Мерч – це товари, на яких зображена особлива символіка, логотипи, написи або принти компанії (або навіть окремого відомої людини). У сьогоднішньому пості поговоримо про те, як створити, просунути і продати Мерч і чим він може бути вам корисний.

Що може стати Мерч?

Насправді – будь-яку річ, на яку можна нанести малюнок. Найчастіше використовується те, що можна носити на собі – футболки, кепки, сумки, значки, брелоки і чохли для смартфонів.

Краще підбирати Мерч під тематику своєї ніші, наприклад б’юті-блогери часто запускають власну лінію косметики, спортсмени – взуття або одяг для тренувань і так далі, але занадто морочитися теж не варто – навіть звичайні майки можуть принести успіх.

?? На що звернути увагу

Авторські права! Якщо на Мерч ви збираєтеся використовувати власні малюнки або свої цитати, знайте – в разі успіху, вашу ідею (а так само самі малюнки і цитати) можуть почати красти і якщо вам нічим довести авторство, ідея може прогоріти.

Ретельно вивчіть цей аспект з юридичного боку, я настійно рекомендую звернутися за консультацією до грамотному юристові – він розповість про те, як захиститися від крадіжки і шахрайства.

Мерч ви можете випускати як самостійно, так і спільно з торговельними марками партнерів. У першому випадку всі доходи (але і ризики з витратами!) Ваші. У другому – доведеться ділитися з партнером (і горем, і радістю)))), крім того, зазвичай торгові марки співпрацюють з крутими, розкрученими компаніями (або фахівцями), тому дрібному бізнесу Мерч доведеться випускати самим.

?? Створити Мерч: від ідеї до продажу

Перше, над чим варто задуматися: що саме ви хочете зробити Мерч. Який конкретно товар? Найвигідніше вибирати те, чим люди користуються щодня: ті ж чохли для смартфонів або брелоки. Найпростіший варіант – майки та футболки.

Крок другий – придумати, що ви будете малювати на товарах – логотип? Картинку? Цитату? Своє фото?))))) Важливо, щоб Мерч був унікальним і чіпляють, адже просто «прикольну футболку» можна купити і в звичайному магазині.

Крок номер три: порахуйте, скільки коштуватиме вам ця затія, щоб визначити собівартість товару, встановити цінники і розрахувати приблизну прибути від затії. У розрахунок варто брати не тільки вартість товару і друку, а й доставку замовленого товару вашому покупцеві, а також витрати на рекламу.

Якщо з фінансовою стороною справи все нормально, пора скласти ТЗ і знайти дизайнера. Він повинен підготувати макет вашого зображення до друку. Знайти фахівця можна на фріланс біржах або через сарафанне радіо =) Іноді досить просто опублікувати пост виду «Друзі, нам потрібен дизайнер» в своїй спільноті.

Коли макет готовий, пора зайнятися випуском продукції. Можна замовити Мерч «під ключ» (агентство самостійно закуповує товар, завдає на них ваш принт і надсилає вам), а можна з усім возитися особисто, що буде трохи дешевше, але затратно по часу.

Виходячи з проведених раніше розрахунків продумайте – яка кількість товарів буде в пробної партії. Замовити 1000 замість 100 завжди вигідніше, але чи зможете ви стільки продати?

До речі про продажі. Першу партію товарів можна легко збути в соціальних мережах, особливо якщо ви попередньо розігрівали аудиторію постами про підготовлюваний випуск Мерч. Крім того, його можна використовувати, як подарунки або призи в конкурсах.

Якщо перша партія зайшла добре, можна задуматися про створення інтернет-магазину, благо зробити його можна прямо всередині групи, підключивши розділ «Товари» і VK Pay для Автооплати.

Не забувайте про рекламу – вона повинна бути постійною, але не одноманітною. Підігріває інтерес, змусьте людей бажати отримати Мерч, створіть ажіотаж навколо випуску нової партії. Розширюйте асортимент і тестируйте не тільки креативи, але і товари;)

Мерч здатний змусити людей стати ближче і лояльніше до вашого бренду, залучити нову аудиторію (якщо ви використовуєте логотип або ще щось впізнаване), а ще стати додатковим доходом, який зайвим ніколи не буває;)

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я