Крок 1: багато думаємо

Щоб створити співтовариство, багато зусиль не потрібно: клацнув дві кнопки і готово. Але перед цим ретельно продумайте всі деталі:

  • Про що буде група
  • З якою метою ви її створюєте
  • Як ви будете її до цієї мети вести
  • Чим ваша група буде відрізнятися від груп конкурентів

Хоча б в загальних рисах. Тут же подумайте – групу ви будете створювати, паблік, або взагалі захід.

Крок 2: вибираємо назву

На етапі вибору назви ви повинні опрацювати всі можливі варіанти. Якраз приблизно в цей час Яндекс.Вордстат повинен почати нервово здригатися від жаху, коли ви знову йдете туди, збирати можливі ключові слова, за якими потенційні клієнти шукають ваші товари та послуги)))

Имя має бути інформативною, коротким і НЕ рекламним.

Крок 3: створюємо співтовариство

Перейдіть у вкладку “Групи”, натисніть кнопку “Створити співтовариство”, виберіть формат, впишіть назву, з готового списку виберіть тематику і знову натисніть кнопку “Створити співтовариство”. Так що я вам розповідаю, впевнена, ви вже сто разів так робили)))

Крок 4: оформлення

Створюємо ідеальну обкладинку для спільноти. Вона повинна бути адаптована під мобільні пристрої, привертати увагу і змушувати користувача залишитися в групі.

До оформлення так само можна віднести створення аватарки (тієї, що використовується при публікації записів від імені спільноти, єдиний стиль публікацій (зображення-шаблони для деяких рубрик, наприклад) і оформлення закріпленої записи.

Крок 5: брендування

  • створюємо логотип (щоб постачати їм все публікуються зображення і таким чином нативної нагадувати про себе навіть в інформаційних постах)
  • оформляємо блок “Фотоальбоми”: фото з заходів, кращі зразки товарів, фото задоволених клієнтів, фото компанії і її співробітників. Але не переборщіть: альбомів не повинно бути занадто багато.
  • оформляємо блок “Відеозаписи”: частина – ваші відео про продукт, частина – цікава не рекламні відео по темі.

 

Крок 6: впроваджуємо мотиви для вступу

Цей блок ми продумали ще першим кроком, тому зараз ваші ідеї потрібно просто впровадити. Навіщо користувачу вступати в групу? Що він там отримає такого, що йому не зможуть дати ваші конкуренти? Це УТП можна вписати в інформацію групи, виставити прямо на обкладинці спільноти і навіть закріпленої публікацією.

Крок 7: створюємо блок “Обговорення”

Не забудьте створити тему “Відгуки” і “Контакти”. А в іншому, покладайтеся на аналіз цільової аудиторії і груп конкурентів: які обговорення зайшли там? А що, навпаки, так і не вийшло в топ-тем? Робіть висновки і впроваджуйте.

Крок 8: публікуємо не менш 10 постів

Який сенс вступати в порожнє співтовариство? Обов’язково заповніть стіну максимально цікавим і корисним контентом, щоб кожному, хто зайде в групу, хотілося в ній залишитися.

Крок 9: пишемо правила спільноти

Краще раніше, ніж пізніше. Пропишіть правила поведінки в суспільстві, щоб відразу позначити межі розумного в усіх відношеннях.

Крок 10: шукаємо сторонні некомерційні паблік по темі

У комерційних паблік часто дуже багато сторонньої реклами та її ефективність прагне до нуля. Крім того, комерційні паблік по темі – ваші конкуренти, а значить, не погодяться розміщувати вашу рекламу.

З некомерційними домовитися набагато простіше.

Крок 11: пропонуємо співпрацю

Зв’яжіться з адміністраторами паблік, які підходять вам по темі. Обговоріть умови розміщення реклами та її формат (посилання в співтоваристві, рекламний пост або постійні згадки вашої групи в публікаціях спільноти).

Крок 12: визначаємо параметри таргетування для ЦА

Основні параметри: географія (країна, регіон, місто – враховуються не тільки ті дані, які користувач вказав в анкеті, а й його поточне місце розташування), географія всередині міста, демографічні дані (стать, вік, сімейний стан, інтереси, групи, сторінки, додатки. Цей широкий набір параметрів дозволяє знайти саме тих, кому буде цікава тематика вашої спільноти.

Крок 13: запускаємо таргетовану рекламу

Будьте дуже уважні, запускаючи рекламу. Для початку протестуйте оголошення на невелику суму. ВК автоматично виставляє рекомендовану ціну за покази та кліки, але ви можете змінювати її за своїм бажанням і в залежності від кількості людей, яким це оголошення буде показано.

Краще протестувати кілька різних форматів поста (карусель, запис з кнопкою, універсальну запис) і подивитися, на що реагують краще.

Крок 14: покращуємо показники CTR і знижуємо вартість передплатника

Навіть якщо поточна ціна передплатника вас влаштовує – немає межі досконалості! Намагайтеся покращувати показники: постарайтеся робити окремі оголошення під різні сегменти ЦА, використовуйте УТП, обов’язково робіть в після заклик до дії, періодично міняйте оголошення.

Крок 15: аналізуємо статистику, покращуємо показники

Прагніть до ідеалів в усьому. Коли в групі з’являться перші учасники, уважно стежте за їх реакцією на пости, відстежуйте статистику групи і аналізуйте її по

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я