Instagram входить в число найбільш перспективних соціальних платформ для просування бізнесу. По-перше, популярність цієї мережі впевнено зростає. При цьому користувачі Instagram демонструють високу залученість у взаємодію один з одним і з брендами. По-друге, Instagram дозволяє публікувати і споживати візуальний контент, який сприймається користувачами в десятки тисяч разів швидше в порівнянні з текстовим. Додайте сюди можливість використовувати Instagram буквально на ходу за допомогою мобільних гаджетів. Виходить мало не ідеальна соціальна платформа для сучасної людини, що живе в скаженому темпі. По-третє, на відміну від традиційних соцмереж, платформи для обміну візуальним контентом успішно генерують негайні конверсії.

Прочитавши цю статтю, ви перестанете сумніватися в ефективності просування в Instagram. Також ви дізнаєтеся, як просувати проекти за допомогою Instagram.

Чому бізнесу потрібен Instagram

Відповісти на це питання можна за допомогою статистики. За даними Pew Research Center, 17% від загальної кількості користувачів соціальних мереж старше 18 років щодня перевіряють аккаунт в Instagram. Ядро аудиторії цієї соціальної мережі представляють молоді люди у віці від 18 до 29 років. Йдеться про покоління мілленіалов, які часто приймають рішення про покупку під впливом соціальних платформ. У гендерному розрізі в Інстаграм домінують жінки. Користувачі Instagram дуже активно використовують цю мережу. 57% власників перевіряють аккаунт як мінімум раз в день, а 35% роблять це кілька разів на день.

Видання Hopes & Fears призводить прості і наочні аргументи на користь використання Instagram для розкрутки бізнесу в рунеті:

Інтернет-магазин одягу Haute Future привертає близько 80% покупців за допомогою Instagram.
Resale-магазин Buy-by-me привертає за допомогою Instagram 65% клієнтів.
Магазин товарів hand made Lapatanova в особі засновника Каті Котової приваблює клієнтів виключно з допомогою Instagram.

Звичайно, ці цифри отримані не за допомогою дослідження з репрезентативною вибіркою. Скоріше, мова йде про приклади, що підтверджують можливість ефективного використання Instagram для просування бізнесу в рунеті.
Практичні поради по використанню Instagram для просування бізнесу

Якщо ви продаєте послуги, наприклад, накопичувальне страхування життя, інтернет-трейдинг або ремонт ноутбуків, шукайте клієнтів в Facebook і інших традиційних соцмережах. Візуальні соціальні платформи, включаючи Instagram, більше підходять для продажу товарів. Одяг, косметика, товари категорії DIY і hand made, фотографії, декоративні вироби, – ось деякі категорії продуктів, які можна просувати в Instagram.

Наступні практичні поради допоможуть вам залучати клієнтів на практиці:

1. Оптимізуйте профіль компанії в Instagram

Оптимізація зробить профіль вашої компанії видимим для користувачів пошукових систем. Крім того, оптимізований профіль не дасть їм заблукати після приземлення. Для оптимізації профілю зробіть наступне:
Встановіть логотип вашої компанії в якості фото профілю. Якщо у вас немає логотипу, використовуйте зображення одного з ваших товарів.
В якості ніка використовуйте назву вашої компанії і / або слова, які виражають суть бізнесу.
Коротко опишіть суть вашої пропозиції. Користувачі хочуть знати, що ви продаєте.
Включіть в опис ваші контактні дані, включаючи URL сайту.

Приділіть увагу налаштувань приватності. Ваші фото повинні бути доступні всім користувачам.

2. Публікуйте фотографії ваших товарів

Перетворіть аккаунт в Instagram в вітрину магазину. Інвестуйте в створення професійних фото. Коли ви фотографуєте домашній торт з допомогою цифрової мильниці, він виглядає красиво. Коли фото робить професіонал, торт виглядає настільки смачно, що його хочуть купити.

3. Додавайте до фото хештеги

Хештеги допомагають цільової аудиторії знаходити ваші продукти. За даними маркетингової компанії TrackMaven, досить 4-5 міток під фотографією.

4. Періодично публікуйте фото розважального характеру

Постарайтеся дати аудиторії привід для посмішки. Добре, якщо веселі фото будуть пов’язані з вашим бізнесом. Менеджер відділу підтримки клієнтів розлив каву на клавіатуру? Покажіть користувачам, що співробітники компанії намагаються не залишити без уваги жодної заявки, тому не можуть вийти в буфет навіть на 5 хвилин.

5. Залучайте фоловерів

Ефективність використання Instagram прямо залежить від числа фоловерів вашого облікового запису. Щоб збільшувати кількість передплатників, виконуйте наступні рекомендації:
Підключіть аккаунт в Instagram до хроніці в Facebook.
Відзначайте публікуються фото популярними хештегом.
Підписуйтесь на оновлення інших користувачів, коментуйте і відзначайте вподобані фотографії.

6. Кросспостінг

Кросспостінг фотографій в Facebook – дуже ефективний спосіб привернути увагу ваших френдів в найбільшій соціальній мережі світу, які ще не знають про ваш обліковий запис в Instagram.

7. Публікуйте відео

З середини 2013 року користувачі Instagram мають можливість створювати та публікувати відео тривалістю 15 секунд. Діліться відеороликами з вашими друзями в Facebook, Twitter, включайте їх в email-розсилку. Не забудьте про можливість вбудовувати відео з Instagram на сторінки вашого блогу чи сайту.

8. Використовуйте фільтри

За даними TrackMaven, найбільш ефективними фільтрами для обробки фото є Mayfair, Normal і Inkwell. Вони найчастіше генерують відгук користувачів. За інформацією дослідницької компанії Simply Measured, бренди найчастіше використовують фільтри Lo-fi, Valencia, Rise і Amaro.

9. Пропонуйте аудиторії брати участь в конкурсах

Конкурси, за перемогу в яких пропонуються цінні призи, ефективно стимулюють активність користувачів. Використовуйте цей інструмент, щоб залучити додаткових передплатників і отримати відгук аудиторії. Пропонуйте конкурсантам умови змагання, що виключають накрутки. Наприклад, оголосіть, що краще фото вибере журі, в яке входите ви, ваш кіт і канарейка. Або пообіцяйте визначити переможця за допомогою жеребу.

10. Пропонуйте передплатниками знижки і бонуси

За даними Массачусетського університету в Дармут, 64% користувачів Facebook підписуються на сторінки брендів, щоб отримувати знижки. Користувачі Instagram також будуть активніше підписувати на ваш аккаунт, якщо ви пообіцяєте їм бонуси. Чи не роздавайте купони просто так. Попросіть передплатника залишити кілька коментарів, зробити репост ваших фото і т.п.

11. Показуйте кухню вашого бізнесу

Введення в експлуатацію обладнання, відкриття нового офісу, щотижнева планерка, – використовуйте подібні інформаційні приводи, щоб висвітлювати діяльність проекту. Публікуйте фото співробітників на робочому місці. Клієнти хочуть знати, що спілкуються з живими людьми, а не з безликої компанією X.

12. Показуйте можливості вашого продукту

Стимулюйте попит, демонструючи можливості вашого товару. Покажіть, яку високу пінку робить кавоварка, дозвольте покупцям оцінити одяг нема на вішалках, а на моделях, продемонструйте швидкість роботи овочерізки, покажіть зачіски і макіяж, які можна зробити в вашому салоні краси.

13. Виміряйте ефективність просування бізнесу в Instagram

Орієнтуйтеся на стандартні метрики ефективності маркетингу в соціальних мережах: кількість лайків, коментарів, Шерінг, переходів на сайт компанії, лидов і конверсій. Використовуйте сервіси аналітики Curalate і Blitzmetrics, що дозволяють оцінювати результативність заміток з візуальним контентом.

Оцініть ефективний канал поширення інформації

Спробуйте взаємодіяти з аудиторією через Instagram. Ви зможете залучати клієнтів, якщо продаєте одяг, товари hand made, предмети декору, послуги, пов’язані з красою і доглядом за тілом. Оптимізуйте профіль, публікуйте фото ваших товарів, відзначайте їх хештегом, проводите конкурси і пропонуйте клієнтам знижки.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я