У цій статті зібрані універсальні поради по просуванню бізнесу в Instagram. Своєрідний чек-лист, який допоможе вам правильно почати роботу або проаналізувати те, що ви вже робите.

Переконайтеся, що Instagram – той канал, який вам потрібно розвивати

Instagram працює не для всіх, і краще зрозуміти це рано, ніж пізно. Не кожен бренд може отримувати в цій мережі хороші результати.

Щоб не було нестерпно боляче, перед стартом роботи проаналізуйте, наскільки це соцмережа підходить вашому бізнесу. Чи знаходиться в ній ваша цільова аудиторія? Чи можливо гідно показати товар / послугу? Чи є ресурси для ведення профілю і прийому замовлень?

Порадьтеся з експертами, поспілкуйтеся з колегами, проаналізуйте ринок, особливо звертаючи увагу на конкурентів. І знайдіть відповідь перш, ніж рухатися далі.

Визначтеся, хто буде вести соцмережі

Звичайно, знайти фахівця, якому ви зможете довіряти, і віддати йому своє дітище – кращий варіант. Тоді ви, як власник бренду, зможете зосередитися на інших аспектах бізнесу, не витрачаючи час на написання текстів і пошук лідерів думок.

Але це ідеальний сценарій. В реальності – і людини може бути складно знайти, і бюджету на нього може не бути.

В такому випадку переконайте самого себе, що просування в соціальних мережах – це така ж робота, як і виробництво або доставка. А значить потрібен час на те, щоб налагодити процес і отримати перші результати.

Складіть стратегію і проаналізуйте ринок

Згадайте відому жарт з «Аліси в Країні чудес»:

– Скажіть, будь ласка, куди мені звідси йти?
– А куди ти хочеш потрапити? – відповів Кіт.
– Мені все одно … – сказала Аліса.
– Тоді все одно куди і йти, – зауважив Кіт.

Якщо ви хочете розвивати свою справу з допомогою Instagram, вам не повинно бути все одно куди рухатися. Тому продумайте ще на березі вашу стратегію.

З глобального: які цілі у вашій компанії? яких результатів хочете досягти? А звідси більш локальні: хто буде вести аккаунт? який бюджет потрібно виділити? як погоджувати? які KPI брати? і так далі.

Ну і звичайно, не проаналізувавши ринок, виходити на нього не можна. Важливо бачити, що роблять ваші конкуренти і бренди з суміжних тем. Подивитися, який контент вони публікують, які помилки допускають, які фішки використовують. Дивишся – і мотати на вус.
Після реєстрації в Instagram – підключіть бізнес-профіль і заповніть опис

Зробити це нескладно. Досить мати акаунт в Instagram і публічну сторінку бренду в Facebook. В налаштуваннях їх можна з’єднати, і підключити таким чином бізнес-сторінку, яка «підтягне» вам статистику і кнопку «Зв’язатися». Детально як це зробити – дивіться в моїй інструкції.

Далі чітко і лаконічно заповніть профіль. Сприймайте опис профілю – як візитну картку. Заповніть його так, щоб кожен, потрапивши на вашу сторінку, відразу зрозумів – про що вона. Що ви продаєте? У чому ваша унікальність? Як замовити?

Користувач не повинен шукати відповіді на ці питання. Він повинен їх бачити.

Складіть контент-план

Представники брендів часто говорять мені, що контент-план – це щось складне і незрозуміле. Так, в його підготовці теж є свої нюанси. Але якщо все-таки переосіліть себе і почати його вести – просування в Instagram стане набагато ефективніше.

Спробуйте так. Спочатку складіть список тем, які можуть підніматися в ваших постах. Гарненько подумайте, які посади ви можете робити, яким фото і відео контентом ілюструвати.

А вже після складіть контент-план в будь-якій зручній для вас програмою. Зазвичай контент-план складають на тиждень або відразу на місяць. У своєму я вказую дату і час публікації, тему поста і яке фото або відео будемо використовувати.

Так ви стежите за тим, щоб теми не повторювалися і на вашій сторінці з’являлася різноманітна інформація. Більше про контент-планах я обов’язково розповім в майбутніх публікаціях.

Підготуйте пости

Instagram – це, в першу чергу, візуальна соціальна мережа. Тому попрацювати над хорошими фотографіями варто. Ви можете робити фото самостійно, залучати професійних фотографів, фотограф-любителів або інстаграм-фотографів. Головне – шукати свій стиль і привабливо показувати товар.

Що стосується текстів, тут також все непросто. Писати просто ціну і контакти під фото, на мій смак, нудно. Хоча ще гірше тільки ставити хештеги або зовсім залишати поле порожнім. Сприймайте текст як можливість ще раз зачепити користувачів. Розповідайте історії, показуйте переваги, продавайте.

В постах важливо не забути про:

  • Хештеги. Нехай вони будуть доречні вашого бренду і в невеликій кількості.
  • Геотеги. Тільки ті місця, де реально зроблено фото.
  • Смайл. Користувачі люблять смайли, не забувайте про них, але ставте в міру.
  • Час публікації. У статистиці ви можете подивитися найбільш популярне час для публікації, також аналізуйте графік своїх передплатників.

Продумайте додаткову активність

Окей, сторінка є, контент-план теж, пости публікуємо. Профіль вже має більш-менш презентабельний вигляд, а значить – час задуматися про додаткові методи просування.

Йдеться про конкурсах і акціях, лідерах думок і блогерів, крос-партнерства і массфоловінг, Stories і прямих ефірах. Не всі це потрібно вашому бізнесу, але вивчити методи і спробувати використовувати для просування вашого проекту – цілком можна.
Комунікація з передплатниками

Те, що користувачі прийшли на вашу сторінку – класно! Вони можуть стати вашими передплатниками і клієнтами. Тому поводьтеся добре і відповідайте на їхні коментарі ?

Особливо важливо взяти себе в руки – і не писати «Відповіли в директ», якщо запитують про ціну. Це вольове рішення збереже ваш час і нерви ваших підписників.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я