1. Насамперед зверніть увагу на саму себе. Можливо, у вас вже є експертність або любов до якоїсь справі. Відмінний бізнес будується там, де у вас є особистий досвід, а очі прямо-таки горять від обраної ніші. Любіть кататися на велосипеді і можете його зібрати / розібрати закритими очима? Ось вам і підказка для вибору ніші!

2. Ви не можете сказати, що любите щось певне, але у вас є близькі, які будуть «горіти» замість вас. Тут дуже важливо зрозуміти, що бізнес з родичами або друзями – це вже деякі нюанси, де багато що залежить від людського фактора. Але, все ж, якщо ваша дівчина добре розбирається в видах шпаклівки, грунтовки і знає, як якісно зробити ремонт (так-так .. бувають і такі), то чому б це не використати? Суть не в тому, щоб змусити її штукатурити стіни, а в тому, що вона цілком може взяти на себе такі завдання як: вибір товару для магазину, консультування клієнтів, контроль бригади ремонтників і т.п. Ви ж будете керувати поставками, закупівлями, фінансовими питаннями та іншими важливими процесами.

3. Що робити, якщо ви взагалі ні в чому не розбираєтеся або захоплюєтеся буквально всім, чим тільки можна? Як ви думаєте, кого ми покличемо на допомогу? Правильно! Всемогутній Інтернет! А якщо точніше, то за допомогою Інтернету, в наш час, зовсім не важко визначити що в тренді і навіть, на що є попит саме в вашому регіоні. Отже, зустрічайте – www. wordstat.yandex.ru – геній, який знає, що зараз шукають в Інтернеті. Суть в тому, щоб визначити скільки разів на місяць пользовали Яндекса шукають певний товар в вашому регіоні. Наприклад: вписуємо в вордстат «Лада Калина купити», натискаємо «підібрати» і бачимо, що 16288 осіб / в місяць цікавляться покупкою даного чуда автопрому, а так само інші запити, які вони роблять.

4. Спершу тестуємо, а потім запускаємо! Погодьтеся, нерозумно було б вкласти гроші в інтернет-магазин, купити товар, розробити логотип і гімн вашої компанії (а куди без логотипу і гімну?), А потім зрозуміти, що ваша «забійна» ідея з продажу плазмових телевізорів в селі «Іванове» не така вже й забійна. Щоб як слід протестувати нішу, скористайтеся наступними сервісами:

– Сайти оголошень – olx.ua, prom.ua, klumba.com та інші. І до речі, не шкодуйте грошей на подачу платних оголошень.
– Каталоги компаній
– Facebook. Створюєте групу, викладаєте всі товари з описом в фотоальбомах і вказуєте ціни. Далі потрібно групу розкрутити. Мучите своїх друзів, щоб вони в неї вступили, зробили репост і обов’язково помучиться своїх друзів теж. Якщо ви любите своїх друзів і не хочете їм набридати, а, найголовніше, хочете отримати більш якісний і зацікавлений трафік, то замовляємо рекламу в популярних спільнотах (500-5000р за пост).
– http://direct.yandex.ru/ – створюєте оголошення з ключовими словами, вказуєте контактні телефони та чекаєте дзвінків.

* Якщо вам пішли дзвінки, а товару немає, то просто говорите що «Вибачте, але товар вже розібрали. Нова партія буде через тиждень. Вас записати в чергу? ». Набрали десяток таких замовлень і біжіть шукати постачальника.

5. Робимо сайт, що продає. Сайт, що продає істотно підвищує продажі і збільшує довіру ваших клієнтів. Якщо ви самі вмієте їх робити – відмінно. Якщо ні, то йдете на біржу фрілансерів і замовляєте саме «сайт, що продає ». Якщо у вас невеликий асортимент товару, то просто створюєте сайт-одностранічнік або Landing Page, за допомогою відповідних сервісів в Інтернеті. Щоб отримати трафік на свій майданчик, використовуйте всі ті ж сервіси, що вказані в попередньому пункті.

Протестували нішу – отримали замовлення – знайшли постачальників – продали – Profit !. Далі працюємо на розширення масштабу реклами і збільшення обсягів продажів.

p.s. Тестируйте відразу кілька ніш! Таким чином, ви зможете швидко перемкнутися на те, що дійсно «вистрілить». Чи не страждайте «перфекціонізм» – логотип зробите коли-небудь потім. Для початку спробуйте що-небудь легке (не треба відразу торгувати чимось дорогим).

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я