Уявіть, що у вас є всього тиждень, щоб поліпшити роботу в Instagram. З чого почати і на що звертати увагу? Сім порад, використовуючи які ви можете поліпшити свій профіль.

Ідея написати цю статтю виникла після перегляду одного прямого ефіру в Facebook (як ми раніше без них жили-то?). Власник бізнесу сказав, що неможливо досягти хоч чогось в Instagram за тиждень. Мінімум 2-3 місяці, і то не факт.

Почасти, я згодна. Я ніколи не чекаю від першого тижня дива. Але за тиждень можна гарненько розібратися в Instagram, зрозуміти всі механізми, вибрати напрямок, а також поліпшити те, що вже є або закласти основу для подальшої роботи.

Тиждень – це мало чи багато? Спробуйте за тиждень застосувати кожен рада з цієї статті, і ви зрозумієте, як мало часу потрібно, щоб зробити так багато.

День 1. Опис профілю

Опис профілю – ваша візитна картка. Потрапивши до вас на сторінку, користувач повинен відразу зрозуміти хто ви, що ви пропонуєте і в чому ваша особливість. І звичайно, без проблем побачити, як з вами зв’язатися і дізнатися більше інформації.

Тому добре в описі вказувати:

Хто ви і що публікуєте в своєму акаунті.
Контакти. Досить телефону. Не забувайте, що в кнопці «Зв’язатися» можна додати e-mail і адреса (кнопка з’являється якщо підключити бізнес-профіль).
Посилання. Найкраще, на сайт. Якщо немає сайт зробіть Лендінгем. Якщо немає Лендінзі, дайте посилання на іншу соцмережу.

День 2. Частка контенту

Якщо у вас вже є аккаунт, переглянете те, що ви публікували раніше, якщо немає – подивіться аналіз і беріть на вус. Є типові помилки, які легко поправити. Для прикладу взяла акаунти брендів, які недавно підписалися на мене в Instagram.

Величезні тексти. Довгий текст складно і так прочитати, а багато брендів погіршують сприйняття ще й не естетичним оформленням. Додайте абзаци, смайли і графічні символи. Ось побачите, сприймати текст буде куди простіше.

Неактивні посилання в тексті. Ставити посилання в тексті – погано. Користувач не може на неї клікнути, не може скопіювати. Тому що він робить? Правильно, йде. Не ставте посилання в тексті, правда.

Подивіться свої фотографії. Не роздумуючи видаляйте картинки, завантажені з інтернету, «стиренние» з інших профілів і неякісні знімки. Повірте, користувачі відчувають, що це не ваш контент, і залученість від того все нижче. І так, ці колажі … Не потрібно.

День 3. Складіть стратегію

Якщо раніше ви не замислювалися про те, яка СММ-стратегія вашого бренду, саме час приділити цьому питанню увагу. Не буду вантажити вас складними термінами і поняттями, але дам кілька тез, які допоможуть вам розібратися.

Яка концепція вашого аккаунта?
Що ви показуєте, а що ні?
Яка мета роботи в Instagram?
Ваша цільова аудиторія в Instagram. Як вона себе веде в мережі?
Про що ви пишете? Які є рубрики? Must-теми?
Які фото публікуєте? Приклади.
Які додаткові методи просування використовуєте?
Які ваші KPI?

Не витрачайте час на красиве оформлення стратегії. Презентація – це добре, навіть дуже, але набагато краще, якщо ви пропишіть всі нюанси в документі, і їм буде користуватися вся команда.

День 4. Визначтеся, про що ви пишете

Складіть список тем, про які ви завжди можете написати. Ось прям сядьте і перерахуйте все-все, що приходить вам в голову. Ось приклад вічних тем брендів:

Історія створення. Місія, філософія
Власник і його історія
команда
асортимент
Виробництво / виготовлення / матеріали
Доставка. Ціна
Протипоказання / особливості використання
переваги
Відгуки клієнтів

І так далі і тому подібне. Я для кожного бренду прописую перелік таких тем. Їх може бути від 10 до нескінченності 50-60.

День 5. Займіться фотографією

Тут два варіанти розвитку подій.

  1.  Якщо ви плануєте самостійно знімати, приділіть день тренувань. Купіть фотофон (мої улюблені fotofon_box), різнокольорові ватмани, реквізити. Виберіть місце для зйомок. Налаштуйте / спіймайте світло. Знайдіть приклади фотографій в Instagram або Pinterest, які вам допоможуть. І тренуйтеся! Знімайте, знімайте і знімайте. Потім обробляйте в VSCO або Snapsеed, наприклад.

Тільки практика допоможе вам освоїти це Instagram фотомистецтво. Це не так просто, як здається. І вираз: «пост фоточки в Instagram», – повірте, не актуальне.

2. Якщо ви плануєте залучати фотографів, приділіть час пошуку референсів. Приклади знімків, які вам подобаються, допоможуть фотографу знімати у вашому стилі. Зберігайте ідеї в Pinterest і шерть доступ на інших учасників зйомки. Або робіть старі-добрі скріни.

Будь-який варіант підійде, головне – знайти ідеї.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я