1. Занадто маленький асортимент.
Як правило, для успішного просування потрібно від 100 товарів на вітрині. Інакше покупцям недостатньо вибору, а пошуковим системам щільності ключових слів для виходу в ТОП.
2. Занадто роздутий асортимент при невеликій структурі.
Покупці не можуть зробити вибір і йдуть до конкурентів. Оптимальний розмір лістингу в категорії – одна повна сторінка лістингу. Можна більше, але не менше.
3. Відкритий для індексації SEO-фільтр.
Перемножені один на одного сторінки дають десятки і сотні тисяч неунікальний сторінок. Через цю помилку багато інтернет-магазини назавжди втратили свій трафік.
4. Тотальний демпінг.
Зроблю ціни нижче всіх, зате за рахунок обсягів отримаю гарний прибуток. Так міркують початківці власники інтернет-магазинів. За фактом зламати ринок без значних ресурсів майже неможливо, а наростаючі проблеми у вигляді неготовою інфраструктури, негативу від покупців як сніжний ком закочують ще недавно відкрився магазин в асфальт.
5. Складність оформлення замовлення на сайті.
Як правило процес оформлення замовлення в інтернет-магазині той, який використовувався за замовчуванням. На жаль, програмісти – не є фахівцями з конверсії та продажів. Чим більше кроків і полів, тим менше у вас замовлень.
6. Відсутність зворотного зв’язку.
Чим більше точок дотику у вашого інтернет-магазину, тим більша ймовірність, що замовлення буде оплачений і у покупця залишиться тільки позитив. За замовчуванням інтернет-магазин в кращому випадку відправляє тільки лист про отримання замовлення. Однак є ще листи про кожен статус замовлення, а також sms та повідомлення в інших месенджерах.
7. Унікальна картка товару.
Час, нерви і гроші, витрачені на унікальний продає текст, власні фото товару та інші атрибути унікалізації – марні. Вони не впливають на SEO та конверсія до них практично байдужа. А ось при продажу з Лендінзі – Унікалізація дуже навіть стане в нагоді.