Відкрити інтернет-магазин – це ідеальний спосіб самореалізації жінки в роботі, не обмежуючи при цьому виконання материнських обов’язків.

Мати бізнес не так складно, як здається. Сьогодні його можна вести в мережі, позбувшись від десятків обтяжливих проблем.

У віртуальній торгівлі маса переваг не тільки для покупця, але і для продавця – не потрібно орендувати приміщення, платити зарплату ледачим співробітникам, нести витрати на утримання і оформлення торгового залу – вітрини, дзеркала, примірочні.

Давно мрієте спробувати себе в віртуальних продажах, але не знаєте, як відкрити інтернет-магазин з нуля – ця інструкція допоможе розпочати свій бізнес.

Що продавати в інтернет-магазині?

Крім питання “Що продавати”, варто ще важливе питання: піде або НЕ піде. І саме на такий випадок і існує попереднє тестування обраної вами ніші, щоб ще до початку роботи з постачальниками ви розуміли, що слід продавати, а що не слід.

Сьогодні я розповім вам про 4 основних способи тестування ніші (і ще 3 додаткових). Опрацювавши хоча б один з них, ви вже зможете визначити для себе, займатися далі обраним вами товаром чи ні. Ви можете навіть не мати товар в момент його замовлення покупцем. Завжди можна набрати замовлень, а потім, замовивши у постачальника, остаточно все розвезти.

Способи відсортовані по мірі збільшення складності і, отже, віддачі:
✔ Сайти оголошень;
✔ Контекстна реклама без сайту;
✔ Вконтакте
✔ Сайти одностранічнікі
✔ Інші способи

Чи не купуйте новий товар, поки його не протестуєте. Я розповім як про способи тестування, так і про методи залучення відвідувачів на цільові сторінки. Буде цікаво.

Для чого треба тестувати нішу?

Уявіть, що у вас є товар. Неважливо який, просто товар. Або вихід на постачальників з хорошими цінами. Само собою у вас виникає ідея створити інтернет магазин з продажу цих товарів і отримання прибутку. І один з перших питань, яке у вас виникає – попре або НЕ попре? Ви боїтеся закуповувати товари, так як в результаті не знаєте, чи зможете ви продати цей товар чи ні.

Саме для таких випадків і використовується тестування ніші через пропозицію.

У чому його плюси:
➕ Дуже добре підходить для нових товарів і ринків;
➕ Під час тестування ніші у вас може і не бути цього товару;
➕ Ви можете оттестировать нішу швидко;
➕ І часто безкоштовно;
➕ Ви відразу бачите відгук користувачів і розумієте, варто вам вкладатися в розробку повноцінного магазину чи ні.

Є також і мінуси:
➖ Складно тестувати нішу з великим асортиментом;
➖ Не має особливого сенсу при роботі з розкрученими товарами.

Плюсів набагато більше, тому я настійно рекомендую провести тестування обраної вами ніші перед остаточним рішенням закуповувати товари у постачальника.

ВАЖЛИВО! Мова йде не тільки про стартовою закупівлі для інтернет магазину, а й про розширення асортименту вже існуючого магазину.

Способи тестування ніші.

У цій статті я розповім про 4 основних способи. Спосіб номер один найпростіший у використанні, спосіб номер чотири найскладніший в реалізації, але при всьому при цьому найбільш результативний.

Спосіб №1. Сайти оголошень.

Цілком робочий спосіб, повірте і перевірте! На сайтах оголошень мешкає просто якесь божевільна кількість користувачів і тестування ніші на подібних ресурсах цілком об’єктивно.

Що зробити:

1. Візьміть товар, який готується до продажу;
2. Підготуйте хороші фотографії, які будуть показувати найбільш вигідні ракурси;
3. Складіть продає текст, який буде містити докладний опис і ключові особливості товару.
4. Якщо товар новий, то для чистоти експерименту бажано вказати, що є всі чеки і гарантії на товар. Адже, в подальшому, при покупці цього ж товару в вашому інтернет магазині, користувач так само буде отримувати і чек, і гарантію (в залежності від товару).

Далі всі ці оголошення ви викладаєте на наступні сайти:

OLX. ua
Prom. ua
RIA. com
kidstaff. com.ua
Flagma. ua
OBYAVA. ua
Бесплатка

Цих сайтів цілком вистачить для початкового тестування і найбільший ефект ви повинні будете отримати саме з OLX.

Плюси і мінуси подібного тестування:

➕ Швидкість;
➕ Безкоштовність;
➕ Охоплення аудиторії;
➖ Ставлення до товарів з оголошень як до Б / У товарам.

3 способи залучити більше відвідувачів:

• Виділіть оголошення за допомогою додаткових сервісів сайту оголошень;
• Пустіть контекстну рекламу на ваші оголошення;
• Розмістіть інформацію в соціальних мережах.

Спосіб №2. Контекстна реклама без власного сайту.

Контекстна реклама може сама по собі тестувати нішу навіть без вашого власного сайту. Тестування, звичайно, явно буде для вас не безкоштовним, але навіть так ви зможете розмістити ваші товари на продаж і дізнатися попит на вашу продукцію. Тестувати будемо на базі найбільшого майданчика контекстної реклами в Україні – Гуглі. У тестуванні цей інструмент буде нас ще не раз рятувати, так що буде вельми непогано вам докладніше з ним ознайомитися.

Що необхідно зробити:

1. Завесті обліковий запис в системі Гугл.
2. Створити рекламну кампанію в кожній з систем;
3.Підготуйте повноцінні оголошення, пропрацювавши тексти заголовків і самих оголошень;
4. Коли справа дійде до вказівки сайту, на який треба посилатися, просто не вказуйте його;
5. В результаті при натисканні на оголошення користувач буде переходити на вашу особисту сторінку у відповідній системі.
6. На особистій сторінці в системі Гугл ви ще зможете розмістити коротку інформацію про себе, що буде дуже корисно.

Тобто по суті ви можете абсолютно безкоштовно отримати міні-сайт, який буде містити ваші контакти і короткий текст про ваші товари або про компанії, що ще більше збільшить шанси на покупку.

Чим же хороший чи поганий подібний спосіб:

➕ Гарне таргетування оголошень по територіях і часу показу;
➕ Миттєвий запуск;
➕ Гарне оголошення залучає велику кількість відвідувачів при невеликій вартості кліка;
➖ За додаткову плату.

3 способи залучити більше відвідувачів:

• Намагайтеся не використовувати рекламну мережу Гугл.Адсенс. Розміщуйте оголошення тільки в пошуковій видачі;
• Заклик до дії обов’язково повинен бути присутнім у вашому оголошенні “Купіть помаду в Запоріжжі!”;
• Постарайтеся укласти максимум інформації на міні сайті, який вам дає Гугл.

Спосіб тестування ніші №3. Група Фейсбук.

За всіма параметрами дуже непоганий спосіб для того, щоб повноцінно протестувати нішу. Тим більше що, в даному випадку у вас набагато більше можливостей для показу всіх переваг товару. Фото, відео, коментарі та інші чинники, безумовно, допоможуть вам піднести новий товар аудиторії з ще більшим ефектом. За великим рахунком, ви готуєте практично повноцінний інтернет магазин на платформі ВКонтакте. І час на його відкриття ви витратите зовсім трохи, якщо будете рухатися по схемі, яку я запропоную. Схема на прикладі устілок для черевиків:

1. Створіть саму групу;
2. Підготуйте заголовок з ключовим словом “Унікальні устілки в черевик за 100 грн!”
3. На аватарці покажіть фотографію устілки;
4. Підготуйте кілька обговорень устілок, попросіть ваших друзів залишити “відгуки” на цей товар;
5. Зробіть якісний фотоальбом, в якому будуть красиві фотографії устілок;
6. В залежності від фактичної наявності у вас цих устілок, підготуйте схему покупки. Спростіть її максимально для покупця;
7. Мета: заходячи в групу, користувач повинен по черзі бачити короткий опис, найбільш виграшну фотографію, список проблем, які вирішує ця устілка і відгуки в вигляді щасливих покупців.

Дотримуючись цих простих правил, ви створите дуже непогану групу, яка, можливо, навіть переросте в щось більше, ніж майданчик для тестування. 😜

Тепер перейдемо до плюсів і мінусів:

➕ Широкі можливості в плані оформлення сторінки (тексти, фото, відео);
➕ Можливість використовувати Social Proof (відгуки, подяки, враження живих людей про продукт);
➕ Широкі рекламні можливості
➖ Знову ж платно;
➖ Більше потрібно часу на підготовку майданчика для тестування.

3 способи залучити більше відвідувачів:

• Реклама усередині сайту за допомогою рекламних оголошень;
• Додайте рекламу про себе в популярних ТЕМАТИЧНИХ групах ;;
• Проведіть акцію “За лайки” або подібну щоб розширити охоплення аудиторії.

Тестуємо способом №4. Сайт-одностранічнік.

Четвертий спосіб говорить сам за себе. Тут вже потрібно вкласти побільше коштів, часу і грошей для повноцінної реалізації майданчики для тестування ніші. І будемо ми робити сайт-одностранічнік, на якому ми розмістимо все те, що має схилити відвідувача до покупки.

Не варто ставитися до подібних сайтів як до якогось розсаднику брехливих пропозицій. Люди створюють мережі подібних сайтів і мають досить непогані гроші.

Є кілька способів створення подібних сторінок. У всіх випадках потрібно купити домен та хостинг як для повноцінного сайту. А далі вже можна як завгодно: самий просто варіант: текст і кнопка “Купити”. Складніше вже буде хороший дизайн і повноцінне оформленням замовлення з прийомом оплати. Я вам рекомендую рухатися по шляху найменшого опору і діяти за запропонованим нижче шляху. Як приклад наведено наші улюблені “наностелькі”.

1. Купуємо домен та хостинг для майбутнього сайту;
2. Щоб не вплутуватися в роботу з дизайнерами, купуємо шаблон дизайну одностранічніка;
3. Встановлюємо шаблон на хостинг згідно з інструкцією (зазвичай в комплекті з шаблоном);
4. Наповнюємо його інформацією зверху вниз за принципом:
– чіпляється заголовок;
– Соковита фотографія вашого товару;
– Постановка проблеми; (Вам незручно ходити в ваших черевиках?)
– Посилення проблеми; (Проблеми з хребтом через незручного взуття + мерзнуть ноги взимку)
– Рішення проблеми. Ваш товар тут повинен показати себе з найкращого боку;
– Dead-line. Повинен бути встановлений термін покупки по спец-ціною / зі знижкою / с подарунком
– Заклик до дії. Це може бути замовлення товару, дзвінок по телефону або поле для введення email.
– Social Proof. Відгуки, фотографії щасливих володарів та інше;
– Знову заклик до дії.
5. Після підготовки тексту і фотографій, викладаємо все в інтернет.

Головне, до чого ви повинні прагнути на цій сторінці – збудження бажання до покупки, звівши до мінімуму дії відвідувачів для оформлення замовлення.

Які плюси і мінуси цього способу тестування ніші?

➕ У вас повноцінний сайт;
➕ Можна зробити все самому без залучення фахівців;
➕ До окремого сайту завжди більше довіри, ніж до групи вконтакте. Навіть якщо це одностранічнік;
➕ При грамотному тексті і фото продажів буде більше, ніж при використанні попередніх методів;
➖ Знову ж платно;
➖ І часу на підготовку йде ще більше.

Тепер прикинемо як ми можемо залучити максимум відвідувачів на сайт.

• Контекстна реклама;
• Реклама на тематичних сайтах;
• Зовнішнє і внутрішнє пошукове просування (об’єктивні результати через 2-3 місяці, але все залежить від термінів тестування, які ви вибрали).

Які ще способи тестування ніші існують?

Я описав найосновніші способи. Само собою їх набагато більше і вибір конкретного способу залежить по більше частини вже від товару і ваших можливостей.

Але як же ще можна вирішити нашу задачу:

✔ Телефонні дзвінки потенційним клієнтам. Якщо у вас є база контактних даних клієнтів, то можете сміливо зробити вибірку з неї і обдзвонити, задавши питання, що цікавлять вас питання.
✔ Фокус групи. Наприклад, відкриваючи зоомагазин, зберіть власників тварин і задайте їм питання, які допоможуть зрозуміти інтерес в той чи інший товар.
✔ Сайти конструктори. А чому не варіант? Створення подібного сайту займає годину-півтора, наповнити його інформацією ще 2-3 години і готово. Можна пускати контекст. За фактом ви отримуєте повноцінний інтернет магазин. Наприклад, Nethouse дає повноцінний конструктор сайтів також абсолютно безкоштовно.

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я