Гнучкий графік, захоплююча і осмислена діяльність, багато вільного часу – типовий запит сучасного працівника. Чи часто вам пропонують роботу з такими характеристиками? Відкрию свій бізнес, буду працювати, як мені зручно!

1. Всі доходи – Ваші

При роботі за наймом Ви повинні зробити стільки цінностей, щоб Вам вистачило покрити не тільки витрати на Вашу зарплату (бонуси, соцпакет і т.д.) і податки, а й зробити достатні доходи власникам або інвесторам. Таким чином, на роботі Вам платять тільки частину реально зробленої Вами цінності. Коли Ви працюєте на себе – всі доходи Ваші. ⠀⠀

2. Самі регулюєте свій дохід.

Коли Ви хочете збільшити Ваш дохід, працюючи за наймом, Вам постійно доводиться доводити справедливість Ваших вимог. У своїй системі отримання доходів Ви самі вирішуєте і регулюєте, коли і скільки Вам слід отримувати. ⠀⠀

3. Чи отримуєте знання, як стати фінансово незалежним

Задайте собі питання, який досвід Ви хотіли б придбати? Знання того, як добре виконувати певну роботу, обмінюючи свій час на гроші – або ж знання того, як досягти фінансової незалежності, при цьому, не потребуючи більше в роботі по найму? Швидше за все, Ви виберете другий варіант. ⠀⠀

4. Самі собі господарі

У разі створення своєї системи одержання доходу Ви самі собі господарі. ⠀⠀

5. Перебуваєте в безпеці

Коли я був найманим працівником, Ви не можете відчувати себе в безпеці, так що Ви не керуєте ситуацією. Тільки працюючи на себе, Ви тримаєте все під своїм контролем. ⠀⠀

6. Визначаєте своє коло спілкування і свободу переміщення

Працюючи на себе, Ви повністю незалежні у своєму виборі – з ким і коли спілкуватися і як себе вести в тій чи іншій ситуації. Робите, що Вам подобається і живете в своє задоволення.

Навіть якщо ви думаєте про невеликому запуску, непогано б проаналізувати кілька областей, які мають вирішальне значення для кожної, навіть найменшої компанії.

Зрозуміло, жоден первинний аналіз не гарантує успіх на ринку, однак відповіді на ключові питання про бізнес-моделі допоможуть уникнути ризиків, які переховуються для підприємця, і обмежити ризик дій в хаосі, а також втрачені рішення і їх наслідки.
Перший етап: необхідна рефлексія або діагностичні питання

Якщо ви думаєте про свій бізнес або починаєте підприємцем, перевірте список питань в 10 областях – ключ до функціонування вашого бізнесу (згідно Business Model You):

Ваші ресурси: Хто ти? Який ваш потенціал (включаючи освіту, попередній досвід роботи, вміння, навички, а також інтереси, захоплення, пристрасть)? Які якості вашої особистості сприяють вашій роботі (темперамент, інтро, екстраверт, згода, стиль навчання)? Якою мірою бізнес-ідея відповідає вашій пристрасті або як далеко від того, що вам подобається робити? Чи достатні ваші ресурси, щоб стати незалежним підприємцем, або вам потрібна допомога інших?

Пропоноване значення: Що ви хочете запропонувати світові? Хто, що ви хочете запропонувати, може бути цінним? Який з елементів ваших послуг / продуктів клієнт повинен оцінити найбільше і чому? Яка проблема з клієнтом дозволяє, ви хочете запропонувати або яка користь він надає?

Клієнти: хто буде вашим клієнтом (кому потрібна вартість, яку ви пропонуєте, і хто буде платити за неї)? Що ви знаєте про свого клієнта (що важливо для нього, як він приймає рішення, де він, хто має до нього доступ)? Які клієнти вам потрібні (хто ваш ідеальний клієнт і чому)?

Канали зв’язку: Де клієнт може придбати вашу послугу / продукт? Як ви дізналися про (які канали ви хочете, щоб залучити клієнтів, і які сприятимуть / поставляти і підтримувати ваш сервіс / ваш продукт)? Чи є це оптимальний канал для клієнта, або ви можете? Скільки це буде коштувати, щоб придбати такий клієнт (час, гроші), і якщо його можливу подальшу експлуатацію і технічне обслуговування?
Конкурс: Хто буде вашим конкурентом? Хто вже працює на цьому ринку? Яку перевагу у вас є над конкуренцією в тому, що вам краще (цінність для клієнта, ціна, діапазон, емоції)?

Основні партнери: хто вам допоможе? З ким ви хочете розвиватися (враховуйте не лише розвиток бізнесу, а й своє власне)? У яких областях вам потрібна допомога і якою буде вартість такої допомоги (фінанси, час, зобов’язання)?
Основні дії: що ви будете робити (вкажіть конкретні дії і виберіть 5 ключових завдань)? Як ви хочете придбати клієнтів? Як ви хочете обробляти і підтримувати своїх існуючих клієнтів?

Відносини з клієнтами: В яких взаємодіях ви входите з клієнтом? Як ви спілкуєтеся з клієнтом (згідно вашим перевагам або як клієнт вважає за краще особисто, через третіх осіб або систему)? Яке відношення клієнт очікує від вас (запитайте у клієнта!)?
Витрати (інвестиції / витрати): які найбільш важливі витрати (включаючи як «жорсткі» витрати, такі як час, гроші і «м’які» витрати, такі як стрес, енергія, незадоволеність, зусилля)? Які витрати ви повинні платити на початку (один раз) і що ви будете брати на себе постійно? Які з основних видів діяльності забезпечують найвищі витрати?
Прибуток: чи достатні ваші (заплановані) доходи для дій, які ви вживаєте? Як ви оцінюєте цінність, яку ви пропонуєте? Які доходи і прибуток задовольняють вас?

Відповіді на ці діагностичні питання нададуть вам кілька важливих переваг з самого початку.

Перш за все, вони допоможуть спростити концепції, організувати і реалізувати ідеї, усунути непотрібні, вибрати те, що найбільш важливо для функціонування компанії.
По-друге, вони значно зменшують невизначеність і відчуття втрати через зміни.
По-третє, вони дозволять вам зосередитися на ефективних діях і прийнятті рішень, які підтримують успіх у вашому новому бізнесі.

Другий етап: деякі номери або бізнес-план

Коли ви надійно відповідаєте на питання про модель свого нового бізнесу, ви можете перейти на другий етап – створення бізнес-плану бізнесу вашої мрії.
У спрощеному бізнес-плані включають:

з точки зору доходів: рівень доходів – найчастіше це буде визначатися кількістю клієнтів, ціною продукту / послуги, ефективністю в ключових областях (наприклад, ефективність придбання клієнтів), ефективністю прийнятих каналів (доступність на ринку, ефективність продажів) і заходами по конкуренції (наша ефективність, конкурентні переваги);
з боку витрат: витрати, пов’язані з ключовими видами діяльності, партнерами (наприклад, комісійні витрати), витрати, пов’язані з придбанням та обслуговуванням клієнтів, власні витрати, постійні витрати і розрахунок інвестицій.

Ваша прибуток – різниця між доходом і витратами.

В Інтернеті ви знайдете багато цінних порад про те, як розробити бізнес-план, який ви можете використовувати.

Пам’ятайте, однак, що тільки відповідаючи на всі питання, описані на першому етапі, аналізуючи їх, уточнюючи їх, записуючи і групуючи відповіді, ви отримаєте реальну ідею про нову бізнес-ідеї. Бізнес-план – це всього лише сукупність відповідей в описовій і числовій формі.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я