Створення товарів ручної роботи – це одне, а знання, які потрібні для отримання стабільного доходу, щось інше. Зрозумійте, вам знадобиться грунтовний бізнес план і чіткий план дій, а так само резервний капітал для покриття накладних витрат і підтримки бізнесу, перш ніж ви налагодите стабільні продажі і отримаєте прибуток. Нижче приведені перші кроки до продажу в інтернеті.

Вкажіть адекватну ціну

Після того, як ви вирішите, які саме вироби будете продавати, погляньте на них “критично” – так, як це роблять покупці: чи всі в них добре, можливо, щось варто змінити або поліпшити? Чесно відповідайте на питання, чи варто товар тієї суми, яку ви за нього просите. Важливо, щоб ціна не тільки покривала всі витрати на матеріали і роботу, а й була прийнятною для покупців. Перевірте ціну на аналогічні або схожі товари на популярних платформах для продажу хендмейд, це дозволить краще зорієнтуватися в ціноутворенні.

Виберіть ефективний канал продажів

Наступний крок – вибір каналу продажів. Найзручніше продавати хендмейд в інтернеті – так ви зможете приділити більше часу створення нових виробів. Одного разу розмістивши детальну інформацію про товари, не потрібно буде відповідати кожному відвідувачу на одні і ті ж питання. Крім того, ваші роботи побачать тисячі потенційних покупців, не обмежені географією. Продавати вироби в інтернеті можна в соціальних мережах, на особистому сайті або спеціалізованих платформах. На відміну від перших двох варіантів, працювати з хендмейд-майданчиками набагато зручніше і вигідніше: не потрібно платити за рекламу або розробку, і вони привертають зацікавлених покупців.

Красиво презентуйте виріб

Якщо ви вирішили продавати свої роботи в інтернеті, варто пам’ятати про те, що клієнт не має можливості розглянути їх вживу. Тому особливу увагу варто приділити фотографій. Ваше виріб може бути найкрасивішим, корисним і оригінальним, але потенційні клієнти не звернуть на нього увагу, якщо воно невдало сфотографовано. Як цього уникнути? По-перше, фотографії повинні бути якісними, а зображення чітким, щоб клієнт зміг докладно розглянути виріб з усіх боків. По-друге, знімати вироби краще при денному освітленні, так кольору будуть максимально близькими до реальних. Краще знімати товари на нейтральному однотонному тлі, щоб він не перетягував на себе увагу. Подбайте про те, щоб товари на фото були в хорошому стані, без пилу, подряпин і інших дефектів.

Додайте вичерпний опис

Додайте ємне і зрозумілий опис кожного товару: вкажіть розміри вироби, розкажіть про його переваги та особливості, повідомте, скільки часу займає його виготовлення. Можливо, у цій речі є історія, якою варто поділитися з потенційними покупцями. Обов’язково розкажіть про те, як можна оплатити замовлення і які варіанти доставки ви можете запропонувати, постарайтеся відповісти на всі питання, які можуть виникнути у клієнтів.

Швидко реагуйте на запити

Оперативно відповідайте на всі питання і замовлення клієнтів, давайте їм максимально розгорнуті відповіді. Пам’ятайте, що чим довше клієнт очікує вашого дзвінка або повідомлення, тим менше ймовірність, що він підтвердить своє замовлення.

Збирайте відгуки

Незалежно від того, де саме ви продаєте свої вироби (в соціальних мережах, на спеціалізованих майданчиках або особистому сайті), просите клієнтів залишати відгуки після того, як вони отримують замовлення: позитивний досвід інших людей допоможе потенційним клієнтам прийняти рішення про покупку.

Робіть більше, ніж від вас очікують

Невеликий подарунок, відправлений разом із замовленням не створить дірку в вашому бюджеті, але приємно здивує і порадує клієнта, деякі майстри заздалегідь закладають витрати на такі сюрпризи в ціну готового виробу. Давайте клієнтам більше, ніж ті очікують і тоді вони будуть повертатися до вас знову і знову.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я