Немає грошей на сайт і його просування? Не біда. Ось 4 майданчики, де можна почати продавати свої товари без великих початкових вкладень.

1. Олх

Ідеальна майданчики для тесту  і першого продажу товарів. Все, що вам потрібно:
– Зробити хороші і чесні фотографії свого товару.
– Написати заголовок релевантний запитом. Якщо людина шукає iPhone, то не потрібно писати Айфон. Гіпертрофований приклад, але має місце бути. Пошуковик Олх покаже це оголошення, але нижче, ніж товар з правильно написаним заголовком
– «Смачний» текст оголошення. Максимально чесно пишіть про те, що ви продаєте. Опишіть переваги, користь і так далі. Виділяйте важливі місця тексту жирним або курсивом, використовуйте емодзі. Зверніть на себе увагу
– Заклик до дії в кінці. Так, людину потрібно підштовхнути на дзвінок, без цього їх число буде менше.

2. ВКонтакте

Група Вконтакте робиться рівно за 30 секунд.
Оформити всі без навичок можна на canva.com
Розібратися з блоком товарів і віджетів можна за пару годин.

Все робиться буквально на коліні. І так запускаються багато бізнесів. Згадайте, скільки в вашому місті квіткових магазинів продають через Вконтакте. Це, по суті, теж невеликі інтернет магазини.

Що вам потрібно:
– Оформити групу
Додати фотографії, відео та товари
– Відгуки, якщо вони є. Якщо немає, попросіть друзів і знайомих їх написати. Тільки стежте за датами публікації, щоб все відгуки не вийшли на протязі кількох годин.
– Пцблікація постів щодня. Показуйте товари, пишіть захоплюючі тематичні статті, Залучайте в контент
– Грамотні і швидкі відповіді на звернення до повідомлення групи і коментарі
– трохи реклами.
Я особисто знаю людей, які продають з групи на 500 000 рублів і більше щомісяця.

3. Instagram

Ще простіше, ніж Вконтакте. Зробіть красивих фотографій своїх товарів або скачайте з інтернету. Запасіться цікавими статтями, щоб залучати користувачів. Готуйтеся просувати.

– массфолловінг і масслайкінг. При правильному виборі аудиторії навіть зараз можна отримати ефект від нього. Ефективність, звичайно, вже знизилася, так як у людей виробляється сліпота до подібного роду передплати. Але при хорошому контенті ще можна залучати покупців.
– таргетовану рекламу Instagram. Новачок зможе запустити її прямо з телефону, просунутий користувач матиме багато можливостей з кабінету Facebook.

Величезний плюс цього майданчика для продажу – динамічність. По суті, при правильному підході, перші продажі можна отримати в перший день продажів. Так, наприклад, перше замовлення на послугу Діда Мороза на будинок до нас прийшов уже через 12 кліків по рекламі.

4. Конструктори сайтів і лендінгі

Є багато сервісів, які дозволяють створити свій сайт за кілька вечорів самостійно. Це окрема тема для статті, в якій ми торкнемося найпопулярніші і якісні приклади конструкторів.

Було цікаво? Поділися з друзями, раптом серед них теж є початківці магазинників?

ЗАЛИШИТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, залиште свій коментар!
Введіть тут своє ім’я