Протестувати бізнес-ідею – важливий крок перед стартом свого бiзнесу.

1. Занурення в тему

Перше, що потрібно зрозуміти: це наскільки ви розбираєтесь в темі, наскільки вам зрозумілий процес від виробництва, закупівлі товару до продажу. Якщо ви погано розбираєтеся, то спробуйте розібратися. Якщо ви за день не змогли розібратися хоч трохи в темі, то навряд чи у вас вона піде.

2. Тестування трафіку

Тут потрібні активні дії. Потрібно зрозуміти, які види трафіку можливі у вашій бізнес-ідеї. Спробуйте розмістити оголошення на Avito або спробувати інші види трафіку. Можливо створити групи в соц. мережах і замовити рекламу на 500-1000 рублів.

3. Тестування отримання заявок

Власне кажучи, якщо ваш телефон розривається від дзвінків, якщо ви не встигаєте обробляти заявки, то ця хороша ідея. Якщо ж йде 1-2 заявки в день на суму 500-1000 рублів, то цим не варто займатися.

4. Тестування продажу

Спробуйте зробити продаж. Наскільки легко це виходить і які підводні камені є. Якщо ви отримали величезну кількість заявок, то зробити продаж буде не так складно.

5. Перевірка на масштабування бізнесу

Наскільки великий потенціал зростання? Наскільки ви можете збільшити маржу? Наскільки ви можете зайняти ринок в вашому регіоні, або в інтернеті. Буває так, що конкуренти не дозволять вам збільшити свою частку на ринку. Буває так, що вам не вистачає знань для зростання компанії. Власне кажучи, зберіть всю необхідну інформацію і проаналізуйте її. Якщо є потенціал зростання, то варто спробувати запустити бізнес.

 

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я