Чат-бот – це комп’ютерна програма, фактично віртуальний співрозмовник, який працює на основі встановлених правил і алгоритмів. Він вміє імітувати людську поведінку під час спілкування з потенційним клієнтом.

?? Види чат-ботів:
1. Чат-боти – персональні помічники
Ви можете за допомогою чат-бота вивчати, наприклад, англійську мову.

2. Чат-боти з функцією розваги. Ігри в месенджерах

3. Чат-боти з технологією штучного інтелекту
Наприклад, медичний чат-бот Melody китайської компанії Baidu, який допомагає лікарям ставити діагнози на основі відповідей пацієнтів.

4. Чат-боти для виконання бізнес і маркетингових операцій

?? Чим ще цікаві чат-боти?

По-перше, користувачеві не потрібно додатково завантажувати і встановлювати додаток. Чат-бот буде працювати в месенджері, яким він користується.

По-друге, вся інформація, що надається чат-ботом, знаходиться в одному місці – вікні месенджера.

По-третє, можливості чат-бота включають передачу і обробку фотографій, відео, годинних, номерів телефону і т.д. Так, на основі наданих йому даних, бот може знайти актуальні для клієнта новини, вказати на карті ресторан, обробити інформацію про оплату і т.д.

?? В цілому, чат-боти можуть взяти на себе вирішення наступних бізнес-задач:

1. Надання послуги техпідтримки клієнту щодо продукту (часто це відповіді на питання з категорії F.A.Q.);

2. Поширення актуальної інформації (освітні, новинні чат-боти);

3. Залучення користувача в діалог (з подальшим переведенням до замовлення);

4. Оформлення замовлень і їх оплата;

5. Спілкування всередині компанії (збір і обробка інформації про співробітників, нагадування про завдання, прийом звітів і резюме і т.д.).

Впровадження чат-ботів в месенджери, в соціальні мережі, накладає свій відбиток на їх розвиток.

Ретельна організація і настройка чату може допомогти в консультації клієнтів, проводячи їх через воронку продажів, з використанням тих каналів, які вони вважають за краще. А для того, щоб почати діалог з ботом, користувачеві не потрібно ніде реєструватися, вводити email, телефон і т.п., досить одного кліка. Це швидко, це зручно, це дешево.

Сьогодні технологія чат-бота – активно розвивається напрямок, в рамках якого вже розвивається відгалуження SMM-професії – месенджер-маркетолог. Спеціаліст, який зможе розробити скрипти для розмови з клієнтом, що направлять його з месенджера до покупки.

З одного боку чат-бот допомагає справлятися максимально просто і швидко з рутинними завданнями, а з іншого – автоматизувати збір і обробку замовлень від клієнтів.

Месенджери перестають бути каналами для особистого листування і використовуються вже так же для спілкування з партнерами і колегами. Саме на цій ідеї і побудована концепція чат-ботів.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я