
  • обробка фото і відео перед і під час публікації.

Основна мета полягає в підтримці якості контенту сторінки. Знаходять таку посаду менеджера / адміністратора паблік на біржах фріланс-послуг. Інший спосіб – розкрутка друзів і знайомих або відправка особистого запиту на роботу в обрану компанію або інстаблогеру.

Середня плата за місячне ведення чужих акаунтів від 4000 до 14000 грн.

Послуги в SMM (розкрутка сторінок Інстаграм)

Представляти свою компанію в інстаграм – це трудомістке завдання, що вимагає системного підходу, часу і самовіддачі. Особливо на старті запуску паблік / спільноти / особистого бренду потрібна маса сил. Щоб заволодіти увагою аудиторії в інтернет мережі, необхідні спеціальні знання. Тому бренди, найчастіше, наймають фахівців smm-розкрутки. В їх обов’язки входять наступні дії:

  • знаходження передплатників і розширення їх бази;
  • формування контенту;
  • seo-послуги;
  • укладання партнерських угод з компаніями і блогерами;
  • регулювання активності користувачів на сторінці в інстаграм.

Нерідко новачки використовують інструменти «накрутки» підписує людей. Це може додати видимої популярності аккаунту, але монетизувати таку базу можна. Більшість з тих, хто підписався – боти або люди, незацікавлені у купівлі товарів або послуг. Рекомендується, дотримуватися пропорції: 10% – накрутка, 90% жива база.

Більш кращий спосіб розширення кола передплатників – це масфоловінг. Але тут теж важливо дотримуватися правила: в перші дні не накручувати більше 50-100 чоловік, а при стабільному просуванні не перевищує 1000 осіб на добу.

Платять за smm-послуги абсолютно різні суми – від 5000 грн до 15000 грн, а рідко і більше.

Як зробити свою сторінку Інстаграм популярною

Сучасний покупець товарів все частіше замовляє річ через інтернет. Це пояснює все більшу присутність бізнес-акаунтів в інстаграм. Але особисті сторінки користувачів, як раз є відмінними платформами продажів. Як у випадку з спільнотою, так і з особистою сторінкою, визначальним фактором комерційного успіху є популярність. Її можливо досягти наступними методами:

  1. Правильно заповніть розділ біографія.
  2. Регулярна публікація постів.
  3. Відповіді на коментарі.
  4. Використовуйте хештеги в кожному пості.
  5. Текстове оформлення поста.
  6. Поліпшите якість свого контенту.
  7. Виділяйтеся, створюючи відеоконтент.
  8. Подружитеся з впливовими блогерами.

Чим більше популярність аккаунта, тим простіше отримати з нього прибуток.

Інформація про себе

Простота – запорука успіху. Якщо вашим передплатникам легко зв’язатися з аккаунтом: зрозуміло, куди дзвонити / писати, що потрібно зробити, щоб замовити товар / послугу / рекламу, то і монетизувати такий трафік легше.

Рекомендується надати користувачам короткі відомості про бренд / людину, на чию сторінку вони потрапляють. Можна вказати професію або сферу діяльності, цілі компанії або риси характеру особистості.

Відповіді на коментарі

Коментування відгуків аудиторії – це показник активності сторінки. Передплатники звертають на це увагу, і стають лояльнішими до аккаунту, коли бачать відповіді на коментарі.

Регулярні пости

Для популяризації сторінки дуже важливий фактор його постійного оновлення. Так, краще виставляти публікації в один і той же час кожен день. Час вибирається відповідно до особливостей цільової аудиторії. Наприклад, молодь більш сприйнятлива в будні дні, ніж в п’ятницю і в вихідні. А офісні працівники мають більше вільного вечора вранці, в обід і після 6 вечора.

Хештеги

Хештеги допомагають просунути публікацію, відповідно, з темою поста. Робиться це для того, щоб зацікавити «свою» цільову аудиторію. Наприклад, користувач вбиває в пошуковику «дизайн інтер’єру», і інстаграм показує йому всі публікації з таким хештегом.

Краще, якщо підпис буде відображати сенс фото або поста, викликати інтерес і ясно сприйматися.

Якщо стоїть завдання залучати іноземну аудиторію, то підписи варто доповнити словами відповідною мовою.

Тексти

За допомогою правильно підібраних слів можна мотивувати людину, розважити його, спонукати до покупки, проінформувати та інше. Тому текстів слід приділяти особливу увагу. Краще, якщо їх буде готувати відповідний фахівець, а перевіряти на наявність помилок -корректор.

Якісні фото і відео матеріали

Основний і первісний спосіб залучити людини – зацікавити його красивою і цікавою картинкою. За допомогою фото та відео передається інформація. Правила для публікацій:

  • якість фото повинно бути на висоті (чіткість, гармонія);
  • нестандартний підхід або «родзинка»;
  • контент повинен доносити зміст і ідеї.

Фото і відео матеріали можуть створюватися, як в онлайн режимі з моментальною вивантаженням, так і готуватися і обробляти в сторонніх програмах, і вже після публікуватися.

Дружба з блогерами

Люди лояльно ставляться до того, що їм знайоме. Блогери – публічні особи і часто мають своїх фанатів, анти фанатів і певну аудиторію. Дружні стосунки допоможуть привернути увагу цих людей до своєї сторінки.

На чому і скільки заробляють топові інстаграм-блогери Рунета?

Впродовж останнього десятиріччя соц. мережі стали об’єктами на чиїх майданчиках «крутяться» не малі фінанси. Як і в будь-якій ринковій структурі, в інстаграм є свої гравці. Одні з них – блогери. Їхній заробіток переважно формується з надання рекламних послуг.

Рекламують сторонні товари, послуги, кафе, ресторани, фестивалі та інше. Наприклад, популярна людина в своєму акаунті інстаграм викладає пост з рекомендацією конкретного місця для відвідування. Або модель робить фото в брендової речі, з посиланням на магазин.

Комерційні пости не рекомендується викладати кожен день, бажано, якщо вони будуть гармонійно інтегровані в інстаграм зірки.

Також блогери можуть робити ненав’язливу рекламу, наприклад, відомий футболіст, викладаючи пост про свої тренування, робить відео, де займається в кросівках певної фірми. Або відомий блогер, йдучи на захід або в ресторан, надягає футболку або костюм, з впізнаваним лого від фірми-замовника.

Безпосередньо зірка не примушує до покупки, але при цьому на фотографії чітко проглядається логотип компанії. Деякі його передплатники цікавиться брендом і роблять покупку вже на сторінці бренду.

Така агресивна реклама дуже правильна. Всі залишаються задоволені: інстаблогер отримує заробіток, комерційна організація – нового клієнта, а передплатник – товар, який сподобався. Це приклад ідеального співпраці.

Заробляти в інстаграм – реально.

Це роблять зірки, але майданчик доступна для будь-якої людини. Досить регулярно робити цікаві публікації і приділяти увагу аудиторії. Дохід буде рости, відповідно до темпів розвитку аккаунта.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я