Робота з розкручуванням відео в YouTube істотно відрізняється від традиційного SEO насамперед швидкістю, з якою ролики можуть потрапляти в Топ. Відбувається це незрівнянно швидше (дні, тижні) в порівнянні з попаданням в Топ сторінок сайту (місяці, роки). Розкрутка каналів на Ютубі за часом і вкладених коштів на порядок вимагають менших витрат, ніж робота з сайтами.

По суті, цей сервіс на даний момент є одним з найбільш недооцінених в плані вилучення з нього вигоди. З нього можна вичавити при відносно невеликих витратах величезна кількість трафіку і, що примітно, конкуренція там поки не така вже й висока, особливо це стосується рунета.

Загалом, поки є можливість зачепитися і покататися на цьому поїзді. Трохи раніше я почав говорити про використання Facebook для просування вашого бізнесу (онлайн або офлайн), але YouTube дозволяє робити практично те ж саме і теж абсолютно безкоштовно.

Ютуб, по своїй суті, є найбільшою майданчиком і інтернеті, де люди дивляться, завантажують, коментують і оцінюють відеоролики. Багато каналів на цьому сервісі можуть конкурувати за популярністю з телебаченням (деякі медіакомпанії спеціально створюють свої канали на Ютубі, бо за ним майбутнє).

Ютуб для заробітку

І що найголовніше – є можливість заробляти на своїх каналах (офіційно і неофіційно). Обсяги трафіку в цій своєрідній соціальній мережі (є передплатники, лайки, можливість поділитися вподобаним роликом) просто величезні і не використовувати цей інструмент буде досить недалекоглядно.

Як не парадоксально це звучить, але внутрішня пошукова система по роликам в YouTube є другою за популярністю в світі (після Гугла). У день проглядаються мільярди роликів, а в рунеті всі ці показники, як і раніше продовжують рости.

І при цьому просування відеороликів в цій системі істотно простіше (десь на рівні середини нульових в SEO). Загалом, має сенс трохи заглибитися в нюанси і спробувати зрозуміти, як це все там влаштовано.

Чому саме Ютуб, а не інші відеохостінги? Ну, тут ситуація та ж, що і з пошуковими системами – в рунеті є дві пошукові системи (Яндекс і Гугл), а все інше можна з успіхом ігнорувати, бо їх частка знаходиться в області похибки. Так і тут.

Саме ролики з YouTube потрапляють в видачу Яндекса і Гугла за такими запитами, де відповіддю може служити відео. Є ніші, де текстовий контент взагалі не актуальне, наприклад, танці або уроки бойових мистецтв, а рулить саме відео (те саме можна сказати про різні сфери послуг). Google так взагалі є власником цього сервісу і підмішує його в свою видачу дуже активно.

Як можна використовувати Ютюб для прямого заробітку на своїх каналах? Таких способів, як не дивно, існує досить багато і найочевидніші з них не завжди є найвигіднішими і прибутковими:

Заробіток безпосередньо на партнерській програмі YouTube, коли на вашому каналі розміщується стороння реклама (під егідою Гугла), а оплата йде за кількість її показів або за кількість зроблених по ній кліків. Недоліком є ​​досить-таки невисокий рівень видобутих доходів. Такий спосіб підходить в основному для каналів, що мають величезну аудиторію (як правило, розважального характеру) і не порушують копірайт, а також правила сервісу.

Крім цього мешканцям рунета можна просто включити партнерку у себе в настройках – потрібно подати заявку, яка ще буде розглядатися і можете бути не схвалена (канал повинен пройти модерацію). Для прийняття в партнерку ваш канал повинен відповідати всім вимогам сервісу і мати якусь вагу. Не допускається порушення авторських прав, за це можна буде позбутися можливості даного заробітку навіть після схвалення модератором (по стуку, наприклад).
Одним з головних способів заробітку на YouTube для блогерів є розміщення прямої реклами від рекламодавців. Досить підключитися до будь-якої онлайн-біржі, наприклад EPICSTARS, додати в неї свої канали та отримувати заявки на розміщення реклами товарів, послуг в публікованих роликах. Ця платформа зручна тим, що в ній зібрано велику база рекламодавців і весь процес пошуку, підбору та роботи з рекламними заявками оформлений у вигляді простих угод, якими легко керувати в одному вікні браузера.
Канал на Ютюбі можна монетизувати і шляхом продажу своїх товарів або послуг. Тобто замість реклами від офіційної партнерки ви розміщуєте свою власну за допомогою накладення, анотації та інших методів, про яких ми ще досить детально поговоримо (не перемикайтеся і підписуйтесь на мою Емайл розсилку). В цьому випадку ви не ділитеся доходами з Google, що збільшує збираються бариші (весь трафік відправляєте в свій інтернет-магазин, що продають сторінки і т.д.).

монетизації каналу на Ютубі
Якщо немає своїх товарів або послуг, то можна продавати партнерські товари, наприклад, з CPA партнерки Адмітад або шукати партнерки безпосередньо в потрібних вам інтернет-магазинах (при цьому можна отримувати десь від десяти до п’ятнадцяти відсотків з кожного продажу фізичного товару і від тридцяти до сімдесяти відсотків з продажу інформаційного товару).
Будь інфобізнесмен або власник онлайн-бізнесу знає, що кількість продажів дуже сильно може залежати від розмірів бази ваших Емайл передплатників. Ну, а канал на YouTube можна досить ефективно використовувати (оверлей, анотація, кнопки) для збору цієї самої бази (мається на увазі не передплатників на канал, а саме збір «живих» Емайл адрес, власники яких будуть в якійсь мірі належати до вашої цільової аудиторії).
Якщо у вас є навички ефективної роботи в системі Ютуб, то ви можете займатися просуванням чужих відеороликів або отримувати гроші за ведення і розкрутку їх каналів (аналог SEO-шника). Можливий також варіант підйому в Топ чужих каналів за рахунок використання своїх власних, перенаправляючи їм трафік і створюючи для алгоритмів ранжирування YouTube активність користувачів на просувати каналі.
Ютюб дає перш за все трафік (іноді у величезних кількостях), тому очевидним способом заробітку на ньому був би арбітраж трафіку (перенаправлення його на інші ресурси, які готові за це платити, наприклад, на інтернет-магазини). Платити вам будуть, швидше за все, за переходи, а ціну за клік ви зможете встановлювати самі в залежності від тематики вашого каналу і рівня конкуренції в цій ніші.

Крім кліків можливі варіанти оплати і за вчинені користувачами дії (ліди – підписка на новини, заповнення заявки і т.п.). Природно, що оплата за Ліди буде істотно вище, але далеко не всі переходи з вашого каналу будуть приводити до виконання необхідного дії.
Деякі створюють безліч взаємопов’язаних каналів, які за рахунок взаємного усіліванія в сумі отримують дуже велику відвідуваність і здатні генерувати величезний трафік, а значить приносити чималі прибутки:
За допомогою такої сітки можна, наприклад, розкручувати чужі канали за гроші (наганяти на них великий трафік і вони будуть дуже швидко лізти в Топ за рахунок високої відвідуваності).
Сітку також можна здавати під розміщення сторонньої реклами, що теж буває дуже вигідно.
Можна розміщувати чужі відеоролики в свій сітці на Ютубі. Вони отримають багато переглядів і рекламодавець зможе перенаправити користувачів на свій ресурс для отримання вигоди.
Працюючи з ютуба, ви волею-неволею навчаєтеся майстерності зйомки і обробки відео стосовно цієї мережі. Відповідно, можна вже починати заробляти підготовкою рекламних роликів для викладання в «трубі». Сіючи ніша на даний момент можна сказати вільна і чекає, щоб ви її зайняли.
Робота з YouTube каналом
Ну і, природно, що всі вище наведені способи заробітку на Ютубі можна (і навіть потрібно) комбінувати для збільшення вашого доходу.

Підсумовуючи по методам заробітку можна скачати, що їх більш ніж достатньо, і залишається тільки зануритися в таїнства створення каналу на YouTube, його оптимізації та розкрутки відеороликів для їх виходу в Топ. Справа ця хоч і не таке складне, як SEO оптимізація, але все ж попрацювати доведеться. Думаю, що з мотивацією можна покінчити і настав час приступати до знайомства.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я