Кількість користувачів Instagram на сьогоднішній день становить 130 мільйонів активних користувачів, мільярди нових лайків з’являються щогодини. Якщо правильно працювати з даним сервісом, можна забезпечити миттєвий вірусний маркетинговий успіх. Але якщо навпаки, то провал неминучий. Для тих, хто тільки що почав просувати бренд в Instagram, портал business2community.com зібрав 52 корисних ради, як успішно провести рекламну кампанію, використовуючи цю соціальну платформу.

Налаштування облікового запису

1. Створіть бізнес-аккаунт в Instagram – це дуже легко.

2. В якості імені використовуйте назву компанії чи бренду. Якщо воно зайняте, то виберіть ім’я, яке максимально асоціюється з брендом.

3. Заповніть інформацію профілю: завантажте красиву брендову фотографію, додайте коротку інформацію про себе, розмістіть посилання на веб-сайт компанії.

4. Інтегруйте ваш аккаунт з Facebook.

5. Налаштуйте автоматичну інтеграцію фотографій з Instagram в Facebook, це збільшить кількість репоста. Такі компанії, як Mercedes Benz набирають багато лайків за допомогою крос-постів:

6. Придумайте унікальну стратегію бренду, спирайтеся на неї у всіх аспектах просування, покажіть людям погляд вашої компанії на світ, сфокусуйте весь контент навколо яскравої неповторною ідеї.

Рекламуйте аккаунт

7. Скористайтеся інструментами просування вашого облікового запису в Instagram. Наприклад, в Росії великі бренди використовують plibber.ru – досить придумати креативний контент і зображення, а після вибрати акаунти в яких ви збираєтеся рекламуватися. Середня вартість одного органічного передплатника від 1 до 3 рублів.

8. Хештег в оновленнях – це одна з ключових складових сервісу. Саме за допомогою хештег користувач зможе знайти фотографії потрібного бренду. На відміну від Twitter, кількість знаків не обмежена, але не перестарайтеся, це виглядає нав’язливо.

9. Включайте назва бренду в хештег. Прописуйте унікальні хештег для окремих рекламних кампаній. Наприклад, якщо ви вирішили провести фотоконкурс, придумайте для цього спеціальний хештег. Дана тактика стане не тільки гарною рекламою бренду, але і дозволить користувачам встановити зв’язок між собою, учасники конкурсу таким чином побачать, з ким змагаються. Ось як компанія Dry Soda використовувала #fridayDRYday для залучення користувачів і обміну фотографіями:

10. Використовуйте загальні хештегом в кожному пості. Наприклад, якщо ви власник кав’ярні і розмістили фотографію латте, додавайте хештег #latte або #coffee.

11. Використовуйте популярні хештег. Тенденції в Instagram змінюються дуже швидко, тому якщо ви встигли вчасно приєднатися до модного руху, додавайте відповідний хештег. Таким чином, ваш пост виявиться серед найвідоміших, і кількість переглядів буде вимірюватися тисячами.

12. Обов’язково відстежуйте нові і релевантні хештег в Instagram. Додавайте їх до своїх постах. Приділіть трохи часу, щоб зв’язатися з користувачами, що додають ці хештег, коментуйте і лайкать їх публікації. Ваша активність не залишиться непоміченою.

13. моніторьте Мережа та шукайте користувачів, що додають ім’я вашого бренду в якості хештег. Так передплатники використовують зворотний зв’язок, щоб розповісти вам про щось важливе. Відстежуйте всі згадки так само, як в Facebook і Twitter. Відповідайте швидко, щоб забезпечити хороші і довгі стосунки з покупцями.
Головне – це клієнти

14. Доведіть передплатникам, наскільки ви їх цінуєте: публікуйте і расшарівать в соцмережах їх найкращі фотографії. Але запам’ятайте, перед тим як залишити пост, обов’язково запитайте дозволу. Компанія Starbucks, яка входить до трійки найуспішніших брендів в Instagram, дуже часто використовує подібну тактику. Раз на кілька тижнів, вони присвячують публікацію одного з фоловерів, розміщуючи його творчість, на якому зображено один з продуктів Starbucks.

15. З новою функцією в Instagram, яка дозволяє вбудовувати фотографії з Instagram на інші сайти, вам надається можливість розміщувати у себе повноцінні посади фанів. Переконайтеся, що користувач в курсі, що його пост з’явиться на вашому сайті.

16. Ставте лайки на фотографіях передплатників, особливо якщо на них присутня ваш бренд.

17. Коментуйте фотографії передплатників.

18. Відповідайте на всі коментарі, які залишають до ваших фото / відео, навіть якщо вони негативні.

19. Використовуйте згадки за допомогою @. Користувачі люблять, коли до них звертаються особисто. Наприклад, Coca-Cola виділила передплатника, який виграв фотоконкурс:

20. Використовуйте @ згадки і відзначайте знаменитостей. Якщо ваше зображення якось пов’язано з фігурою відомої особистості, то не варто боятися відзначити зірку. Можливо, фотографія настільки зацікавить його / її, що буде репост.

21. Зосередьтеся на залученні покупців, створюйте публікації, постійно думаючи про клієнтів. Бізнес в Instagram повинен бути орієнтований на той стиль життя, який ведуть ваші покупці.
Проявіть себе

22. Не забувайте про креатив: використовуйте різні фільтри, цікаві ракурси, світлові ефекти та інші хитрощі фотографії. Додайте різноманітності за допомогою таких програм, як Photoshop, Diptic або Photoshake. Об’єднуйте кілька зображень в одне.

23. Знімайте відео. 15-секундні відеоролики урізноманітнюють вашу стрічку.

24. Фотографуйте конкретні зразки вашого товару або знімайте їх на відео, щоб поділитися з користувачами Instagram.

25. Покажіть користувачам, як використовувати товари вашої компанії в життя. Ось приклад, коли компанія Whistler Water показала, як фани пили воду їх виробництва на концерті:

26. Завжди підтримуйте ідеальний образ: передплатникам подобаються круті бренди. Наприклад, компанія Pilot Pen USA, яка продає ручки, є прикладом вдалого маркетингу. Їх Instagram заповнений стильними фотографіями записок і ручок:

27. Красочно проиллюстрируйте історію бренду: публікуйте красиві фотографії і відео, щоб показати користувачам основоположні принципи і цінності, на яких заснована життя і робота компанії.

28. Відкрийтеся світу: публікуйте фотографії своїх працівників, розкажіть, хто стоїть за успіхом вашого бренду. Знімайте відео з-за лаштунків, діліться, як проходить стандартний робочий день у вашій компанії. Це зміцнить імідж бренду і сприйняття передплатників.

29. Публікуйте смішні, розважальні відео про генерального директора компанії, щоб бути «ближче до народу». Наприклад, знімайте короткі кумедні ролики, де він розповідає, що він любить робити поза робочим часом.

30. Розміщуйте унікальний контент, щоб користувачі відчули себе особливими. Діліться фотографіями, які не можна знайти в інших соцмережах.

31. Якщо ви запускаєте продукт на ринок, організуєте перший концерт групи або відкриваєте новий магазин – робіть це в Instagram. Наприклад, в день прем’єри, зніміть відео про те, як персонал готується до офіційного моменту, а покупці чекають в передчутті.

32. Створіть тизер, в якому буде показана підготовка товару до запуску на ринок або заходи до відкриття. Але не розкривайте секрету, про що конкретно йде мова.

33. Опублікуйте в Instagram звіт про захід, який вже відбулося. Не соромтеся показувати, як працюють співробітники компанії в реальному житті.

34. Вибудовуйте партнерські відносини з іншими брендами, незалежно від того, який бізнес ви уявляєте: маленький магазин або міжнародний холдинг. Можна досягти ідеального співпраці – взаємно рекламувати товари компаній в стрічці.

Будьте винахідливішим

35. Просіть користувачів писати коментарі. Якщо ви хочете добитися максимального залучення, не мовчіть. Питання народжують дискусії. Запитуйте, що читачі думають про недавно опублікованому пості або зображенні.

36. Задавайте питання про компанії або про продукт, змушуйте користувачів говорити про них. Запитуйте, використовували вони продукт бренду сьогодні, створіть хештег, за яким передплатники зможуть викласти фотографії на цю тему. Компанія Target, наприклад, задає питання типу «Який смак фруктового морозива вам подобається?», А користувачі, в свою чергу, починають обговорювати бренд в Мережі.

37. Задавайте загальні питання, які привернуть увагу і спонукають передплатників поділитися досвідом. Наприклад, якщо ви власник магазину одягу, можна запитати, які туфлі підійшли б до джинсів з нової колекції вашого бренду.

38. Створюйте інтерактивні публікації типу «заповни пропуски». Наприклад, якщо ваш бізнес – це продуктова крамниця, розмістіть зображення готового сніданку з злаків і підпишіть «Мені подобається починати мій день з тарілки _____». Люди будуть обговорювати ваш товар і висловлювати свою думку.

39. Ще один оригінальний спосіб заволодіти увагою користувачів – попросити їх придумати підпис до зображення. Проявіть оригінальність і опублікуйте незвичайне фото одного з ваших продуктів. Оголосіть конкурс на найкращий підпис і не забудьте придумати невеликий приз для переможця.

40. Використовуйте краудсорсінг: попросіть користувачів опублікувати фотографії, яку роль в їхньому житті відіграє ваш бренд. Це допоможе зрозуміти цільову аудиторію, а також стане в нагоді для проведення подальших досліджень, спрямованих на розвиток бізнесу. Але для того, щоб залучити максимальну кількість користувачів, доведеться запустити фотоконкурс.
Конкурси в Instagram

41. Фотоконкурс в Instagram – це можливість отримати величезну кількість користувацького контенту і нових ідей, або просто привернути всю увагу до вашої компанії. Задайте необхідну вам тематику конкурсу та дайте можливість клієнтам проявити свої творчі здібності. Ось, наприклад, що можна зробити, якщо ви продаєте мокко:

45. Перестаньте розділяти онлайн і офлайн дійсність. Розміщуйте QR коди в Instagram, щоб користувачі, просканувавши їх, могли отримати, наприклад, купони на знижки.
46. ​​Якщо ви організуєте захід, створіть відповідний хештег, за яким люди зможуть розмістити свої фотозвіти та ознайомитися з іншими.

47. Організуйте онлайн зустріч для активних користувачів, які можливо є потенційними покупцями.

Підвищуйте ROI

48. Незалежно від кількості передплатників, постійно публікуйте контент. Користувачі будуть спеціально переглядати аккаунт бренду, знаючи, що знайдуть цікаві оновлення.

49. Візначтесь з частотою публікацій. Деякі бренди розміщують пости 2-3 рази на день, інші 2-3 рази в тиждень. Використовуйте аналітику, щоб визначити відповідну вам періодичність.

50. З’ясуйте, який час є найбільш вдалим для публікації контенту. Кожен бренд індивідуальний. Тому слід вдатися до допомоги аналітики, щоб з’ясувати, коли фотографії набирають найбільшу кількість лайків, або у скільки передплатники активно використовують хештег.

51. Аналізуйте результати: відстежуйте активність за всіма показниками (хештег, лайки, репости і т.д.)

52. Вдосконалюйтесь. Виходячи з отриманих результатів, робіть висновки і покращуйте контент.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я