Що зазвичай публікують в своєму профілі в Instagram? Та практично що завгодно, якщо мова йде суто про особистому акаунті, який не планується якось просувати і монетизувати. Головне, щоб контент не порушував правила соцмережі, решта – несуттєво. Якщо ж мети зовсім інші, то тут вже доведеться серйозно задуматися: про що вести Instagram, як працювати з цільовою аудиторією, як залучити передплатників і т.д. Якогось універсального рецепта і покрокового плану дій, який в кінцевому підсумку призведе нехай і не на вершину, але хоча б максимально близько до неї, не існує. Тому необхідно створювати свою, унікальну, стратегію просування.

Читай: Як заробляти в Instagram

З плюсів можна виділити той факт, що аудиторія Instagram величезна і завжди знайдуться люди, яким буде цікавий той чи інший аккаунт. Залишається тільки вибрати тему, причому в ідеалі вона повинна перегукуватися з діяльністю компанії або сприяти формуванню особистого бренду. Розглянемо деякі з них, актуальні в поточних реаліях.

Яку тему вибрати

Зупинимося на десяти, хоча відразу варто зазначити, що вибір не обмежується наведеним нижче списком. При бажанні можна взяти і щось схоже за форматом, як, наприклад, замість оглядів фільмів писати аналогічні пости, але вже про книжки, музичні альбоми, інше, або щось діаметрально протилежне. Головне – щоб обрана тема була цікава цільової аудиторії.

Можливі варіанти:

  • кулінарія;
  • Лайфхак;
  • подорожі;
  • мотивація;
  • новини;
  • гумор;
  • огляди;
  • домашні тварини;
  • спорт;
  • утворення.

Кулінарія

Дуже добре підходить в тому випадку, якщо бізнес-діяльність компанії пов’язана з даною тематикою. Втім, вести кулінарний блог може будь-хто. Головне – любов до готування в поєднанні з бажанням поділитися цікавими рецептами з аудиторією.

Лайфхак

Різні корисні ідеї, як спростити і якісно поліпшити життя в якихось повсякденних дрібницях, добре сприймаються користувачами. Можливо, вони і не будуть застосовувати їх на практиці, але майже напевно захочуть подивитися.

Подорожі

Ідеально підійде компаніям, що працюють в сфері туризму. Втім, писати можна і про особисті подорожах. При цьому не варто обмежуватися суто публікаціями якихось красивих пейзажів, пам’яток або інтер’єрів в готелях і т.д. Розповідати можна практично про все, що пов’язано з даною тематикою та буде корисно або цікаво передплатникам.

Мотивація

Користуються популярністю і акаунти мотиваційної спрямованості, які підштовхують користувачів вийти із зони комфорту, почати щось нове, зробити перший крок на шляху до своєї мрії.

Новини

Надає практично безмежні можливості в плані генерування контенту, тому проблеми, про що вести Instagram і що публікувати в акаунті сьогодні, точно не буде. При цьому резонно відразу ж відмовитися від банального копіювання першоджерел. Подібний підхід не обіцяє нічого доброго. Набагато краще вивчати новинні замітки на інших ресурсах, а після надати передплатникам коротку версію, в якій буде передана основна суть, забезпечивши її особистим коментарем. Останній може бути оформлений в жартівливій формі, якщо це не суперечить традиційним стилем подачі інформації в блозі.

Гумор

Сміх, як відомо, продовжує життя. А ще допомагає відволіктися від усього того негативу, який звалюється на людину буквально звідусіль: хамство в громадському транспорті, проблеми на роботі, що лякають новинні зведення, інше. Часом життєво необхідно відволіктися і посміхнутися, почитавши щось забавне, подивившись смішний відеоролик і т.д.

Огляди

Загальна тема, яку можна розбити на складові. Оглядати можна практично що завгодно, але найчастіше це фільми або серіали, якісь продукти компанії, інше.

Домашні тварини

Ще одна тема, з роками анітрохи не втрачає своєї актуальності. Підходить як для компаній, бізнес-діяльність яких пов’язана з виробництвом / продажем товарів для тварин або надання їм тих чи інших послуг, наприклад, ветеринарні клініки, так і для простих користувачів, яким просто подобається фотографувати улюбленого кота. Чимало випадків, коли домашні вихованці самі перетворювалися в особистий бренд, з ними випускалася різна сувенірна продукція і т.д.

Спорт

Дана тема активно використовується багатьма компаніями різного ступеня популярності. Підходить і для просування особистого бренду, якщо він якось пов’язаний зі спортом і здоровим способом життя. Опублікувати можна моделі спортивного одягу, опис тренувань і правильного харчування, відеоролики безпосередньо зі спортзалу і т.д.

Освiта

В даний час дана тематика в соцмережі представлена ​​не дуже широко. Отже, тут нижче конкуренція і простіше буде заявити про себе.

Висновки

Вибір теми – один з найважливіших етапів на шляху просування аккаунта. Слід добре обміркувати, про що вести Instagram, так як саме з даною тематикою доведеться активно працювати протягом найближчих місяців або навіть років. Оптимально підбирати щось цікаве, щоб була додаткова мотивація і бажання. Також потрібно заздалегідь ретельно продумати стратегію просування.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я